Forum Klubu ROVERki.pl :: [SDi iTD 200 400 25 45] Czyszczenie przepływki.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 11:35
[SDi iTD 200 400 25 45] Czyszczenie przepływki.
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 03, 2011 14:42   

Teoretycznie nic się nie stanie, ale jest sens?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 03, 2011 14:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Sro Lip 06, 2011 19:42   

Po przeczytaniu powyższych postów mam takie pytanka:
-po odpieciu przepływki np nie ma różnicy w jeździe-przyjmijmy, że nie działa w owej sytuacji przepływomierz i dawka paliwa jest większa, samochód powinien być dynamiczniejszy zatem co da wyczyszczenie przepływki? pogorszenie dynamiki? (na przykładzie 20T2R czyli pompa mechaniczna bez elektroniki)
-jeżdżę hondą i oznaczenie mojego silnika to iTD jak ma się ono do Waszej iDT ? biorąc pod uwagę , że mamy silniki 86 konne i 105 konne?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 10:19   

mathew, u Ciebie przepływka odpowiada tylko za EGR...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
newans 



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Łańcut



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 22:24   

Witam!
Czy opisany w temacie sposob czyszczenia przeplywki jest w 100% bezpieczny? Nikomu nie zdarzylo sie jej uszkodzic? Z moja przeplywka jeszcze nie jest najgorzej ale kusi mnie zeby spróbować ją przeczyscic ale tez nie chcialbym jej uwalic bez powodu :wink:
pozdrawiam!
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 22:45   

nic jej nie będzie :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
cyklopuss 




Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Radom

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 03, 2011 20:56   

Panowie, ale co w przypadku gdy w moim Roverku odpięcie przepływki nie daje zupełnie nic? jeździ się nim naprawdę mułowato, tak mułowato że wielkie dostawczaki biorą mnie na prostej...
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 03, 2011 20:59   

cyklopuss, Jak masz SDI to nic to nie da i przyczyna jest inna :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 08:18   

Witam
nie chce specjalnie zakładać nowego tematu więc może tu ktoś podpowie.
Chodzi mi o informację czy uszkodzony przepływomierz ( odcięcie obrotów na 4000 rpm) podaje jakąkolwiek wartość do komputera? Czy komputer nie czyta go i działa jakby go nie było?
Podejrzewam że padł mi przepływomierz ale po odpięciu jest różnica w dynamice- a jak podepnę przepływomierz, auto jest słabsze z dołu, trochę lepsze od góry ale odcina obroty powyżej 4000 rpm.
Teraz nie wiem czy winny jest przepływomierz czy gdzie indziej szukać przyczyny.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 13:02   

har0 napisał/a:
winny jest przepływomierz
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jawaa 



Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 153
Skąd: Łobżenica (ok.Piły)



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 14:11   

A ja wyczyściłem przepływkę w acetonie i nitro tak jak tutaj radzili.. Założyłem i jazda próbna, było dobrze, naprawde rover fajnie jechał.. ale na drugi dzień chce rano jechać do szkoły i znowu okropny muł na dole i tak od ok 2.3tys dostaje duuzo mocy i jedzie dobrze.. Nie wiem juz co jest.. może kupie ten tani Bosha co tu pisaliście ale nikt nie napisał czy to się sprawdziło, czy dobrze na tym wszystko chodzi więc czekam
 
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 14:42   

Jawaa sprawdź czy ci się wkręca na obroty wyższe niż 4000 rpm na jałowym. Z tym "tanim" boschem możesz próbować. Ja dwa razy się przejechalem,bo niby wkłady te same ale coś żle działają i trzeba by było szukać konkretnie przepływomierza do naszych R a on kosztuje ponad 400 zł lekko
 
 
Jawaa 



Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 153
Skąd: Łobżenica (ok.Piły)



Wysłany: Sob Paź 29, 2011 09:41   

Tylko ja mam założony oryginalny Bosha w samochodzie. Czyściłem i dalej jest na wolnych muł że dusisz gaz a nic się z samochodem nie dzieje :) Dopiero jak złapiesz ak 2200tys obr. to wciska w siedzenie.. a jak obroty zjada znowu to znowu nie idzie jechać więc lipa.. odłączyłem całkiem nie będe się wkur**. Ludzie też kupują nowe przepływki i piszą że jest źle więc coś tu jest nie tak do cholerki
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 21:56   

Możesz mieć zapchany katalizator, lub układ paliwowy. Po drugie ten samochód zaczyna ciągnąć dopiero od 1800rpm. Z odpiętą przepływką troszkę niżej. Poleciłbym Ci czyściciel wtrysków. Poza tym diesel lubi jak się go od czasu do czasu przeciągnie na autostradzie. Odkręć korek paliwa i zobacz wtedy czy jeździ lepiej, jak tak to weź wiertełko 1mm i przewierć korek na wylot tak żeby nie uszkodzić mechanizmu w środku korka.
 
 
 
piter-t 




Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lip 12, 2012 16:45   

hejka

jeśli w sdi przepływka działa tylko na egr to jeśli ma się go zatkanego to można odpiąć przepływkę nic na tym nie tracąc ?

bo przyznam że od pewnego czasu autko zrobiło się ciutkę wolniejsze, mimo że turbiszon był robiony nie tak dawno temu, a po zrobieniu chodziło jak szalone)
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 07:57   

Poczytaj ten temat: http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Pon Lip 16, 2012 18:58   

Nie wiem czy kolega chce chipować fure. . .
W hondach mamy do wyboru odpowiednik SD i SDi, Ty pewnie masz wersję SDi czyli 105KM.
Na Twoim miejscu:
1. Sprawdziłbym przewodu IC -może jakas nieszczelność wtargnęła.
2. Zatkałbym zawór EGR - aby silnika nie dławiły spaliny
3. Wymieniłbym kata- na jakąś przelotówkę

jeśli zrobisz to wszystko to poczujesz kilka dobrych procent w przyroście Nm a tym samym mocy.

Może głupio to zabrzmi, ale ja poczułem różnice nawet jak zrobiłem rozrząd- silnik stał się bardziej elastyczny, nie koniecznie mocniejszy. Pewnie to sprawa wyciągniętego paska, który zmienił minimalnie kąt wtrysku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Czyszczenie skóry CIFem
na przykładzie 827
blue827 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 58 Pią Lip 11, 2014 10:30
Pawkaz
Brak nowych postów [R All] Czyszczenie filtra paliwa
ADI-mistrzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Sro Gru 01, 2010 10:52
pistolet
Brak nowych postów [all kv6]czyszczenie kolektora dolotowego
KILLERMGZT190 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Wto Maj 19, 2009 21:05
KILLERMGZT190
Brak nowych postów [R - all] Czyszczenie jasnego kokpitu
czytałem o CIFie do skóry, a do plastików co?
erjot86 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Mar 14, 2009 18:47
etimark
Brak nowych postów [RAll] Czyszczenie zbiorniczka wyrównawczego
kezmanq Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 19 Wto Lut 19, 2013 23:57
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink