Pomogła: 20 razy Dołączyła: 28 Wrz 2001 Posty: 356 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Cze 10, 2012 20:24
dawidek126 napisał/a:
hmm na kolor mogę nie zwracać uwagi ale na kształt??? oglądam po 4 razy obie uszczelki i nadal nie widzę różnicy:) może mi podpowiesz??
Uszczelka zwykła ma jedną warstwę materiału uszczelniającego. Uszczelka wzmacniana w newralgicznych miejscach ma drugą warstwę i na długości takie malutkie kwadraciki, które można porównać do domków.
faktycznie masz racje, nie zwróciłem na to uwagi... tylko problem polega na tym że zamawiając nie widzę tego... najwyżej zamówię dwie a potem oddam tą słabszą:) nie powiem że numer byłby lepszy ale teraz przynajmniej wiem na co zwrócić uwagę:)
[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 21:23 ]
głowica zdjęta( dwie i pół godziny) . Uszczelka jaka była w aucie to Victor Reinz starego typu wzmacniana numer na uszczelce 61-34835-10. Jutro postaram się oddać głowicę do planowania i do wymiany uszczelniaczy zaworowych. Trochę się zdziwiłem zdejmowałem już kilka głowić w swoim życiu ale nigdy nie widziałem zeby auto po 140 tyś miało tak wyglądającą uszczelkę i blok... uszczelka w dobrym stanie sylikon miękki nie twardy jak zawsze... blok czysty gładki bez żadnych wżerów. Przez myśl pomyślałem żeby może założyc tą uszczelkę stalową warstwową??? co wy na to??? chociaż kolega z zawodu powiedział żeby założyć taką jaka była wcześniej...
[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 21:25 ]
cena uszczelek starego typu tych wzmacnianych waha się od 69-145 zł na allegro
[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 21:26 ]
chętnie bym kupił cały zestaw z tą uszczelką wzmacnianą na allegro ale jedyne zestawy to z tą stalową.... chyba że ktoś ma jakiś namiar na sklep z tą wzmacnianą w zestawie??
Mój mechanik mówił, że nie zakłada innych jak Erling wzmacniany starego typu (taką mam we Freelanderze) i czystym przypadkiem miałem wcześniej przez poprzedniego mechanika takie właśnie zakładane w polonezie, kuzyn również w poldku taką miał zakładaną.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mój mechanik z kolei upierał się żeby nie zakładać starego typu i założył chyba nowy (chyba bo na ręce mu nie patrzyłem ).
To było prawie 3 lata temu i na razie (odpukać) jeździ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum