To źle zawsze płyn i wlewanie nowego robi się na otwartym ogrzewaniu. To tak na przyszłość sobie zapamiętaj. Tak jak wspominałem wyżej jak bym wyciągnął jeszcze raz ten termostat i sprawdził go czy się zamyka i otwiera.
Termostat założyłem nowy niedawno i sprawdzałem go w garczku i sie otwierał i zamykał
No dobrze, ale teraz mógł się przyciąć. Nigdy nic nie wiadomo, nawet nowa część potrafi być felerna. Ale jeśli dalej trzymasz się swojej wersji, to spuść płyn i zalej i jeszcze raz odpowietrzaj, tylko teraz zgodnie z instrukcją.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Gru 12, 2012 20:10 Φ6
Psa pogrzebałeś i zepsułeś nowy termostat wiercąc w nim 6 mm otwór. Nie domknięty termostat (1 mm szczeliny) powodował u mnie niedogrzewanie auta jesienią, przy +15 stopniach. Proponuję wymienić na sprawny i kłopoty miną. Jeśli o nadmuch ciepłego chodzi, to jeśli na postoju przy nagrzanym do 90 stopni silniku powietrze z nawiewów jest gorące , to i termostat nowy sprawi, że w kabinie będzie cieplej.
O wierceniu utworu czytałem, ale 2 mm. I miał służyć łatwiejszemu odpowietrzaniu układu. Nowe termostaty mają fabrycznie montowany zaworek kulowy , otwierający się przy braku przepływu wody i tym samym odpowietrzający układ gdy nie pracuje pompa wody.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum