Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Si] Problem z obrotami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: tronsek
Wto Lis 22, 2011 13:43
[620Si] Problem z obrotami
Autor Wiadomość
michal.leon 



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: Warszawa

Rover 600

  Wysłany: Wto Lis 22, 2011 13:16   [620Si] Problem z obrotami
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Mam pytanie dotyczące problemu z obrotami w moim Roverku, a mianowicie furka odpala bez problemu czyli teoretycznie jedynka i można ruszać... ale po przejechaniu kilku, kilkunastu, kilkuset metrów i po naciśnięciu pedału sprzęgła można się szybko zorientować, że jednak nie wszystko jest w porządku. Kiedy samochód nie jest rozgrzany, po naciśnięciu sprzęgła obroty raptownie spadają do zera, czego efektem jest gaśnięcie silnika (bardzo nieprzyjemne i czasem zaskakujące na zakrętach :) ) albo obroty spadają prawie do zera, zaczyna szarpać silnikiem i po chwili obroty wskakują na znacznie wyższe niż nominowana wartość 1100-1300 obrotów... wczytywałem się w posty, które w jakikolwiek sposób mogłyby być związane z tym tematem i wynika z nich, że to może być związane z uszkodzonym/zabrudzonym silniczkiem krokowym, przepustnicą... Czy ktoś mógłby pomóc mi doprecyzować w czym dokładniej tkwi problem? jeżeli to silniczek krokowy to czy jest szansa kupienia nowego czy raczej używka z Allegro? Jeśli to przepustnica to jak się za to zabrać?
Dodam jeszcze jedną, myślę że ważną informację - samochód kupiłem z zamontowaną już instalacją gazową.
Będę wdzięczny za każdą pomoc, nawet w postali linka jeżeli temat był już szerzej opisywany na forum, bo przecież mogłem coś przeoczyć...
Ostatnio zmieniony przez michal.leon Wto Lis 22, 2011 13:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 22, 2011 13:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 22, 2011 16:34   

na początek zdemontuj i wyczyść dokładnie przepustnice i silnik krokowy, potem reset ECU i regulacja obrotów biegu jałowego Tu http://www.honda.cba.pl/czyszczenie_iac.html masz wszystko opisane wraz ze zdjęciami.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
galant 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: wtk



Wysłany: Pią Lis 25, 2011 09:56   

jeśli nie pomogło, to sugerowałbym jeszcze sprawdzić przepływomierz.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pią Lis 25, 2011 18:32   

galant napisał/a:
jeśli nie pomogło, to sugerowałbym jeszcze sprawdzić przepływomierz.


A gdzie go znajdziesz kolego w 600-tce ?? ?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
michal.leon 



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Lis 28, 2011 10:31   

Nie miałem jeszcze czasu żeby wziąć się za robotę... Ale najpierw spróbuję tego co poradził mi slax, czyli przepustnica i krokowiec a w związku z tym miałbym do Was prośbę o podpowiedź... gdzie można uderzyć w poszukiwaniu uszczelki pod przepustnicę? pytałem w dwóch pobliskich hurtowniach ale dowiedziałem się tylko tyle, że może być ciężko dostać uszczelkę do tej przepustnicy...
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Lis 28, 2011 10:56   

http://www.honda.cba.pl/c...zepustnicy.html

Zapytaj o uszczelke do accorda 2,0 16V 93 - 98
lub po modelu silnika f20z1 czy f20a....
Najlepiej w salone Hondy
koszt ok 20 zł
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
galant 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: wtk



Wysłany: Pon Lis 28, 2011 13:30   

oj, sorry, bylem pewien, ze w accordowskich silnikach byly przeplywki, widocznie mi sie pozajączkowało z nast gen. accorda. :oops:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
michal.leon 



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: Warszawa

Rover 600

  Wysłany: Pon Lis 28, 2011 23:46   

No i OK jak poradziliście wybrałem się do serwisu i tam dostałem uszczelkę przepustnicy, nawet cena się zgadzała bo kosztowała 19,68zł :) dodatkowo dowiadywałem się o uszczelki do "krokowca" a dokładniej uszczelkę i filtr w postaci siteczka, cena też nie jest szczególnie przerażająca ponieważ to kolejno 9 i 14zł. Przy okazji zapytałem o całego "krokowca", i okazało się że jego cena to 1260zł... no w totka ostatnio nie wygrałem więc wydaje mi się że to trochę drogo :) stąd moje pytanie czy faktycznie jego cena może być taka wysoka? :shock:
Dla ciekawych w załącznikach kosztorysy prosto z salonu Hondy na Malowniczej w Warszawie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620SI] problem z zapłonem
plewiczek Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Maj 12, 2013 01:35
Gość
Brak nowych postów [R 620Si] Problem ze świecami
pino1309 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Paź 24, 2011 10:39
djvolume
Brak nowych postów [620Si] Problem z odpaleniem
pawel_hajduk Rover serii 600, Honda Accord 8 Wto Sty 07, 2014 13:03
carlo
Brak nowych postów [Rover 620Si] problem z zapłonem
szyszolek21 Rover serii 600, Honda Accord 0 Nie Lis 13, 2011 10:05
szyszolek21
Brak nowych postów [620Si] nietypowy problem z silnikiem
djvolume Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Sty 12, 2012 15:44
djvolume



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink