Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR160]chip?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Wto Cze 21, 2011 20:45
[MG ZR160]chip?
Autor Wiadomość
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Pon Cze 20, 2011 20:32   [MG ZR160]chip?
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004

witam mam pytanie gdzie mozna kupic chipa do zrki w polsce bo znalazłem takie cos
http://eng.smchiptuning.com/3257/mg-zr-1-8-160
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 20, 2011 20:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Cze 20, 2011 20:47   

Ciekawe, nie widziałem jeszcze chipów do K-Series.
Wg tego z mojego silnika da sie wycisnąć 126KM i 166 momentu :)
Fajne, ale 1200zł to troche dużo i pewnie skończyłoby sie HGFem i wymianą skrzyni.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Cze 20, 2011 20:58   

Haha, taa :lol:
Tak realnie to mając te 156 KM w ZR 160 (o ile trzyma serie), gdybyś zrobił dolot, wydech to chipem mógłbyś pare KM dodać, ale na miłość boską, toż to jest wolnossący, chipem tyle nie zrobisz.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
doktor_who 



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 29
Skąd: kraków



Wysłany: Pon Cze 20, 2011 21:18   

za 400 euro to.....cały wydech z nierdzewki
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Wto Cze 21, 2011 16:58   

dolot juz mam pod zderzakiem a wydech hm bez kata a koncowy ultera ale podkreciłby go do 180 KM :)
(wbijam trójke i kołami jeszce kreci:))
chyba ze ktos przerabia komputer?

[ Dodano: Wto Cze 21, 2011 17:58 ]
a od hondy moze jakis ?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 21, 2011 22:49   

a moze sprobowac ecu-master lub smt6? BTW nie masz kata, a sonde za nim masz/miales? jak to rozwiazales?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 18:14   

a gdzie to mozna kupic kto umnie podłaczyc? mam dwie sondy myslałem włozyc emulator ale w kolbuszowej nikt nie zakłada
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 18:24   

Pierwsze co, to doprowadź auto do stanu przyzwoitości - sprawna 160 odpycha się bardzo ładnie. Samo wycięcie kata już go zmuliło i zapewni Ci w perspektywie czasu wyskoczenie HGFa - zubozenie mieszanki przez 2 zalewaną sondę. Do tego problemy z obrotami co masz (zapewne rozrząd) - najpierw pełna zdrowa seria, potem mody. Inna sprawa że za wiele strojeniem nie uzyskasz - po prostu MEMSIII dość sprawnie dobiera parametry i raczej spitolisz niż poprawisz ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 22, 2011 21:09   

to nie masz kata czy go masz? bo po wycieciu kata powinno wywalić błąd jesli masz sonde za katem...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Czw Cze 23, 2011 15:50   

nie mam kata a przez to wcale gozej nie jezdzi po drugie rozrzad jest dobrze ustawiony
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
own 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Pią Cze 24, 2011 00:18   

Ładowanie innych map do silnika wolnossącego to zazwyczaj zbędny wydatek. Ładowanie takiego ,,chipa'' do K-serii to nieporozumienie. Ten silnik można dobrze podkręcić przez ściągnięcie limitu obrotów, jednak jest to zabójstwo dla niego. Masz silnik, który jest bardzo podatny na HGF. Po co prosić się o wcześniejszy? Silnik ma potencjał na ponad 200KM (w Lotusie w końcu też były) jednak takie rzeźbienie to droga zabawa. Bardzo droga.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 24, 2011 05:54   

Scorpion, pewnie kojażysz takiego ZR z rzeszowa, żółtego ze zmienionym przednim zderzakiem. Jego wlascicel pokazywal mi wykres,po samym strojeniu (jeszcze we włoszech) i auto na rolkach wypluło 173KM...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 29, 2011 21:38   

Chciałbym zobaczyć to auto w akcji. Bo większość po takich "tuninkach" to owszem w peaku może tyle być gdzieś bardzp wysoko pod odcinką - natomiast cała reszta pasma serii nie dorówna - jedyna opcja podwyższenia mocy w silniku n/a to zwiększenie ilości powietrza, paliwa, rozkręcenie go wyżej and many many more. I obalmy mity o kolektorach, pierdołach - silnik N/A da Ci tyle mocy ile jest w stanie głowica przedmuchać - pierwsza klasa podstawówki fizyka - cały układ jest tak dobry jak jego najsłabsze ogniwo. Nic nie da ani wiekszy wydech, ani dolot - bez kompleksowej budowy pancernego silnika i przerobieniu głowicy + dopasowaniu do tego całej reszty. Strojenie jest "wisieńką na torcie" i ma to sens jedynie przy grubych sprawach. Pozdro
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 21:50   

Bumelant napisał/a:
I obalmy mity o kolektorach, pierdołach - silnik N/A da Ci tyle mocy ile jest w stanie głowica przedmuchać - pierwsza klasa podstawówki fizyka - cały układ jest tak dobry jak jego najsłabsze ogniwo. Nic nie da ani wiekszy wydech, ani dolot - bez kompleksowej budowy pancernego silnika i przerobieniu głowicy + dopasowaniu do tego całej reszty.


i tu się nie zgodzę prosty przykład znam 5 powtarzalnych przykładów z integry gdzie kompletny wydech i dolot dają policzalne wzrosty rzędu 12-15%


Bumelant napisał/a:
Strojenie jest "wisieńką na torcie" i ma to sens jedynie przy grubych sprawach. Pozdro


oczywiście strojenie to ostatni etap czyli dopieszczenie tego co dała nam mechanika...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 29, 2011 21:56   

Honda to specyficzny przypadek i tu też się zgodzę ZIOMKU. Również takowe przykłady znam :mrgreen: W vvc już tak cudownie to nie działa.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 21:59   

Bumelant napisał/a:
Honda to specyficzny przypadek i tu też się zgodzę ZIOMKU. Również takowe przykłady znam :mrgreen: W vvc już tak cudownie to nie działa.


ale jestem ciekawy jakie faktyczne wzrosty dałby porządny wydech i dolot do ZR... bo oczywiście nikt wiarygodnych danych nie podaje czyli ta sama hamownie przed i po... co ważne słyszałem ze raczej ZR160 serii nie trzymały:/
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 29, 2011 22:01   

Swoje vvc - nie zdążyłem schamować - umarł z wbitym tłokiem w głowice. Obecne 1.8 złożone na jego osprzęcie, z lekko dłubniętą głowicą czeka jeszcze na Ecumastera i dopiero będzie można coś powiedzieć jak to faktycznie wygląda cyferkami. Zarówno dolot jak i wydech mam porządny uważany za the best dla ZR /mityczny Janek/. Docelowo to niby ma 120... Po tym jak jeździ - jestem pewien, że będzie więcej. Sporej różnicy pomiędzy poprzednim nie widać na ulicy... VVC to srednio udany silnik o czym się przekonałem na własnej skórze.
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 22:50   

Bumelant napisał/a:
Honda to specyficzny przypadek i tu też się zgodzę ZIOMKU. Również takowe przykłady znam

Ja tak samo mogę mnożyć takie przykłady, sam się już sporo najeździłem Hondami. Ale nie zmienia to faktu że to forum ma wiedzę mocno "teoretyczną" i mało który z userów sprawdził to organoleptycznie. Tutaj ludzie niestety jeszcze wierzą że może jednak czip za 7zł da milion koni. Też sporo czytałem o tym że vvc to niezbyt ogarnięty silnik do modów, ale do odważnych świat należy :cool:
 
 
own 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 00:01   

Z Roverkowego VVC można wycisnąć 190KM i jest to potwierdzone (Lotus Elise itp). Taka moc to jednak spore koszty. Taniej zmienić samochód, a jak koniecznie chce się grzebać coś przy swoim, to można zrobić swap na silnik z większym potencjałem i bez wiszącej uszczelki nad głową ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 08:21   

Słusznie OWN Da się wsyzstko zrobić - kwestia przygotowania pancernego mechanicznie silnika. Cały czas chodzi o to, że a) nic nie da taki chip - bo takowych nie ma b) przyrost do 172 koni jest niemożliwy po samym strojeniu w tym silniku bez sporych modyfikacji mechanicznych.

http://www.emeraldm3d.com/em_projects_VVC.html

Proszę przeczytać ze zrozumieniem. Jest to najlepsze możliwe wyczynowe sterowanie elektorniką silnika dostępne na rynku - auto miało już porobiony kolektor, wydech wynik na wykresie :) i co zdziw?

Tutaj są angolskie stage przygotowania tego silnika i wsyzstko na ten temat - zapoznać się i wyciagnąć wnioski

http://www.dvapower.co.uk/

Jeździć w serii, cieszyć się autkiem i ćwiczyć umiejętności a potem zmienić na lepsze auto i tyle. Nie jest to super materia do taniego tuningu.

Pozdro i luzujemy poślady.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Chip do SDI 86 km...?
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 02, 2013 01:14
Adrian
Brak nowych postów Chip do 416 Si...
coona Tuning mechaniczny 33 Czw Paź 20, 2011 13:57
slax
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 10:13
Tempest
Brak nowych postów D-Chip Rover 600
Pytanie
danterape Tuning mechaniczny 16 Pią Lis 23, 2007 18:20
orzech



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink