Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR160]chip?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Wto Cze 21, 2011 20:45
[MG ZR160]chip?
Autor Wiadomość
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:31   

A czy ja mówie, że nie siedzisz? Gdzie to jest napisane? Sam tylko potwierdziłeś (były wałki + strojenie). Pytanie czy tłoki przed wałkami robili czy na serii i czy było to z vvc czy było już usunięte, czy była hydraulika usunięta w tym stage. Jak dasz ostry wałek, pokręcisz kółeczkami i wystroisz czemu nie - żadne novum. Pytanie czy to było wytrzymałe na serii tłokach - inna para kaloszy.

Wałki są ogólnodostępne - tabele przyrostów masz poniżej:

http://www.ptp-ltd.co.uk/...e_camshafts.htm

Skoro piszą, że wałek był 280 to wydaje mi się, że już było to po usunięciu vvc i troszkę tam grubiej już musiałobyć z mechaniką.

Temat jest o tym, iż bez mechanicznej modyfikacji silnika - SAM chip czy strojenie czy jak zwał raczej nic tu za wiele nie da - trzeba troszkę się z tym napocić a koszty są zniechęcające i chodzi tylko aby pytający miał tego świadomość.

ps. Swoją drogą jak bywasz tam byłbym wdzięczny za podpytanie o powyższe rzeczy. Chyba nikt tak grubo nie pojechał do tej pory jak oni z tematem.

Pozdro
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 23:00   

a co zrobic w KV6 w temacie elektorniki/strojenia?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 23:21   

Markzo napisał/a:
a co zrobic w KV6 w temacie elektorniki/strojenia?
Nie psuć? ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 23:27   

jakby każdy tak myslal to bysmy sie teraz maczuga po jajach drapali ;)

Angole pisza ze ecu z kv6 ma mozliwosc adaptacji, takze powinno sie do np: nowego dolotu/wydechu samo dostosowac. Co wiecej, da sie go normalnie zmapowac, bez piggy backa. Tyle brytyjskiej teorii, jak sie to ma do polskich realiow? do kogo uderzyc z tym tematem? ecu master? czy probowac oprzec sie na ori ecu?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 01, 2011 23:35   

Ja bym szedl w ecumaster - lepszy support w polsce. Ot chociażby projectxs Kraków pytać.
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lip 02, 2011 11:20   

Bumelant ja Ci tylko mówię co słyszałem od nich.. znam ich dobrze więc raczej mi mówią wszystko.. bede u nich w przyszłym tygodniu to wszystko wypytam :) ale grubo polecieli z tym roverem heh to fakt :)
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lip 02, 2011 12:32   

Fajno z góry dzięki - może być PW.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lip 03, 2011 13:28   

Markzo, o ile dobrze słyszałem, to podobnież im większa pojemność i liczba cylindrow wolnossącej benzyny tym większe pole do popisu jeśli chodzi o sam program, także ja bym się tym na Twoim miejscu zaintersował głębiej. Z tego co sie orientuje, programem np. w silniku 1.6 można wykrzesać 3-4KM(gra nie warta świeczki), a już w 1.8 można 5-6KM(postęp, ale nadal nie warto :wink: ). Tyle, że w Twoim przypadku różnica może sięgać z tego co wiem 10-15KM, a to już jest zauważalny przyrost. Tym bardziej, że dłubałeś troszke w silniku, to faktycznie przyrost może być zadowalający. Ja tylko gdybam, ale jednak ja bym sie zastanowił nad tym konkretnie :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 03, 2011 13:38   

ja o tym myśle bardzo intensywnie, tym bardziej ze na dniach auto bedzie mialo skonczony dolot i wydech, wiec bedzie mozna cos wiecej sie pobawic. Problem jest taki ze u mnie w okolicy nie ma nikogo jak narazie, kto by mi to zrobil w bezpieczny sposob, angole nie stosuja swinek tylko mapuja seryjne ecu. Przed wyjazdem na wakacje pewnie tylko zdarze ogarnac wydech, strojenie poczeka do 2 polowy lipca, trzeba zoabczyc, czy angole mowia prawde ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Chip do SDI 86 km...?
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 02, 2013 01:14
Adrian
Brak nowych postów Chip do 416 Si...
coona Tuning mechaniczny 33 Czw Paź 20, 2011 13:57
slax
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 10:13
Tempest
Brak nowych postów D-Chip Rover 600
Pytanie
danterape Tuning mechaniczny 16 Pią Lis 23, 2007 18:20
orzech



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink