Jak w temacie w środe umówiony z mechanikiem a jutro po reszte gratów, głowica z landka 1.8 (rozwiercenie wylotowych na 41mm) kolektor wydechowy VVC (i tu pytanie, czy dwururka z 16V pasuje do kolektora VVC?, kat. wybebeszony) Do tego ssak z landka 1.8 z wtryskami, dolotem się zajmę jak odbiorę auto od mechanika (czekam na przepustnice z poldka) do tego planuję airboxa simoty na rurce odpowiedniej średnicy i z zimnym dolotem. Do tego wyrzucam sprężarkę i chłodnice klimy (na sprężarce strasznie łożysko brzęczy a na klimie mi nie zależy). Jak myślicie ile można KM na tym ugrać? Chciał bym stanąć i porównać go do zdrowej serii 1.6. Wielkimi modami tego nazwać nie można, ale przy okazji robienia uszczelki coś się podłubie, zresztą 1.4 to mało rozwojowa jednostka, nawet nie mam pomysłu co można innego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez MaReK Pią Maj 20, 2011 13:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 18:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
. Do tego wyrzucam sprężarkę i chłodnice klimy (na sprężarce strasznie łożysko brzęczy a na klimie mi nie zależy). Jak myślicie ile można KM na tym ugrać?
Ja wywaliłbym sprężarkę tylko w jednym przypadku - kompresor...
Znajomy będzie dumał i do pedałka (nissana micry) będzie zakładał, zobaczymy co z tego będzie...
ale wiadomo że kompresor to już masa kosztów w tym silniku. A te mody to takie nisko budżetowe przy okazji robienia HGFa i bez żadnej ingerencji w elektryke. Po za tym nie chciałem zwiększać pojemności, myślałem jeszcze o głowicy i osprzętu od VVC + właśnie to VVC w 1.4 ale to też już większa kasa
[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 22:28 ]
A wiadomo jakie nissana silniki są... Rover wytrzymałością się niestety umywa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Shrekinho90, Wydech zmieniony tylko ostatni na SuperSprinta przelotowy, będzie wybebeszony kat i jak narazie nie ma $$ na powiększenie średnicy ale to już wlecie, właśnie wróciłem z częściami i jestem mega zadowolony Ssak z MG ZR 1.8 bez VVC, wtryski z VVC i wydechowy 4-2 z ZRa 160 :D Teraz pytanie, bo nie mogłem dostać dwu rurki od VVC, czy pasuje ta zwykła od 16V? Czy można ją dopasować jakoś? I co do 1.6 to cieszył bym się gdybym objechał, ale nawet jakby szły w miarę równo był bym zadowolony
[ Dodano: Pią Mar 04, 2011 21:09 ]
Jeszcze jedno pytanko, kupiłem ssaka z takim czymś na wtyczke z lewej strony jak na foto? u siebie w 8V tego nie miałem i widze że niektóre (starsze) ssaki też tego nie mają. Co to jest i czy muszę to podpinać?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ale wtedy u Ciebie powinien iść wężyk z korektora do kompa w , którym jest czujnik - zaznaczyłem na foto miejsce w kolektorze z którego wychodzi przewód. Pytanie brzmi czy w Twoim nowym kolektorze jest miejsce żeby wetknąć weń przewód
jutro poszukam, ale jeśli nie to spróbuję dorobić port do takiego wężyka dokładnie w tym miejscu co u mnie
[ Dodano: Sob Mar 05, 2011 17:41 ]
A tu foto z dzisiejszego czyszczenia, sprawdzania i malowanie pokrywy w kolor nadwozia:
[ Dodano: Pon Mar 07, 2011 20:04 ]
Poldo przepustnica już gotowa:
I pokrywka
Dwu rurka już opanowana, spasowała od primery 2.0 ode mnie tylko mocowanie do kolektora wytoczone przez kolege.
Wszystko już generalnie gotowe, głowica jutro jedzie na planowanie a ja oczekuję na uszczelki powinny być w czwartek i wtedy też się auto złoży do kupy. Brakuje tylko osłony rozrządu ale za tym pojeżdze jutro. Niestety wszyscy wołają za nią ok 2 stówek a to troszke przekracza moje maksimum . I z racji tego że opcja z wkładką KNa się troszke spaliła coraz poważniej rozważam przeniesienie aku do bagażnika w celu zrobienia miejsca na jakąś parówę , z tym że musiał bym sprzedać suba i wzmak a ciężko mi się z nim rozstać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ogarnia mi to wszystko mechanior, który naprawde ma z tego radoche, do tego to mój znajomy, jak tylko jakieś mody to zawsze chętny, i opanowany ma ten temat w 100% Z tych gratów i tak wiele nie wycisne, dopiero przed wakacjami będę próbował wystroić roverka na jakimś kompie innym, wtedy powinno przynieść to należyty efekt
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wie ktos czy Ecumasterem mozna stroic reovera? podobno komputer rovera jest nieprogramowalny. jak nie Ecumasterem to czym?
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 09:35
Mozna ecumasterem i wszystkim innym - czemu nie - tylko po co wkladac 1000-1500 pln (w zaleznosci od miejsca) w montaz ustrojstwa + strojenie auta o takim silniku i takiej mocy dla uzyskania watpliwych 1-2 koni... - no chyba, ze "lubisz miec"
Mozna ecumasterem i wszystkim innym - czemu nie - tylko po co wkladac 1000-1500 pln (w zaleznosci od miejsca) w montaz ustrojstwa + strojenie auta o takim silniku i takiej mocy dla uzyskania watpliwych 1-2 koni... - no chyba, ze "lubisz miec"
Hah i tu widzisz mylisz się kolego każdy kto nie miał doświadczeń z tym silnikiem takie rzeczy prawi, wszyscy mi tu wmawiali że nie rozwojowa jednostka. Otóż będę go stroił ecumasterem jeśli się uda przed wakacjami, jak dostane inne wałki do niego. Takim osobom wszystkim dziękuje, tyle już się oczytałem jak to nie opłaca się tego robić a najgłośniej mówią Ci co mają mało z tym doczynienia i doświadczeń. Otóż na przepustnicy 52mm rozwierconym ssącym, wydechowym z ZRa 160 większymy wtryskami i obróbką głowicy bez strojenia któryś a angoli uzyskał 117km fakt że przy 6800rmp. ale to już kwestia wystrojenia a z odpowiednim dolotem i strojeniem 120km da radę wycisnąć. Ale to już sprawdzę sam na sobie nie słuchając takich "gdybań".
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 10:09 ] Bumelant, Przy okazji pytanie, co do Twojej teorii, po co ładujesz kase i robisz swojego 1.8 bez VVC, przecież to też seria K a blok taki sam jak w 1.4 jak i głowica Przecież nie ma sensu 1 czy 2 konie? ...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 10:17
Kolego Bonus89 ja w przeciwienstwie do pewnych osob "teoretykow" 3 lata dlubie to auto i juz prawie wszytko na nim przetestowalem organoleptycznie poznajac kazda srubke i trytytke Kwestie ecumastera to przerabialem z 2 lata temu. Co do mojego silnika - byla to kwestia grubej awarii poprzedniego i braku dalszej checi grzebania w nim - obecny jest bezusterkowy, ma duzo wieksza kulture pracy i jezdzi rownie dobrze jak poprzedni przy odpowiednim osprzecie + duzo wieksza dostepnosc np głowic. Ciesze sie, ze czytasz fora i drazysz - u mnie to wszystko lezy juz pod maska i zrobilo wiele tysi bananu na twarzy natomiast jak najbaradziej stroic mozna - ja wole seryjny komp - jezdzi auto idealnie Co do kosztow - akurat na tej konwersji to do przodu jestem po odsprzedazy chociazby mechanizmu vvc praktycznie caly słupek silnika sie zwrocil Aha jak cos - mam kontakt do czlowieka od ecumastera z ktorym ja dzialalem gdyby cos. Pozdr.
Ostatnio zmieniony przez Bumelant Sro Mar 09, 2011 10:32, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum