Gdyby te auto mniej paliło, może bym sobie kupił mocniejszy bryle...
Nie wiem co to jest "bryle", ale jeżeli chodzi o mocniejszą wersję to pali ona mniej. 620i pali w praktyce podobnie co 623Si
Marrkus napisał/a:
Jak dużo jeździsz zainwestuj w LPG czo prawda będzie paliło jeszcze więcej ale taniego gazu
Popieram, ale przed instalacją i tak musisz doprowadzić układ zapłonowy do ładu. Zacznij od kopułki. Zdejmij ją i obejrzyj dokładnie. Jeżeli jest mocno wypalona to wymień, a jeżeli nie to najpierw wymień kable, jak to nie pomoże to wtedy kopułkę. Warto też odpalić auto w nocy i otworzyć maskę. Czasem widać gdzie są przebicia.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 21:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do sondy i wysokiego spalania, u mnie nie było błędu lambdy (samodiagnostyka) dopiero pod komputerem okazało się że jest przepalona, tj nie zmienia w ogóle napięcia, panowie zmienili mi sonde i już jest ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum