Forum Klubu ROVERki.pl :: Litra za cynk jaka RWD skrzynka podpasuje do KV6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Litra za cynk jaka RWD skrzynka podpasuje do KV6
Autor Wiadomość
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 08, 2011 17:54   

No wlasnir mi nie pasuje pomimo jak kiedts analizowalismy fotki mi przez ciebie markzo wyslane i wydawaloby sie ze powiinno. Hmmm to jaka skrzynia ew jaki dzwon vy podpasowal na n9
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 08, 2011 17:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 08, 2011 18:06   

Markzo, O to kurcze dziwne :neutral: ALe to chyba jest dlatego ze te VVC, V6, K-series maja inne mocowanie na silnikach nie jest jak w Dieslu gdzie sam agregat jest taki sam tylko osprzęt jest troszkę rożni.

Ale nie problem Torsen wyciąga pewnie Kozik :D Chyba ze już skrzyni nie chce bym się skusił :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 08, 2011 18:32   

foto od Kozika, rozbiera teraz skrzynie, zobaczymy co to wyjdzie ale znowu wyszło, że jest inaczej niz info powielane (rowniez przeze mnie) na tym forum :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 08, 2011 18:43   

Markzo, Wy to macie z ta K, VVC i V6 seria :D nie ma jak P&P w Dieslu :razz: Wiecznie jakieś pomidory wychodzą :mad: Ale przełożyć Torsena da rade i z tym raczej problemu nie będzie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 08, 2011 20:45   

Remigiusz, ciężko byłoby w lotku zasadzić mi diesla czy w tym nowym projekcie:-) diesel jest dobry ale do pracy na codzień a nie do czysto zabawowej konstrukcji o ktorej wszyscy mowia ze nie zrobie:-)

(o lotku mowili i co:P:P zobaczymy teraz:-D )

A co do meritum, Markzo wlasnie w tym problem, gdyby pasowaly dziurki na śruby to bylby lajt:) dorobić by było szczelnie i nic nie wlatało zaden problem, tig, kątówka opanoweny przy montowaniu zeteca w lotku i skrocaniu misy:)

Ale tu nic nie pasuje prawie.:-(


Ehhhh to jaki macie pomysl na spiecie KV6 z RWD??
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 08, 2011 20:56   

moze da sie sam dzown przekrecic? bo skrzynie mozna "rozpolowic"...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 08, 2011 21:05   

Markzo, no jedyne wyjscie to tak jak do serii K dzwon z poldka przerobiony pod n9 skrzynke, jednak z Kv6 jest tylko dostepny dzwon od skrzynki przednionapedowej, a te dzwony są szersze i pod mniejszym kątem schodzą więc ucięcie go i zrobienie tak jak z poldowym dzwonem graniczy z cudem i raczej nie napawa optymizmem co do jakości takiego dzwonu.
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 08, 2011 21:51   

A które śruby pasowały - od rozrusznika?? Jest szansa że sam kielich jest tylko inny. Najbezpieczniej chyba będzie przerzucić całe wnętrzności pomiędzy skrzyniami.

Posprawdzajcie ilości zębów na dyfrze i na wałku. Jak będą dwie skrzynie rozbebłane sporo może się rozjaśnić dla kolejnych chętnych na takie przeróbki także nie skąpcie na robieniu fotek :wink:
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 08, 2011 22:03   

Marrkus, ale ja chce do RWD spiąć:):) do skrzyni tylnonapędowej, chyba problemowo wciskac trzyby przednionapedowki:) inne uklady walkow i trybkow;)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 08, 2011 22:13   

Pomieszało mi się - faktycznie to nie jest temat o przeróbkach kozika :D

A nie sprawdzałeś jak się ma sprawa z skrzynią R380?
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 08, 2011 22:28   

r380?? hmmmm coś więcej powiesz nim zdążę wygooglować?:)

[ Dodano: Wto Lis 08, 2011 22:28 ]
z defendera, a jak tam rozwiazane jest przeniesienie na przód?? transfer box jest niezalezny od skrzyni?
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Lis 09, 2011 22:21   

Skrzynia stosowana m.innymi w landroverach - podaje napęd na na centralny mech. różnicowy z reduktorem a z centralnego na przedni i tylny mech. różnicowy. Stosowana też w pojazdach LDV (napęd tylko na tył) i jeśli się nie mylę to w starszych tylnonapędowych MG i Rover (z lat 80). Nawet dyskoteka z silnikiem 20T4 była z ta skrzynią (tak na 90% bo z tego co widzę nie wszystko co na pierwszy rzut oka wydaje się oczywiste takie jest np skrzynia PG1 :wink: )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MG ZR rozpórka jaka?
scorpion Tuning mechaniczny 6 Sob Lip 28, 2012 18:04
scorpion
Brak nowych postów R 420 SD + IC od SDI - jaka różnica ?
michu1123 Tuning mechaniczny 16 Czw Lut 19, 2009 16:22
piter34
Brak nowych postów R400 2.0 TDI jaka moc ?
andy.lbn Tuning mechaniczny 11 Sro Kwi 02, 2008 17:36
andy.lbn
Brak nowych postów [R75] jaka turbina podejdzie?
Physixc Tuning mechaniczny 77 Pon Wrz 21, 2015 18:17
longer86
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT] Pompa hamulcowa 1" jaka?
Julek Tuning mechaniczny 10 Wto Kwi 22, 2014 22:02
m35sie2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink