No wlasnir mi nie pasuje pomimo jak kiedts analizowalismy fotki mi przez ciebie markzo wyslane i wydawaloby sie ze powiinno. Hmmm to jaka skrzynia ew jaki dzwon vy podpasowal na n9
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 17:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Markzo, O to kurcze dziwne ALe to chyba jest dlatego ze te VVC, V6, K-series maja inne mocowanie na silnikach nie jest jak w Dieslu gdzie sam agregat jest taki sam tylko osprzęt jest troszkę rożni.
Ale nie problem Torsen wyciąga pewnie Kozik Chyba ze już skrzyni nie chce bym się skusił
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
foto od Kozika, rozbiera teraz skrzynie, zobaczymy co to wyjdzie ale znowu wyszło, że jest inaczej niz info powielane (rowniez przeze mnie) na tym forum
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, Wy to macie z ta K, VVC i V6 seria nie ma jak P&P w Dieslu Wiecznie jakieś pomidory wychodzą Ale przełożyć Torsena da rade i z tym raczej problemu nie będzie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 20:45
Remigiusz, ciężko byłoby w lotku zasadzić mi diesla czy w tym nowym projekcie:-) diesel jest dobry ale do pracy na codzień a nie do czysto zabawowej konstrukcji o ktorej wszyscy mowia ze nie zrobie:-)
(o lotku mowili i co:P:P zobaczymy teraz:-D )
A co do meritum, Markzo wlasnie w tym problem, gdyby pasowaly dziurki na śruby to bylby lajt:) dorobić by było szczelnie i nic nie wlatało zaden problem, tig, kątówka opanoweny przy montowaniu zeteca w lotku i skrocaniu misy:)
moze da sie sam dzown przekrecic? bo skrzynie mozna "rozpolowic"...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 21:05
Markzo, no jedyne wyjscie to tak jak do serii K dzwon z poldka przerobiony pod n9 skrzynke, jednak z Kv6 jest tylko dostepny dzwon od skrzynki przednionapedowej, a te dzwony są szersze i pod mniejszym kątem schodzą więc ucięcie go i zrobienie tak jak z poldowym dzwonem graniczy z cudem i raczej nie napawa optymizmem co do jakości takiego dzwonu.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 21:51
A które śruby pasowały - od rozrusznika?? Jest szansa że sam kielich jest tylko inny. Najbezpieczniej chyba będzie przerzucić całe wnętrzności pomiędzy skrzyniami.
Posprawdzajcie ilości zębów na dyfrze i na wałku. Jak będą dwie skrzynie rozbebłane sporo może się rozjaśnić dla kolejnych chętnych na takie przeróbki także nie skąpcie na robieniu fotek
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 22:03
Marrkus, ale ja chce do RWD spiąć:):) do skrzyni tylnonapędowej, chyba problemowo wciskac trzyby przednionapedowki:) inne uklady walkow i trybkow;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lis 09, 2011 22:21
Skrzynia stosowana m.innymi w landroverach - podaje napęd na na centralny mech. różnicowy z reduktorem a z centralnego na przedni i tylny mech. różnicowy. Stosowana też w pojazdach LDV (napęd tylko na tył) i jeśli się nie mylę to w starszych tylnonapędowych MG i Rover (z lat 80). Nawet dyskoteka z silnikiem 20T4 była z ta skrzynią (tak na 90% bo z tego co widzę nie wszystko co na pierwszy rzut oka wydaje się oczywiste takie jest np skrzynia PG1 )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum