Wysłany: Pon Mar 23, 2009 15:35 [R220 Coupe] Jakie wieksze hamulce?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam,
chcialbym poprawic hamowanie w moim Tomciu, czytalem, ze pasuja do niego
zaciski i tarcze z jakiegos MG.
Ktos przyblizylby mi temat? Pasuja p'n'p czy trzeba rzezbic?
Moze z jakiejs hondziawki pedejda?
A moze nie ma sensu bawic sie w wieksze?
pozdrawiam,
Martti
Ostatnio zmieniony przez tronsek Czw Lis 03, 2011 17:36, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 15:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
raczej pnp bo Zr to ewolucja 200 a z 200 do Tocmata raczej wsio pasuje. Rozstaw śrub jest taki sam w ZR i w Coupe, wydaje mi się, że chyba będa pasować. Może sprawdź sobie w Rave?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 99 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Mar 24, 2009 08:30
Na angielskim forum czytałem, że świetna kombinacja to tarcze od ZS (282 mm), a zaciski, jarzma, klocki od 600Ti (lub od innej 600-ki z tarczami 282 mm). Trzeba tylko zastosować 1,5-2 mm podkładki do zacisków i ewentualnie dystanse 8-10 mm na niektóre felgi 15".
Ale to tylko teoria, ja się nie znam.
Aha, te jarzma i zaciski występują też w Hondach Accord, Legend, Prelude (wszystko wersje 282).
_________________ Pozdrawiam, Marcin
był: 216Si '97 Tahiti Blue
Ostatnio zmieniony przez mpg Wto Mar 24, 2009 08:46, w całości zmieniany 1 raz
No ja u siebie zalozylem nie dawno 282mm zestaw z ZS. Tarcze EBC Turbo Grove i klocki Green Stuff i powiem ze hamowanie poprawilo sie i to bardzo. Jesli chodzi o koszta to tarcze i klocki 200E, a zaciski kompletne kupilem w Polsce za 200 zl. Tylko pamietajcie ze do tego zestawu to min 15" felgi, u mnie zostalo jakies 5mm luzu miedzy zaciskiem a felga.
Powodzenia
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
odswiezam temat:)
z ktorych hond dokladnie pasuja zaciski?z kazdej ktora ma 2 tloczkowe i tarcze 282mm?
slyszalem ze z legend,ale nei wiem dokladnei z ktorej generacji.
bede wdzieczny za podpowiedzi jak taki zestaw skompletowac,bo poki co moj Tomcio szybciej by hamowal jakbym nogami sie o asfalt zaparl:P
Ja jedyne co u siebie robiłem to założyłem tarcze i klocki Brembo i Ferodo. Tych firm przedstawiać nie trzeba. Tanio to nie wyszło bo tarcze takie to rzadkośc w Polsce, ale jakośc obłedna
Ja jedyne co u siebie robiłem to założyłem tarcze i klocki Brembo i Ferodo. Tych firm przedstawiać nie trzeba. Tanio to nie wyszło bo tarcze takie to rzadkośc w Polsce, ale jakośc obłedna
Pisząc o obłędnej jakości myśle że nie hamowania, bo ta się nie zmieni jeśli masz oryginalne zaciski.
_________________ desperado67
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Paź 19, 2011 06:48
Borowa napisał/a:
Ja jedyne co u siebie robiłem to założyłem tarcze i klocki Brembo i Ferodo. Tych firm przedstawiać nie trzeba. Tanio to nie wyszło bo tarcze takie to rzadkośc w Polsce, ale jakośc obłedna
Faktycznie rzadkość skoro nawet są w Polsce produkowane... niestety z jakością Brembo, które znamy (właściwie znaliśmy) ma niewiele wspólnego.
Ja jeżdżę na klockach ferodo które dużo mocniej nagrzewają tarcze i ATE pogięły mi się bardzo szybko. Do klocków ferodo w tym momencie używam tarcz mikoda i nie zauwazyłem żeby się pogięły.
Jeżdżę w większości spokojnie ale zdarza mi się jazda agresywna
odbieglismy troche chyba od tematu:)
nie chodzi o to zeby je naprawic tylko poprawic:)
zastanawiam sie nad operacja przelozenia calych hamulcow z piastami,jarzmami itd z hondy integry type r,wersja japonska,tam jest 4x114,3 rozstaw srub.to sie w ogole uda?w dobrej cenie mam komplet na obie osie do wziecia...
odbieglismy troche chyba od tematu:)
nie chodzi o to zeby je naprawic tylko poprawic:)
zastanawiam sie nad operacja przelozenia calych hamulcow z piastami,jarzmami itd z hondy integry type r,wersja japonska,tam jest 4x114,3 rozstaw srub.to sie w ogole uda?w dobrej cenie mam komplet na obie osie do wziecia...
przełozyc to pewnie i przełozysz tylko co z felgami? lepiej zadzwon tu
tylko ja w podobnej cenie moge miec calosc, wlacznie z klockami i tarczami na przod/tyl, a tu nie wiem czy chociaz jarzma dostane w cenie...do tych dwutloczkowych idzie pozniej tarcza od zs/zr?np taka:
http://allegro.pl/tarcze-...1872672947.html
to są pod tarcze 282mm ale nie 2 tłoczkowe tylko jedno do tego z mniejszym klockiem takim jak w MG ZR160...
Rhos napisał/a:
tylko ja w podobnej cenie moge miec calosc, wlacznie z klockami i tarczami na przod/tyl, a tu nie wiem czy chociaz jarzma dostane w cenie...do tych dwutloczkowych idzie pozniej tarcza od zs/zr?np taka:
http://allegro.pl/tarcze-...1872672947.html
no tak ale nie znam nikogo kto robił by taki swap wiec czy to będzie P&P hgw? do tego używane klocki tarcze trochę kaszanka...
w sensie ze te z legend co wrzuciles?a pytalem z ktorej generacji legenda,grzecznie pytalem:P
200zl za sztuke to dobra cena?za sam zacisk?nie wydaje mnie sie:) aczkolwiek jak nei bedzie innej opcji t oco poradze,bezpieczenstwo przede wszystkim.pytanie tylko czy one beda dzialac...
w sensie ze te z legend co wrzuciles?a pytalem z ktorej generacji legenda,grzecznie pytalem:P
200zl za sztuke to dobra cena?za sam zacisk?nie wydaje mnie sie:) aczkolwiek jak nei bedzie innej opcji t oco poradze,bezpieczenstwo przede wszystkim.pytanie tylko czy one beda dzialac...
nie pamiętałem tak na szybko sprawdziłem dopiero po klockach... zwykle komplety chodzą po 500pln... czemu miały by nie działać
bo typ ma 19 negatywow i 5 neutrali?
nie wiem skad wniosek ze chodza,jak ich nie ma na allegro prawie wcale:P
a z tej starszej nie podejda?ktos sie orientuje czy tam byl 1-tloczek czy wiecej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum