Spalanie: Na trasie 6,5l przy 120km/h
W miescie 9-10l
Wyposażenie: Czarna skóra, pakiet chromu, czujniki parkowania, Radio Alpine + zmieniarka 6CD, czujnik deszczu, komputer pokładowy, roleta, podgrzewane fotele, klimatronik, ABS, nadmuch z tyłu, chyba nie muszę pisać że mam elektryczne szyby.
Kupiłem go z uszkodzonym silnikiem i poszedł pod maske 1.8 z MG ZS po dachowaniu z 2005r z przebiegiem 30000mil. Nie ma żadnych problemów z silnikiem (już przez 25000mil).
Stan auta oceniam na bdb. Nic nie puka i nie stuka. Serwisuje go sam co 6000mil albo wcześniej. Generalnie jest dofinansowany tip-top. Żadnych wycieków z silnika jak i z turbo.
Turbo chłodzone płynem + olejem. Karoseria polerowana pastą G3 + tempo + mleczko Castrola. Olej wymieniam co 6000mil lub wczesniej, 10w40 i silniczek cyka. Lubię tym autem pierwszy wystartować ze świateł i uwieżcie że można, niby 1.8, ale nawet z MG ZR 1.8 robi co chce i kiedy chce bez redukcji biegu. Nie porownujcie 1.8 do 1.8T.
[ Dodano: Pią Gru 16, 2011 22:29 ] PLUS Moja rodzinna kolekcja:
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 16, 2011 22:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zielony to 1.6 16v. Duzo osob się na to nabrało że V6, nawet inni użytkownicy Roverów. Znajomy miał R75 1.8 16v i mi nie wierzył. Pytał się czy to V6, a ja powiedziałem: "A co nie widzisz co pisze ?" Odpaliłem auto bez podnoszenia maski i uwierzył. Jeszcze mówił, że też by chciał żeby mu tak cykało w 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum