Wysłany: Czw Sie 23, 2012 23:28 [R200] tunel srodkowy konsola czy podejdzie od streetwise?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam was! od dłuższego czasu zastanawiam się nad jakąś zmianą we wnętrzu swojego rr bo drażnią mnie włączniki awaryjek itd... i ten schowek na kasety... no litości...no mi nie pasuje, a że kocham swojego rr oglądałem ostatnio kilka zdjęć i natknąłem się na coś ciekawego,
tunel, konsola od r25 streetwise, niby na pierwszy rzut oka wygląda tak samo, tapicerka niby taka sama, a o wiele ładniejsza, próbował ktoś takiego przeszczepu? zastanawiam się też nad sterowaniem nawiewem czy podoła? bo elektryczne sprawy na pewno opanuje:) próbował ktoś czegoś takiego? ma ktoś może na sprzedanie taki tunel? z włącznikami zapalniczką i sterowaniem nawiewem?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 23, 2012 23:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
http://allegro.pl/my_page.php?uid=2882241
Niedawno ten sprzedawca miał wystawiony cały komplet takiej konsoli za 250 zł. W skład kompletu wchodziła konsolo środkowa, mieszek, tunel przy ręcznym, przyciski i zaślepki. Z opisu aukcji wynikało, że wszystko nawet wtyczki od przycisków pasowały plug&play.
mi-lu napisał/a:
zastanawiam się też nad sterowaniem nawiewem czy podoła?
To jest identyczne jak u nas, tylko trochę ma inne znaczki od sterowania. No i panel ma pomalowany na czarno.
I nawet drążek od biegów dodawał Mi też się wydaje, że plug&play, a czy ładniejsza... Okolice tunelu za bardzo kanciaste jak na resztę wnętrza R200. A rowki w kieszeniach na kasety można zeszlifować, dodać podkładkę gumową i mieć kieszeń na wszystko
Jedyne co mi się w wersji SW podoba to półeczka zamiast poduszki pasażera, ale nie mam pewności czy nie była już wcześniej w innych wersjach.
Też ją widywałem w 200 i 25, ale wydawało mi się, że zawsze ludzie sobie sami wstawiali od SW. Pewnie dlatego, że nigdy jeszcze nie widziałem takiej półeczki w 200/25 na materiałach producenta czy podczas testów w prasie.
A w SW największe wrażenie imo robi tylna dwuosobowa kanapa w skórze... ajjjj
Trochę odkopię temat, bo również interesuje mnie zmiana konsoli środkowej na tą ze SW i chciałabym się dowiedzieć, czy pasuje na zasadzie plug&play, czy trzeba coś tam rzeźbić (mam MG ZR'a mk1)?
Generalnie to konsola przedliftowa ze streetwise to mix czyli góra podobna do 25 przed liftem a odcięcie za radiem podobne do tego z polifta.
flow, Jeśli masz 3 drzwiowy samochód to będziesz potrzebowała
1. Konsoli środkowej ze streetwise przedlifta tej ze srebrną górą.
2. Odpowiednie przyciski świateł awaryjnych, przeciwmgłowych, klimy i podgrzewanej szyby bo stare nie podpasują wizualnie.
3. Dolnej części tunelu środkowego gdzie masz dźwignię zmiany biegów i hamulec ręczny.
4. Mieszka dźwigni zmiany biegów (twój jest wyprofilowany pod prostokąt a tamten pod koło)
5. Przełączników elektrycznych szyb.
Czyli mocowanie są te same? Czy ma znaczenie od ilu-drzwiowej wersji będzie tunel środkowy, czy nie ma między nimi różnicy? I jak z elektroniką, kostki podpasują?
I już czysto praktyczne pytanie - jak zdemontować tę konsolę? Wiem, że jest artykuł (tyczy się wymiany mieszka biegów), ale nie ma w nim informacji jak całkowicie się jej pozbyć, szczególnie tych suwaków.
Mocowania i połączenia jak i wtyczki są takie same.
Znaczenie od ilu drzwiowej wersji będzie dolna część tunelu jest takie że w 5 drzwiowym jest miejsce na 4 przyciski do otwierania szyb i prawdopodobnie jest inaczej wyprofilowane miejsce na kubek(w miejscu starej popielniczki obok ręcznego)
Jak zdemontować konsolę ?
Wykręcasz bądź wyciągasz gałkę zmiany biegów, wyciągasz do góry przyciski od szyb elektrycznych, na panelu możesz powyciągać przyciski od przeciwmgłowych itp po prostu ciągniesz do siebie śrubokrętem. Wyciągasz też całkowicie popielniczkę. Na bocznych ściankach są łącznie chyba 4 śruby, góra nad przyciskami jest na zatrzaski dlatego trzeszczy
Nie wiem o jakie suwaki ci chodzi ale jeśli o panel nawiewów to on zostaje.
Nie wiem o jakie suwaki ci chodzi ale jeśli o panel nawiewów to on zostaje.
Właśnie o ten mi chodzi z pokrętłami i z dwoma suwakami - jeden jest od obiegu, drugiego do dzisiaj nie rozwikłałam. A jakbym chciała go wymienić to jest szansa żeby w prosty sposób go zdemontować, czy dużo zabawy z tym?
BigBoyPL napisał/a:
Nie wiem o jakie suwaki ci chodzi ale jeśli o panel nawiewów to on zostaje.
Właśnie o ten mi chodzi z pokrętłami i z dwoma suwakami - jeden jest od obiegu, drugiego do dzisiaj nie rozwikłałam. A jakbym chciała go wymienić to jest szansa żeby w prosty sposób go zdemontować, czy dużo zabawy z tym?
chodzi Tobie o panel nawiewu ?
pod pokrętłami masz śruby
zdejmujesz pokrętła- sa na wcisk, plastik na suwakach tak samo, odkręcasz i gotowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum