Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Problem po HGF
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Problem po HGF
Autor Wiadomość
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sob Sty 14, 2012 00:21   

krawy1 napisał/a:
I jeszcze jedno chciałem zastosować uszczelke starego typu wzmacnianą tylko niewiem jakiej firmy będzie lepsza Fai czy Reinz


Obojetnie ktora kupisz bedzie dobra.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 14, 2012 00:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 19, 2012 22:35   

ralfi83, jak tam naprawa? Ruszyłeś do przodu? Wszyscy o uszczelce głowicy a czy kolega sprawdził uszczelkę dolotu? Jeśli tam jest nieszczelność to też wypije płyn i będzie dymił mocno na biało.

Jeśli to nie to...

Ile zapłaciłeś za śruby głowicy i uszczelkę? A może był to komplet - tani komplet?
Przyznam się że kupiłem taki zestaw i okazało się że śruby mają więcej wspólnego z plasteliną niż głowicą :)
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Sty 20, 2012 07:40   

No niektóre śruby się ciągną... miałem takie założone przez poprzedniego właściciela i nie trzymały.
Mechanik wymienił mi wszystkie na nowy komplet.

W teorii śruby mają mniejszą rozszerzalność niż aluminium i po nagrzaniu bardziej sciskają silnik.
Ale takie gluty raczej tego nie robią. Mi puszczało troche oleju do płynu, mimo że uszczelka i głowica były w porządku.
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pią Sty 20, 2012 21:23   

Hrabia napisał/a:
Ile zapłaciłeś za śruby głowicy i uszczelkę? A może był to komplet - tani komplet?
Przyznam się że kupiłem taki zestaw i okazało się że śruby mają więcej wspólnego z plasteliną niż głowicą

Niestety ale masz racje tez mialem klopot ze srubami z taniego kompletu. Wyprobowalem raz z kolega na jego R25 bo wczesniej zakladalem wszystko FAI ,ale czesci kosztuja mnie 200€ za komplet lub 130€ za sama uszczelke i sruby wiec warto bylo sprubowac za 40€ :razz: . Za 3 m-ce zmienilismy na porzadne sruby i nowa firmowa uszczelke, auto jezdzilo bez problemu dopuki nie zostawil go na miesiac bez odpalania .Czwarty cylinder napelnil sie plynem chlodzacym tak ze silnikiem nawet nie mogl zakrecic. :roll:

[ Dodano: Pią Sty 20, 2012 20:23 ]
sobrus napisał/a:
Mi puszczało troche oleju do płynu, mimo że uszczelka i głowica były w porządku.

Dokladnie tak samo, glowica w idealnym stanie tak jak i uszczelka . Te sruby nawet "na oko" wygladaja inaczej . Widac ze sa z innego materialu.
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 22, 2012 00:07   

keczu napisał/a:
Widac ze sa z innego materialu.
Jedna z tych którymi przykręcałem głowicę nie wytrzymała drugiego cyklu 180 stopni. Dodam tylko od siebie żeby powielić informację dla kogoś kto tu trafi... W sytuacji gdy taką szpilkę urwiemy to trzeba odkręcić misę olejową i można wykręcać pozostałą w bloku część szpilki :) To tak zupełnie na marginesie.
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 20:39   

hi
2,5 roku temu wymienialem po raz 2 uszczelke w moim 416-byla nowego typu - sam zakladalem.
Zakupilem starego typu - i tak jak kiedys pisalem kupilem HYLOMAR do doszczelnienia glowicy.
Po sciagnieciu nie planowalem, szpilek nie wymienialem uszcelke z 2 stron posmarowalem hylomarem wokol silkonow i skrecilem stopniowo , dynamometrem do 60 ilus tam Nm. Na przeciekajacy 4 cylinder tez znalalem sposob - zasliepilem glowice tak, ze kolektor jej nie uszczelnia. Przy okazji zrobilem dziurke w termostacie 01 cm.
Moj 416 kupiony bezposrednio od turka w D przyjechal ze zrobiona przez niemca glowica i wytrzmal 05 roku, srednio rocznie robie 20kkm - tak, ze jest dobrze - a mam go od 5 lat.
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 22:26   

Hrabia napisał/a:
keczu napisał/a:
Widac ze sa z innego materialu.
Jedna z tych którymi przykręcałem głowicę nie wytrzymała drugiego cyklu 180 stopni. Dodam tylko od siebie żeby powielić informację dla kogoś kto tu trafi... W sytuacji gdy taką szpilkę urwiemy to trzeba odkręcić misę olejową i można wykręcać pozostałą w bloku część szpilki :) To tak zupełnie na marginesie.

Potwierdzam :razz:
Do autora, zrzuć głowicę, Zmień uszczelkę, uszczelnij kolektor dolotowy i nie ma prawa się nic dziać.
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416]problem z abs
sakura Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Kwi 15, 2013 22:26
sakura
Brak nowych postów [R416] ABS problem
pasozyt23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Sty 03, 2009 16:48
kamolek
Brak nowych postów [R416] PROBLEM Z VIN
cinek76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Lis 17, 2008 09:36
cinek76
Brak nowych postów [R416] Problem z ABS-em
coona Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Pon Sie 13, 2007 08:00
Brt
Brak nowych postów [R416] Problem SRS.
Airon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Sro Paź 17, 2007 09:20
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink