tyl masz identyko jak 400etka, z przodu do drazkow reakcyjnych bierzesz poduszki od civica a w wahacze jakies tuleje sie dobierze bez problemu - na pewno jakas typowka ( pewnie honda ) stabilizator to tez jak 400tka albo honda
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 02, 2012 21:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tyl masz identyko jak 400etka, z przodu do drazkow reakcyjnych bierzesz poduszki od civica a w wahacze jakies tuleje sie dobierze bez problemu - na pewno jakas typowka ( pewnie honda ) stabilizator to tez jak 400tka albo honda
to na wiosne postaram sie porobic fotki i skompletowac całość moze cos utarguje na cenie zestawu...
Na wiosnę też będę wrzucał poliuretan tylko muszę zobaczyć co już mam a czego mi brakuje.
Będzie można spróbować kupić coś w grupie. Może ktoś jeszcze by się skusił
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
W przednim nie ma małych tulejek górnego wahacza.
W tylnym zrezygnowałbym z dużego cukierka. Ludzie mówią że wtedy wahacz nie ma takiego położenia jak trzeba. Lepiej użyć zwykłej tulei metalowo-gumowej.
Nie ma również w tych zestawach górnych mocowań amortyzatora.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
W tylnym zrezygnowałbym z dużego cukierka. Ludzie mówią że wtedy wahacz nie ma takiego położenia jak trzeba. Lepiej użyć zwykłej tulei metalowo-gumowych
bullshit, ja u siebie zalozylem cukierki z bikopuru i zawias jest idealnie ustawiony, pochylenie kola -1*, prowadzi sie supcio a zawieszenie bez problemu sie poskladalo po tej wymianie
a cukierek wzmocniony z intercarsu wytrzymal 2 lata ( to znaczy tyle na nim jezdzilem, ale rozwalony byl tak naprawde juz po pierwszym roku - wtedy poczulem pogorszenie zachowania zawieszenia )
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
wysoką elastycznością w całym zakresie twardości,
bardzo dobrą odpornością na obciążenia dynamiczne,
wysoką odpornością na ścieranie,
możliwością pracy w szerokim zakresie temperatur dodatnich i ujemnych,
wysoką odpornością na zrywanie i pęknięcia,
odpornością na oleje, kwasy, rozpuszczalniki i warunki atmosferyczne.
Ciekawe nie powiem z mojego pkt widzenia
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
ktoś znalazł cały zestaw do 400/45/zs chodzi już pod grubsze drążki stabilizatora (jeśli dobrze jeszcze pamiętam to przód 24 a tył 20mm)
rozważam kupno takiego zestawiku i nie wiem czy coś jest kompletnego na przód i tył
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum