Wysłany: Nie Mar 25, 2012 14:03 Barney79 Rover 45 2000rok Sienna Gold (GUF)
Oto moja 2 miłość
Przebieg 168tyś.( według papierów z przeglądów oraz dokumentów z których wynikało że samochód stał długi czas bo aż 3 miesiące we Włoszech w komisie)
W welurach były założone oporniki więc trzeba było wymienić fotele oraz pas kierowcy.Sprawdzana była geometria i na całe szczęście jest ok.
Zakodowałem Autocomem również dodatkowy pilot bo był tylko jeden.
Tarcze oraz klocki nacinane/wiercone BREMBO
Dla poprawienia efektu wizualnego zakupiłem owiewki HEKO
Wymienione przewody chłodnicy oleju(Pozostały już tylko plamy z wycieków na asfalcie)
Nowe przewody IC
Zmiana lusterek na Chromowane
Filtr powietrza K&N
Zmiana licznika z MK2
Montaż aluramek na zegary oraz pokrętła
Wtryski SDI 200bar
Mapy MAFLESS od Remiego(update 2015 mafless V2)
3 ROK NA TYCH OPONACH I OSTATNI-Zakup Opon INTERSTATE Test Opony INTERSTATE(pewnie mało kto o nich słyszał)
pierwszy rzucił mi się w oczy kolor - jest ZARĄBISTY! <3
kolejna rzecz to hamulce, piszesz że nawiercane i wentylowane Brembo. Jaki koszt takowych?
Kolejna rzecz, to to, że całkiem szybki będzie ten klekot jak mapki wejdą i wtryski.
I ostatnia - nienawidzę hatchbacków w sedanie by wyglądał ultrakozacko, a w hatchbacku traci sporo
Już zmieniłem by nie wzbudzać zazdrości.Co do rozrządu jeszcze nie zmieniany.Sprawdzałem stan paska a napiszę dla czego.Mam rodzinę która posiada od 1997roku Forda Probe 2.0 16v.Od czasu zakupu nie był wymieniany pasek,A Obudowa została zmieniona na przeźroczystą by widzieć stan paska.Nie liczę na to że tak można długo jeździć lecz podaję tylko że pasek może wytrzymać baaardzo dłuuugo.Wszystko jest jak w Totolotku.
Witam.Dawno nic nie pisałem tutaj.Autko troszkę przeszło ze mną już i gdyby nie remont silnika to zapewne bym go sprzedał. Po zerwanym pasku i włożeniu w naprawę przeszło 2500zł zamontowałem nowy zestaw Webasto sterowane z programatora jak i zdalnie pilotem.
Następnym krokiem było dołożenie monitora by umilić moim tylnym pociechom podróżowanie
No a dla dopełnienia całości kupiłem radio z dotykowym monitorem LCD 1 DIN Peiying 9909
Radio idealnie spisało się jako nawigacja jadąc na wakacje do Montenegro
Zmieniając fotele z weluru na czarną skórę dołożyłem maty grzewcze bo było zimno w dupsko.
a te maty grzewcze to zaraz pod skórę się wkłada czy jest tam jakieś miejsce?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a te maty grzewcze to zaraz pod skórę się wkłada czy jest tam jakieś miejsce?
Tak jest tam miejsce na maty.Poza tym maty obcina sie jak chce,wedle potrzeb.Nie spala sie oraz sa odporne na zgiecia itp bo nie posiadaja miedzianych przewodow grzewczych lecz sa węglowe .Bez problemu je sie montuje ,a z tylu posiadaja tasme 3M.Ja tylko musze jeszcze kupic oryginalne wlaczniki bo te z mat w komplecie nie podobaja mi sie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum