Porównamy, porównamy choć na oponkach na tor samochód gorzej reaguje na ruchy kierownicą. Opony są bardziej miękkie pomimo że to 195/50/15. Nowy kolor felg wygląda nawet nawet
Pod maską wyląduje mam nadzieje jutro nowa rzecz
A tak wyglądają opony po kilku kółkach w Radomiu:
Ciężko to ująć aparatem ale coś widać. Kręcenie kółek w jedną stronę nie jest za dobre
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
W sobotę już samochód był przygotowany na Biłgoraj a tu kałuża pod autem:
Postanowiłem odpuścić. Ale co ma zginąć nie utonie
Przy okazji nagrałem sobie onboard`a. Wychodzi że mam 12s do 100km/h
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
maniu48, no właśnie fajnie by było. Tak było w tamtym roku że w połowie nawrót i jazda na zad. W przyszłym roku będzie trzeba ustalać tak by mniej więcej po równo było zakrętów w lewo i prawo.
Tak czy inaczej w przyszłym roku będę na torowych oponach a nie do jazdy na co dzień.
Edit:
Coś się dzieje sie
Prace trwają
Edit:
Troszkę się pojeździło
Impreza na STW Center. Nawierzchnia to beton i płyty ekologiczne czyli pół na pół trawa/zieleń/piach z betonem. Zabawa była super
Strasznie ślisko i nierówno. Samochody dostawały ostro po tyłku. Niektórzy po wolnych przejazdach wycofali się (strasznie dziurawo i nierówno), inni zaliczyli awarie (padały sworznie, półosie). Mi się udało przejechać 8 prób plus kilka wolnych przejazdów bez żadnych awarii Raz tylko opony zaliczyłem
Pierwszy raz miałem okazję zaliczyć tyle boków. Samochody latały jak szmaty po pętli jak i po oponach ograniczających wytyczoną trasę.
Wrażenia na tle innych aut przyzwoite. Kilka civiców zostało w tyle, 3x przestrzeliłem metę (sam strzeliłem sobie w kolano jeżdżąc z włączonym ABS). Tył niesamowicie mi się ślizgał, na początku jakbym jechał w zimie. Później po zrobieniu różnicy w ciśnieniu przodu i tyłu (z tyłu 0,5bara mniej niż z przodu) samochód dało się ogarnąć choć wraz latało się bokami.
Czekam na następną okazję do pojeżdżenia
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Radocha jest ale może być większa I będzie większa
Ciągle są kłopoty ze stabilnością auta na mokrym.
Wczoraj pojeżdżawka w deszczu. Pomimo zdjęcia wiatru z tylnych kół i zrobienia różnicy 0,8 bara (większa wartość i mogłoby ściągnąć oponę z felgi) sporo zakrętów przejechałem bokiem. Raz nawet nie udało się wyprowadzić samochodu i zrobiłem ładny piruet Oczywiście pod względem rezultatów lipa ale jeśli chodzi o zabawę to super, jeszcze troszkę lepiej opanować auto i by był banan na twarzy przez tydzień
Opcji ślizgania się tyłu jest kilka ale najprawdopodobniej winne są tylne opony które nie kleją tak dobrze. Większe hamulce z tyłu też tutaj pewnie odgrywa sporą rolę bo gdy hamowałem wcześniej problemów prawie nie było.
Tak czy inaczej na następny rok z tyłu wyląduje inna opona (bardzo możliwe że semi slick z tym że nowszy bo obecne to też semi slick) a do kolejnego projektu regulator siły hamowania.
Obowiązkowo też poliuretany na przód
Nic tylko lać, płacić mandaty i jeździć
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Markzo, jak będzie lepsza opona to będzie można dobrze porównać.
Chociaż wczoraj w bonusie jak już było sucho samochód jechał przyzwoicie. Zaczynają się niższe temperatury więc już może być coraz gorzej z trzymaniem opon bo jednak mam starą gumę na tyle.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Niet, w tym nie będzie.
Być może ogarnie się coś takiego w następnym. Zobaczymy bo rozkład masy będzie inny.
A propo R to audio wywalone, środek na podgrzewanych stołkach, zawiecha w połowie seria
EDIT:
Letnie wspomnienie
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Felgi to jakiś model Enkei. Ten sam co rok temu w zimie
Tylko teraz jest na zimę stalówka 15', Enkei 15' z foto wyżej na tor i 16' do lansowania się na co dzień
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Jestem nowy, poradziłem sobie z fotelikami z H Civic, nie prezentują się tak ładnie jak Twoje ale pół skórka z granatowym welurem jest całkiem całkiem. Mam 420 Di od kilku tygodni, skasowałem PUGOLA 306, z racji wieku bardziej mi pasuje, tak twierdzi mój syn .
Na grafitowych 195/50/15 a stalowych 175/65/15. 16`ki były 195/45/16.
Nowy sezon, nowy R i nowe rozmiary
R420Si z racji innych mas, innej mocy dostał letnie 16`ki 205/50/16, grafitowe jeszcze nie zadecydowałem ale albo 205/50/15 lub 195/55/15 a o zimówkach jeszcze nie myślę Jak ogarnę 90% tego co jest do zrobienia w 2.0Si to będzie nowy temacik
A z 1.4Si niedługo będzie trzeba się pożegnać...
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, gratki, czekam z niecierpliwością na nowe fotki tego twojego R420i
widzę że sentyment jest i zacięcie w jednym kierunku Ale trochę gratów poprzekładasz z granatowego do nowego ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum