Wysłany: Nie Lut 05, 2012 13:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Lut 05, 2012 13:08
Podpis Hvila wydłużył się, ze względu na mój poprzedni podpis, który przez to, że nie zawierał spacji wydłużył się niemiłosiernie Teraz jest tak długi, przez Twoją odpowiedź.
Tomi, nie chodziło o długość podpisu Hvil-a a o załamywanie tekstu.
O ile działa w podpisie (widać na Twoim przykładzie z jedną linijką) to nie działa w treści postu.
Zawsze można wyłączyć swój podpis i na koniec każdego postu wklejać sobie reklamę/treść jaką się sobie tylko wymyśli.
Wniosek.
Nie ma co dokładać technicznym roboty bo zawsze jest sposób na obejście w sposób mniej lub bardziej wyrafinowany. Myślę że kontrolowanie podpisów przez modów wytrzyma może miesiąc może trochę dłużej a potem wyłapywane będą tylko pojedyńcze sztuki.
Może zamiast tego ograniczyć możliwość dodawania linków w podpisach? Oczywiście zostawić możliwość Klubowiczom i Inst. wspierającym.
Wymyślanie co raz to innych ograniczeń powoduje tylko spory których i tak nie brak.
Mój podpis jest wyłączony więc dam przykład...
Widać że niby podpis to nie podpis? Pewnie nie.
Rover 200 8v, 98r.
Warszawa, WE 91726 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus molestie pharetra enim tincidunt lacinia. Aenean vel dui eget quam rhoncus lacinia. Mauris commodo velit ut diam malesuada et posuere orci aliquet. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
Tomi, nie chodziło o długość podpisu Hvil-a a o załamywanie tekstu.
O ile działa w podpisie (widać na Twoim przykładzie z jedną linijką) to nie działa w treści postu.
Zadziałało dopiero, jak wsadziłem co jakiś czas spację. Jeśli usunę spacje, to znów podpis będzie bardzo długą jedną linijką.
To bez sensu Walczymy w tej chwili o przejrzystość postów, a nie zawartość merytoryczną. Od merytoryki są modowie. Obecnie trzeba zwalczyć problem długich postów, które się nie łamią
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
a nie mozna dopisac do regulaminu, ze ma byc u klubowicza np. 5 linijek ,a u sympatyka 2 ?
nie mamy az tylu aktywnych uzytkownikow zebysmy nie wylapali ich, jak ktos raz na rok, napisze z dluzsza stopka chyba swiat sie nie skonczy, troche sztuczny porblem.
Zaba i inni przeginajacy moga byc zdyscyplinowani PW , jak nei to war, jak nie to banan... nikt na sile nie bedzie kultury uczyl....dupa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czytając wypowiedzi z wieloma można się zgodzić i nie zgodzić....
Tomi ma racje pisząc że pojawiają się handlarze żeby pchać parcha i części a wielu z nich nawet nie wie co sprzedaje.... i w dziale Sprzedam osoby, które umieszczają ogłoszenia :Postów 1 tylko po to żeby zarobić na marce....
ale to temat rzeka...
Ktoś mi od razu zarzuci, że Ty Tomi_114 miałeś reklamę w podpisie i linki do aukcji bla bla bla... a jesteś Sympatykiem.... Tak zgadza się... ma tak wiele osób... ale jakim innym sposobem mam trafić do potencjalnych klientów skoro sposoby legalne nie działają...
Grubo od ponad miesiąca proszę o informacje jak zostać instytucją wspierającą i móc umieścić baner na stronie aby nie zaśmiecać forum 10 linijkowym podpisem... walkie może potwierdzić, że już w grudniu pytałem od kogo uzyskać te informacje i pisałem to XX osób i nic... niedawno się dowiedziałem, że warunki są w p[przygotowaniu... więc nie płacę składki i czekam na info i tym samym ktoś mi zarzuci o Sympatyk a reklamę sobie robi na Forum... Zgadza się tylko akurat dla mnie marka Rover jest sposobem na życie i przetrwanie i Ci którzy byli u mnie przekonali sie, że nie serwisuje Roverów po to, żeby sie dorobić na nieznajomości innych mechaników... Po prostu robię to co lubię... i zależy mi na tym aby ludzie nie narzekali na Rovery ... A styczeń jest tego dobrym przykładem...:
1. R75 - tydzień postoju w Warsztacie XX - wymieniona masa zabawek - 1500zł auto nie zrobione (okazało sie, że do wymiany zaledwie jeden czujnik)
2. R200 - Diagnoza w XX warsztacie ze uszkodzone pierścienie cylindra auto nie pali na jeden tłok itp itd - naprawa - 1500zł a okazało sie ze nie pali bo wtryskiwacz padnięty.
3. R400 wymiana rozrządu - przestawiony pasek o 5 zębów i mechanik stwierdził ze to wina głowicy...
i Takich przypadków jest masa i jeśli ktoś dalej uważa, że to źle że robię sobie reklamę żeby w jakiś sposób pomagać użytkownikom to rzeczywiście usuńcie podpisy całkiem A Zarząd uprzejmie proszę o przesłanie warunków pozostania instytucją wspierającą.
Tomi_114 co ma piernik do wiatraka ?
Podobno to co "Staś" do "Kamizelki", ale ...
Rozmawiamy tu o podpisach ich funkcjonalności, a nie merytorycznej treści. O wprowadzeniu ograniczeń, które mają na celu spowodować żeby poszczególne jednostki nie robiły bałaganu umieszczając w nich elaboraty kolorowe.
Zawartość merytoryczna podpisów, podobnie jak postów, to inna sprawa. Temat na inną okazję, być może połączoną z tym co zrobić z "handlarzami" z przypadku. Tutaj zawsze będzie musiał czuwać moderator. Nic tego nie zmieni. Warunki zostania instytucją wspierającą to temat Zarządu. Nie ma sensu dyskutować o tym tutaj, tylko pisać maile na zarzad@roverki.pl lub PW. do osób obecnie zarządzających.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum