I teraz ten ogranicznik momentu obrotowego , czy to jest jakiś moduł czy ogranicznik ten znajduje sie w ecu silnika.
nie ma takiego czegoś... na angielskich forach krążył taki mit że PG1 powyżej 240Nm się rozpadnie co jest wierutną bzdurą u mnie prawie 2 lata 330Nm a skrzynia chodzi bez zarzutów.
co do mugena to po prostu mi sie podoba i chce mieć ta wkładkę na długie trasy żeby po uszach nie waliło.
"mugen" style bo raczej o oryginalnym nie mówimy... to nie jest dobry pomysł to są zwykłe często nawet nie kwasowe puszki bez żadnego wygłuszenia a ten slicer tak na prawdę nic nie daje ostatnio w "uwaga pirat" robili pomiar i różnica była raptem 2 dB i ogółem głośność była sporo poza normami... wiec nie wiem czy warto dla samego wyglądu który na mój gust nijak się komponuje do dużej 620 Ti
davidlive napisał/a:
Czyli nie ma ogranicznika tak??
ograniczeniem jest jedynie seryjne EBC obcinające doładowanie...
davidlive napisał/a:
co do wkładki to wole stożek ze względu na dźwięk , miałem wkładkę w probe i żałowałem .
jeżeli nie odizolujesz stożka od silnika żeby nie łapał ciepłego powietrza to jest to słaby pomysł gdyż więcej stracisz niż zyskasz... a żeby to zrobić musisz mięć miejsce czyli przerzucić akumulator do bagażnika.
davidlive napisał/a:
i wracając do tego momentu obrotowego
skoro nie ma ogranicznika to jaki cudem wykres momentu z galerii jest w zasadzie idealnie płaski ?
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 20:10
Kolega do calibry założy 2x tłumik a'la mugen (by WM cośtam ) - głośno było - założył wkładki i było ciszej (tak mówił ale my nie słyszeliśmy różnicy) najciekawsze ze chłopak nie zauważył ze mu te wkładki powypadały...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Czw Paź 06, 2011 18:14
Dwa dni temu wyjąłem skrzynie , okazało sie że przez zacięty silnik krokowy który trzymał 3000 obrotów pomieliło sprzęgło w drobny mak. Dziś już mam nówkę sztukę valeo .
Jest nieco inne od oryginału bo ma pare większych i pare mniejszych sprężynek , i w każdej jest jeszcze jedna mniejsza .
Oczywiście leci cały nowy komplet.
Miałem toczyc koło zamachowe ale za dużo zachodu i nie wiem czy gra warta świeczki .
Zamówiłem tez reperatórkę wysprzęglika .
Do tego leci BOV SSQV , i stożkowy filktr K&N .
Do skrzyni idzie lej valvoline 75w80 special.
w przyszłym tygodniu chce maszynę uruchomić i od razu leci do lakiernika .
Poleci dokłądka od laguny I , lusterka częściowo w kolorze , listwy w kolor i klamki .
Na tył ulter , wywalę kata i założę przelotowy tłumik
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
bez turbo, stożek bydle jaki i wkładka K&N w oryginalnej puszce
[ Dodano: Wto Paź 11, 2011 13:48 ]
chociaż kolega testował stożek simota ponoć dedykowany i wkładkę K&N w oryginalnym dolocie to aż takiej różnicy nie było ale była jednak na korzyść wkładki
_________________ Pozdrawiam Kozik
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Paź 11, 2011 14:56
Panowie to jest silnik turbo więc dobry - suchy stożek przy dużym dmuchaniu będzie tutaj miał już sens.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum