Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Cze 03, 2012 17:46 [R75] Wirus do 145 KM
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Tak się zastanawiam czy ktoś próbował zawirusować swojego CDT powyżej 140 km.
Generalnie jeśli CDT od CDTi różni się mapą to wypadowe wyglądają następująco :
CDT 116 KM, CDTi 131 KM.
Bezpiecznie tuningować+20%
czyli
116+20% = 139 KM
131+20%= 157 KM
Wiadomo iż jest ubytek na serii
105 +20% = 126 KM
122+20% = 146 KM- i to jest wartość którą teoretycznie CDT powinien przyjąć bez żadnego ale, biorąc pod uwagę że wszystkie elementy silnika są sprawne.
Czy dobrze rozumuję ?
Dodam tylko iż wirus ma byc wgrany w profesjonalnej firmie, oczywiście schamowany obiążeniowo. Dodatkowo juz kat off, egr off.
Ostatnio zmieniony przez szpynior Nie Cze 03, 2012 20:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 03, 2012 17:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
podobno cdti są bardziej podatne na chip tuning ( mozliwe ze jakies różnice w osprzęcie)
Osobiście mam podkreconego cdt ( do ilu nie wiem, nie bylem na hamowni, licze na cos kolo 125-130KM), wszystko ładnie pięknie tylko samochód mocno kopci. Dodam ze wszystko w samochodzie jest sprawne, sprawdzone na t4
Jak ja swojego chipowałem, to powiedziano mi że bezpieczna granica to 150KM i że postarają się zrobić 140KM, przy badaniu na hamowni pierwszy pomiar wyszedł idealnie 115KM (8 letnie auto), drugi i trzeci już pokazały po 111KM, ostatecznie udało się uzyskać 134,5KM na dwu pomiarach po chipowaniu, więcej nie chciałem kręcić bo przy tych KM mam już granicznie wysokie wartości momentu obrotowego, nie pamiętam dokładnie ile. Mnie jedynie zależało na lepszej dynamice przy przyspieszaniu nie jeżdżę na tyle szybko by obrotomierz pokazywał > 3k rpm - mam automat.
podobno cdti są bardziej podatne na chip tuning ( mozliwe ze jakies różnice w osprzęcie)
jak każde inne...
CDT i CDTI mają identyczny osprzęt.
Ja do swojego CDT zaaplikowałem oryginalne mapy od CDTI i widzę dużą poprawę.
Do CDT po 2002 roku nie idzie wgrać map od CDTI starsze kompy przyjmują inny soft, nowsze nie bardzo.
Jak ja swojego chipowałem, to powiedziano mi że bezpieczna granica to 150KM i że postarają się zrobić 140KM, przy badaniu na hamowni pierwszy pomiar wyszedł idealnie 115KM (8 letnie auto), drugi i trzeci już pokazały po 111KM, ostatecznie udało się uzyskać 134,5KM na dwu pomiarach po chipowaniu
Chipowałem w http://www.adt-tuning.pl co do automatów to da się tak samo jak na manualu, hamownia rolkowa nie nadaje się jedynie do aut z napędem na 4 koła tu trzeba użyć hamowni drogowej.
Chipowałem w http://www.adt-tuning.pl co do automatów to da się tak samo jak na manualu, hamownia rolkowa nie nadaje się jedynie do aut z napędem na 4 koła tu trzeba użyć hamowni drogowej.
ile zaplaciles?
_________________ "bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
Hmm 699pln to trochę dużo, jak chcesz w ciemno chipować to o wiele taniej można sobie wgrać same mapy, ale wg mnie lepiej poznać stan auta/osiągi przed i po chipowaniu przy użyciu hamowni, wtedy wiesz ile KM/jaki moment miałeś przed użyciem witaminki i ile zyskałeś witaminizując Rovera.
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Wto Cze 26, 2012 12:03
Narazie nie dało się do 145 kM , chwilowo pozostaję przy 125,4 KM i 292,3 Nm na 4 biegu , przy serii 107,6 KM i 249, 7 Nm. Na 5 biegu wyszło ok 127 km i troszkę ponad 300 Nm .
Obecnie pracuję nad zwiększeniem ciśnienia doładowania i jeszcze czyba do wymiany IC jest .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum