Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam mam problem z pompą wtryskową poprostu padła regeneracja starej kosztuje 2500,- a uzywka 1000,- znajomy mi powiedzial zebym kupil uzywke ale jest jeden problem pompa jest sterowana immobilizerem i trzeba przełożyć czujnik czy ktoś miał podobny problem jeśli tak prosze o pomoc rodzaj pompy VP44 Rover45 2.0IDT
Ostatnio zmieniony przez cichy77 Sro Gru 14, 2011 19:42, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 14, 2011 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Sro Gru 14, 2011 19:50 ]
na interfejsie pojawił się błąd P 0251 przestawiacz kąta wyprzedzania tłoczenia pompy wtryskowej A wadliwe działanie działanie
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sro Gru 14, 2011 20:13
cichy77 napisał/a:
rodzaj pompy VP44 Rover45 2.0IDT
VP-30 jak już kolego. Skoro taki błąd Ci wywaliło, to szukaj tej części do pompy, chyba chodzi o to: http://allegro.pl/zawor-m...1985506617.html W razie potrzeb części do tej konkretnej pompy, polecam tą firmę : DIESEL-POL ( nick allegro ) fachowcy w każdym calu. I trzymam kciuki za Twoją pompę
dzwoniłem do servisu bosch i do kilku mechaników i w tym roczniku i modelu występuje właśnie ta pompa vp44
a jeśli by to było to co piszesz to by było fajnie
[ Dodano: Sro Gru 14, 2011 21:23 ]
dzięki za wsparcie
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sro Gru 14, 2011 22:08
cichy, to napisz z łaski swojej który masz rocznik swej 45-ki, a najlepiej wrzuć foto z góry silnika, bo jakoś do mnie nie dotarło, żeby do 45-ki pakowali VP-44 , ale oczywiście mogę się mylić
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Czw Gru 15, 2011 13:46
Więc posłuchaj. Pompa z aukcji, którą pokazałeś to pompa Bosch'a VP-30 ( identyczna siedzi u mnie, też rocznik 2000 ) Miałem okazję poznać ją dość dobrze, więc o pomyłce nie może być tu mowy. Skoro Twoi mechanicy twierdzą, że jest inaczej, to żebyś podczas szukania części do niej, nie poszedł w niepotrzebne koszty ( jak będą, będziesz szukał np. przestawiacza kąta wtrysku i zakupisz do vp-44 ) Moja rada, podjechać do pompiarza z prawdziwego zdarzenia i jemu oddać sprawę w łapki.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Czw Gru 15, 2011 21:40
Może nie wszyscy mechanicy, ale w znacznym stopniu ,,mechanicy'' niestety sporo teoretyzują na temat naszej marki. A to dziwne bardzo, w końcu Rover to auto jak każde inne. Powodzenia z pompą jeszcze raz. W razie problemów, pytań, wal śmiało, albo tu na forum, albo na gg. 3299529
Pompa nie ma IMMO w sobie tylko jest nagrane sterowanie Rovera w pompę VP-30 Boscha dla Rovera i tyle wiec innej pompy od np Opla czy VAG nie wjedzie bo nie będzie działać ze sterownikiem ECU
I VP-44 w Roverkach nie było nigdy A był w ogole spalony sterownik w tej pompie I błąd tobie po wymianie tranzystora czy przed wywalilo P0251
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
wyskoczył mi błąd P0251 dałem sterownik do naprawy został zamontowany przez mechanika i dalej jest to samo żadnej reakcji
[ Dodano: Sob Gru 17, 2011 15:29 ]
kolega Jugol podpowiedział że może to być zawór magnetyczny fakt kosztuje 120 zł mam cichą nzdzieje że to jest to ale nadzieja matką głupich
wiesz co dzisiaj bylem u tego mechanika i próbowaliśmy go odpalić na plaka i nic.
koleś mi skasował ten błąd przed naprawą sterownika a po kilku próbach znowu się zapaliła i świeci kontrolka pompy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum