Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all diesel] Bioester
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 11:40
[R all diesel] Bioester
Autor Wiadomość
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 20, 2010 09:03   

Bathory napisał/a:

Jakieś konkreciki bo tylko czytam, że ktoś słyszał, że mu się wydaje itp ! Chyba paliwo na tyle jest długo na rynku żeby było wiadomo coś o nim. Rozmawiałem na stacji i głownie paliwo biorą TIRy i starsze diesle. Tylko jakie to są starsze ?


Jeśli nie wierzysz to zalej do klekota z CR wtedy będziesz miał informacje z pierwszej ręki dla siebie i potomnych. Swego czasu po aferze jak zaczęły padać układy wtryskowe w nowych dieslach z wtryskiem CR na dystrybutorach pojawiła się informacja aby upewnić się o możliwości zasilania samochodu bioestrem więc to raczej nie bajka...

Zukowaty napisał/a:
xtek napisał/a:
Z benzyniaka to Ci nic nie zrobia samym programem

Benzyniaki tez chipuja tylko ze ciezko to idzie i maaaaaaalo daje


Wiem, że odgrzewam kotleta ale benzynę czipuje się niemal identycznie jak diesla w tym sęk, że aby przyrosty były duże zarówno benzyna jak i diesel muszą być doładowane...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 20, 2010 09:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Wto Lip 20, 2010 10:35   

Brt napisał/a:
... SDi spokojnie pojedzie na bioestrze :ok:
Już kiedyś pisałem w innym wątku nt. bio, ale napiszę jeszcze raz. Po zatankowaniu autko wyraźnie straciło na mocy, w lusterku wstecznym widziałem tylko dym. :nook:
morthy1 napisał/a:
Ciekawi mnie tylko czy autko nie zacznie podupadać po dłuższym czasie.
Myślę że czyszczenie pompy i wtrysków nastąpi szybciej niż na normalnym ON.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 10, 2011 14:24   

Sa jakieś oponie po testach już kilo letnich :roll: :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lybra 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: CK Scyzoryków

Rover 200

  Wysłany: Czw Mar 10, 2011 15:44   bioester tak ale nie z każdej stacji

Z tego co przeczytałem i sam doświadczyłem wynika że bioester może być dobry ale nie musi - wszystko zależy od stacji albo dostawcy bioestra . Ja testowałem w 2010 roku i początkowo nie miałem bardzo złej opinii. Różnica jednak była bo spadek mocy odczułem a do tego strasznie kopcił przy odpalaniu i dodawaniu gazu i przy tym smrodził . Przez jakiś czas jeździły na tym autobusy MZK i dawały te same efekty uboczne - jak jechał przede mną autobus to musiałem zwolnić żeby się oddalił bo nie dało się oddychać . Ja odstawiłem to ekolego i MZK widzę też a dodatkowo zrezygnowałem ze stacji Bliska po tym jak zamarzł mi zwykły ON w filtrze .
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Mar 10, 2011 17:00   Re: bioester tak ale nie z każdej stacji

lybra napisał/a:
Z tego co przeczytałem i sam doświadczyłem wynika że bioester może być dobry ale nie musi - wszystko zależy od stacji albo dostawcy bioestra .


A na ilu stacjach widziales bioester? Ja tylko na Bliskiej i na nielicznych Orlenach. Tankuje i tu i tu, i zadnych efektow ubocznych nie zauwazylem. A cala zime na bio przejezdzilem.

lybra napisał/a:
ja testowałem w 2010 roku i początkowo nie miałem bardzo złej opinii. Różnica jednak była bo spadek mocy odczułem a do tego strasznie kopcił przy odpalaniu i dodawaniu gazu i przy tym smrodził . Przez jakiś czas jeździły na tym autobusy MZK i dawały te same efekty uboczne


Roznicy mocy nie zauwazylem a auto nadal pali 5-6l/100km. Moze juz pompe masz na wykonczeniu, albo wtryski? U mnie nic nie kopci nadmiernie.

lybra napisał/a:
jak jechał przede mną autobus to musiałem zwolnić żeby się oddalił bo nie dało się oddychać.


I to jest bardzo dobre na idiotow, ktorzy jezdza na zderzaku. Jak taki delikwent jedzie za blisko, to przygazuje i niech zdycha w smrodzie, albo sie oddali na bezpieczna odleglosc. Dla mnie wieeelki plus.

lybra napisał/a:
a dodatkowo zrezygnowałem ze stacji Bliska po tym jak zamarzł mi zwykły ON w filtrze .


A ten filtr to wymieniales trzy czy cztery lata wczesniej? Zamarzniety ON moze sie zdarzyc wszedzie, co Remi potwierdzi ;)
 
 
lybra 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: CK Scyzoryków

Rover 200

  Wysłany: Czw Mar 10, 2011 17:07   

Czy mam rozumieć że cytując mnie chcesz podważyć fakty z mojego doświadczenia xtek ?
Bo jaki jest sens polemizowania z faktem że u mnie bioester obniża moc i powoduje kopcenie ?
Jak już wcześniej pisałem MZK też zrezygnowało z bio więc o czymś to świadczy.
Co do filtra dziwne że po tankowaniu na innych stacjach nie zamarzał . Ale na wszelki wypadek go wymieniłem (mam samochód dopiero 2 lata).
Ostatnio zmieniony przez lybra Czw Mar 10, 2011 17:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 10, 2011 17:09   

xtek, Nawet i teraz mi przymarzł ON z Orlenu :razz: Czyli parafina się wytraciła :razz: Na to nie ma reguły :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lybra 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: CK Scyzoryków

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 10, 2011 17:16   

No widzisz właśnie jest reguła - h..owe paliwo . I to nie zależy od marki stacji tylko od konkretnej stacji co sam sprawdziłem na kilku orlenach.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 15:06   

Remi55 napisał/a:
xtek, Nawet i teraz mi przymarzł ON z Orlenu Czyli parafina się wytraciła Na to nie ma reguły


Remi tylko przy ilu stopniach poniżej zera ?? -18, -20, -25 ?? , natomiast biodiesel żeluje już przy -10 stopniach. Więc jakas reguła jest ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 19:49   

Jugol, Bylo cos z -8-10°C w tedy :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 01:07   

Remi55 napisał/a:
Jugol, Bylo cos z -8-10°C w tedy :razz:


zalałeś jakąś chrzczoną i tyle ;p
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 09:56   

Jugol, Moze i była jeszcze letnia ropa, pochodzenia Ukraina :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 14:20   

Ja tam całą zeszłą zimę przejeździłem na Bio i nie było praktycznie żadnych problemów. Chociaż temperatura dochodziła do -25.....NA Bio z bliskiej zrobiłem jakieś 5 tys i spadek mocy był jak dla mnie nie odczuwalny za to palił o litr więcej niż zwykłego ON. Kopcił dużo mniej i jechało racuchami ;P Ogólnie jak Bio było o złotówkę na litrze tańsze to tankowałem bez zahamowań teraz u mnie jest o 30 groszy tańsze więc się nie opłaca...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all 2.0 Di] Bioester
psamolek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Czw Maj 07, 2009 14:25
psamolek
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu
Brak nowych postów [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
empe Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 51 Sob Maj 03, 2014 12:44
ziorock
Brak nowych postów [Diesel] Co to za turbosprężarka?
Gegan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Paź 16, 2010 22:49
Gegan
Brak nowych postów [R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
maniaq Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 95 Sro Kwi 22, 2009 15:17
pgrad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink