"Oczywście w ten sposób możemy załatwiać sprawy. Ja ze swej strony
mogę
przekazać informację o takim kliencie do wszystkich firm oferujących
części
zamienne do Rovera serii 100, MGF, MGTF. To jest dość małe grono ludzie,
gdzie większość się zna. Mogę poinformować, że taki to a taki klient
tak się
zachowuje i będzie Pan traktowany jak intruz. Podobnie sprawa się ma w
przypadku fachowców serwisujących te samochody (z wieloma współpracuję
od
lat i znam dobrze)... Czy w ten sposób załatwiają ludzie cywilizowani?"
Jak dla mnie cytowanie prywatnych wiadomości na forum to szczyt obciachu. Mniemam że Tomi nie napisał Ci tego na samym początku waszej przepychanki słownej, tylko wtedy jak go już kompletnie &^%$*&^%$* tymi nie cywilizowanymi postami na forum, więc wcale mu sie nie dziwie.
A tłumaczenie że w normalnych godzinach pracy nie możesz zadzwonić ........ nawet szychta w kopalni kończy się po 8 h, lekarz operuje 23h i nie może odejść od stołu, ale na 2 dzień ma czas jak się wyśpi, a ty nie mogłeś znaleźć takiej dziury w czasoprzestrzeni żeby się wbić w godzinach pracy Tomateam.
Poza tym temat sam zakładałeś, sparzyłeś się nie raz i wchodzisz kolejny raz do tej samej rzeki. takie małe sadomaso? czy może jesteś testerem usług Tomateam? I dbasz o to żeby Tomi był czujny w każdej chwili i o każdej porze, bo jak nie to Czapa.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 11:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
reklamacje wszędzie się zdarzają i nie zawsze jest powiedziane że wina leży po stronie sprzedawcy w tym przypadku Tomiego, ponieważ jak wspomniał tytuł przelewu mógl być zły, dlaczego zawsze na allegro wymagają nicku i numeru aukcji? a właśnie dlatego żeby odrazu wiedzieć kto i za co i po co.
Kolejną kwestią jest system informatyczny administrujący magazynem, statusem zamówień itp, oczywiście jest możliwość zintegrowania go z kontem, dzięki czemu system nas informuje o tym że zamówienie przechodzi do realizacji ponieważ pojawił się przelew. Jednak często w takich przypadkach może być problem z płatnością, ponieważ wystąpi błąd na stronie banku bądź usługodawcy zajmującego się przelewami typu "przelewy24" wtedy zamówienie mogłoby wisieć nawet miesiąc w powietrzu.
Ostatnim problemem jest dostępność produktu w tym przypadku cześci, a pamiętajmy że są to głównie części z UK z tego co pamiętam także sprawa jest jeszcze bardziej utrudniona.
Tak więc na podstawie jednej "Reklamacji" na tle załóżmy tysiąca zadowolonych klientów nie można pisać że sklep "trąci ch*jem".
Jak dla mnie cytowanie prywatnych wiadomości na forum to szczyt obciachu. Mniemam że Tomi nie napisał Ci tego na samym początku waszej przepychanki słownej, tylko wtedy jak go już kompletnie &^%$*&^%$* tymi nie cywilizowanymi postami na forum, więc wcale mu sie nie dziwie.
Dla mnie osobiście obciachem jest że obrażasz Czapa oraz piszesz i tworzysz historię na podstawie domysłów. Przeczytaj dokładnie jego posty.
Glodzio napisał/a:
reklamacje wszędzie się zdarzają i nie zawsze jest powiedziane że wina leży po stronie sprzedawcy w tym przypadku Tomiego, ponieważ jak wspomniał tytuł przelewu mógl być zły, dlaczego zawsze na allegro wymagają nicku i numeru aukcji? a właśnie dlatego żeby odrazu wiedzieć kto i za co i po co.
Przeczytaj co napisał Czapa.
Glodzio napisał/a:
Ostatnim problemem jest dostępność produktu w tym przypadku cześci, a pamiętajmy że są to głównie części z UK z tego co pamiętam także sprawa jest jeszcze bardziej utrudniona.
Chcesz powiedzieć że Tomi zamawia części w UK w momencie kiedy wpłynie kasa na konto sugerując jednocześnie, że sprzedaje coś czego nie ma na stanie? To już było poruszane w innym temacie i wiemy że tak nie jest, więc to tylko Twoje domysły które wprowadzają tylko zamęt w temacie.
Panowie/Panie, zakończcie te głupie (inaczej się nie da nazwać) komentarze i dywagacje bo zaczynacie się ośmieszać. Tomi jest dorosły facet, a temat dotyczy jego i jego klienta i z pewnością potrafi tłumaczyć się sam za siebie. Swoim pisaniem niepotrzebnie nakręcacie tylko temat i ubarwiacie sytuacje co w rezultacie robi wydźwięk jakby ktoś robił nagonkę na "biednego" Tomi/ToamaTeam. Opamiętajcie się. Kupiliście i macie towar - cieszcie się, ale są tacy którzy z różnych powodów nie dostali i mają prawo o tym napisać.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 14, 2011 19:14, w całości zmieniany 1 raz
Dokonałem już kilku zakupów w TomaTeam i jakoś nigdy nie miałem problemów z otrzymaniem paczki w terminie. Zasada jest bardzo prosta, dzwonie pytam Tomiego co mi potrzeba i czy ma to na stanie od ręki, a rozmowa z Tommim jest zawsze bardzo miła, bo doradzi fachowo, coś tam podpowie itp... , zamawiam na sklepie internetowym, od Tomiego w ciągu 24H dostaje WZ z kwotą do zapłaty, robię przelew, odsyłam maila zwrotnego z potwierdzeniem przelewu i tego samego dnia paczka wyjeżdża z W-wy od Tommiego do Mnie.
Dla mnie osobiście obciachem jest że obrażasz Czapa oraz piszesz i tworzysz historię na podstawie domysłów. Przeczytaj dokładnie jego posty.
Gdzie tu jest obrażanie Czapy, właśnie po przeczytaniu wszystkich postów stwierdzam, że za każdym razem ma problem z zamówieniami, a potem swe żale wylewa na forum w temacie który sam dal siebie stworzył. Jeśli chodzi o tworzenie historii to nawet nie zacząłem a wierz mi że mógłbym.
To krytykować innych sprzedawców można (patrz temat czarna lista sprzedawców), a tego jednego nie? Imho bardzo dobrze, ze wkleił cytat z maila, chociaż z komentarzem na początku się wstrzymałem bo jakoś nie chciało mi się wierzyć, ze to słowa Tomiego... powiem jedno hipokryzja z tego maila wylewa się litrami, a wnioski każdy sobie wyciągnie sam...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 21:48
O jakiej hipokryzji Ty piszesz? To normalne, że większość sprzedawców i serwisów się zna i ze sobą rozmawia... również o klientach... jeśli nie bardzo często... Taka marka, że grono serwisujące i sprzedające części nie jest zbyt liczne i spotyka się na różnych imprezach, rajdach, etc. Jeśli ktoś myślał, że jest inaczej, to przykro mi, że rozczarowałem coniektórych.
A firm specjalizujących się w MG Rover jest jeszcze mniej... szczególnie prowadzących jakiś większy magazyn tych części. Każda firma, która robiła to dla pieniędzy, już dawno inwestuje w części Land Rovera i Jaguara (rozbudowując sobie magazyny części do tych aut)... Siłą rzeczy z biegiem czasu kontakty się jeszcze zacieśnią.
Więc nie widzę tu hipokryzji...
To jest sposób samoobrony przed nieuczciwymi klientami, których również nie brakuje.
[ Dodano: Sob Maj 14, 2011 22:48 ]
Pływak napisał/a:
To krytykować innych sprzedawców można (patrz temat czarna lista sprzedawców), a tego jednego nie?
Tylko dziwne, że tamtym wątku kolega Pływak i apples nie biorą udziału swoimi komentarzami. Ponadto tylko ten jeden ma osobny wątek.
Piszesz, ze najlepsza metoda rozwiązywania spraw jest rozmowa jednocześnie nie mając czasu/chęci odpisać na wysłane maile tudzież oddzwonić po otrzymaniu sms'a
Później napisałeś, ze nie dasz się terroryzować wysyłając jednocześnie maila z informacją, ze gdybyś chciał bez problemu mógłbyś zablokować mu dostęp do części wykorzystując swoje znajomości
Podręcznikowy przykład hipokryzji...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 23:07
Podręcznikowym przykładem hipokryzji, są Twoje komentarze krytykujące osoby, które modyfikują swoje R200 na wzór MG ZR. Podczas gdy przeglądając Twoje modyfikacje, można dojść do wniosku, że wcale indywidualnością się nie wykazałeś... ale oczywiście w krytyce i ocenie innych jesteś pierwszy.
To że grono handlujących i serwisujących jest małe to nie usprawiedliwia takich tekstów, bo inaczej tego nazwać nie mogę. Ale o jakiej samoobronie piszesz, przed nie uczciwymi klientami?? Zarzucasz mi, że jestem nie uczciwy?? Ja wysłałem pieniądze, dostosowałem się do Twoich reguł, Ty się nie wywiązałeś. Też mam jakieś grono zawodowe i często z politowaniem patrzymy na kolegów, którzy żalą się na "klienta", a wina po ich stronie.
Tak raz już się sparzyłem na Tomim, ale namówił mnie znajomy, który tak jak część z Was z sukcesem kupowała części- grono użytkowników też jest wąskie
Może z częściami do 200, 400 itd jest ok, ale do 100 nie. Ja rozumiem, że to rzadki model, możesz napisać- trzeba zamówić, będzie za miesiąc- spoko, ale piszesz towar gotowy do wysyłki, a potem się nie odzywasz gdy wpłyną pieniądze. Dla mnie to jest dziecinada.
Nikomu nie muszę się spowiadać ze swojej pracy zawodowej i życia osobistego, miałem ważniejsze sprawy niż przypominanie komuś o swoich obowiązkach. Z resztą najpierw wysłałem maila i nie doczekałem się odpowiedzi, potem wysłałem sms itd, a na końcu dzwoniłem o 21:30- próbowałem na wszelki sposób się skontaktować. Przepraszam- nie użyłem gg, ale nie mam czegoś takiego...
Myślę, że temat wyczerpany, nie usłyszałem przepraszam, natomiast widzę arogancje sprzedawcy.
Widze ze kolega Tomi jest bardzo aktywna osoba na forum , szkoda ze nie jest taki aktywny w swojej firmie.Od 10 dni czekam na potwierdzenie realizacji zamowienia ,a tu tylko echo ,mozna dzwonic i pisac do bolu-zero odpowiedzi.Mozna tylko pogratulowac.
To jest bardzo dziwne zachowanie, ze sprzedawca bezproblemowo obsluguje swoich "kolegow" roverianow z wawy i tych poznanych na ogolnopolskich zlotach.
Badz co badz kazdy wyciaga z tego nauke dla siebie. Kazdy zadowolony z zakupow, kazdy nie zadowolony, byc moze i sam sprzedawca.
Ja juz dawno wyciagnalem nauke na przykladzie mojego kolegi i kilku osob z forum do tego nauczylem sie szukac czesci na rynku a nie tylko na tomateam.pl i za kazdym razem wychodzi mi to na dobre pod wzgledem finansowym, logistycznym i nerwowym jako, ze zakupy robie bezstresowo!
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja akurat jeszcze nie miałem tej przyjemności spotkania się osobiście z Tomim na zlocie czy też w innych okolicznościach Do tego nie jestem z Wawy a jakiekolwiek zakupy czy rozmowa telefoniczna z Tomim nie stanowi żadnych problemów Wszystko zawsze jest załatwione cacy i na czas
dajcie już spokój z tym wątkiem.
jest temat założony o czarnych sprzedawcach.
tam się można wypowiadać.
jest również na głównej zakładka gdzie można napisać opinie - tą pozytywną i tą negatywną.
to jest dział offtopic i licznik postów nie drgnie jak będziecie spamować.
a kontakt do Tomiego jest podany na wszelaki sposób więc bądźcie powściągliwi już.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum