Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Tak się ostatnio zastanawiałem czy nowsza wersja w praktyce jest w czymś lepsza od starszej.
No poza tą mocniejszą gdzie jest więcej koni.
No bo z tego co na forum czytam to w iDT:
1. Przepływomierz z którym jest dużo problemów
2. "tuning za 7zł" nie wchodzi w grę
3. Bardziej wrażliwy na złej jakości paliwo
4. Brak możliwości wybłyskania błędów
Kolega kupuje samochód i miał to być R25 ale tak się zacząłem zastanawiać czy mniej problemowym nie było by z R200 w dobrym stanie ?
Ostatnio zmieniony przez plemaster Czw Lip 21, 2011 10:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 21, 2011 08:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1.Wydajniejsza pompa wtryskowa,
2. Nowsze wnętrze
3. Moment obrotowy większy, możliwość grania mapy od ZR
no i to chyba na tyle.
Jednostka na pewno mniej awaryjna od nowego osprzętu w L-serii.
Jeździłem wcześniej R45 a teraz 200 SDi i jeśli chodzi o sam silnik, jego kulturę itp to bardziej podoba mi się praca SDi. Ale uwględnijmy jeszcze zużycie podzespołów, przebieg i trylion innych elementów mających na to wpływ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum