silnik 1.6 jest z 1998 bądź 1999.nie wiem co jest miedzy starymi wtryskami a tymi co mam wiem jedno na tych lepiej działa ponieważ stary silnik miał problem jeździć na tamtych wtryskach.
kolego leszczu pisałem wyżej. silnik chodzi na starym kompie. czujnik położenia wału także jest stary a na tamtym silniku nie miałem takiego problemu.
cewkę mam butelkową zamontowaną na nadkolu woda się tam nie dostaje i i tak wszystkie przewody są uszczelnione.
a co byście powiedzieli na czujniki temp, ja posiadam dwie sztuki oraz termo włącznik(parę dni temu kupiony) czujniki są właśnie od tego silnika. mogła by być ich inna rezystancja ? Z tego co wiem to nowe silniki nie posiadają termo włącznika a jeden z czujników temp. załącza wentylator.
to nie komp, dziś jest o wiele chłodniej i roverek znowu chodzi jak na początku
Tylko gdzie znajduje się przyczyna gasnięcia silnika i problemy z odpaleniem gdy wjadę w większą kałuże
kable owszem mam do wymiany ale co cewka ma do gorącego silnika ?
[ Dodano: Sob Gru 29, 2012 20:03 ]
cewka zmieniona, kable też i roverek chodzi w miare dobrze czyli nie gasnie po wjechaniu w kałuże do wymiany tylko czujnik temperatury. dzięki za pomoc koledzy i pozdrawiam. Zamykam temat
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum