Nie widziałem jeszcze pierścieni osobno do kupienia. Nowy przegub w sklepie jakiś maxgear 95zł w komplecie osłona, opaski oraz smar. Takie coś kupiłem i wymieniłem.
_________________ Rover 216 98r z CVT
Renault Laguna II kombi 3.0V6 210KM
Pierścienie są dokupienia, ale szanse założenie go na przegub bez pęknięcia są pół na pół.
Bo pierścienie się zakłada na ciepło. Czyścimy miejsce na pierścień następnie podgrzewamy pierścień nawet palnikiem propan-butan i wchodzi bez problemu, a po ostygnięciu jest nie do ruszenia. Robiłem tak wiele razy i nigdy nie uszkodziłem pierścienia. A co do kupienia samych pierścieni to racja raczej nie do dostania same. Ja pojechałem na pewien szrot w częściami z angielskich roverów i kupiłem stare przeguby a których pierścienie wyglądały dobrze, zdjąłem je również podgrzewając i założyłem na moje przeguby. Zabawa czasochłonna bo trzeba wyjąć półosie ze zwrotnic, ale ABS wraca do życia.
Tyle samo roboty co z wymianą przegubów. Czasami znalezienie ładnych pierścieni może graniczyć z cudem. Często są właśnie pęknięte. Właśnie dlatego, że tak ciasno siedzą to pękają. Materiał jest dość naprężony, a korozja go osłabia.
_________________ Rover 216 98r z CVT
Renault Laguna II kombi 3.0V6 210KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum