mogl ale nie musial, a z doswiadczen na tym forum wynika ze duze prawdopodobienstwo ze to korek, wiec lepiej dac te 15zl i zaoszczedzic nowemu wlascicielowi cyrkow
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 12:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to zycze Ci zeby w Twoim samochodzie wystapil hgf bo sprzedawca Ci nic nie wspomnial, lub zebys trafil na prawnika, ktory wygra sprawe ze sprzedales samochod z wada ukryta i zamiast na waz i korek, bedziesz mu placil za hgf
[ Dodano: Wto Sty 15, 2013 08:54 ]
michu027 napisał/a:
przyjrzałbym się korkowi.
i przygladac sie nie ma co tylko wymienic, za 15 zl
Powiedziałem że ma 3 opcje do wyboru, zrobi co chce. Czy kazałem komuś zatajać wady auta? Trochę wyluzuj.
To samo tyczy się korka, może po prostu jest nie dokręcony, a jest w stanie bdb to od razu do wymiany?
Naprawdę mam wrażenie że przez ostatnie kilka dni na tym forum nic nie można napisać bo od razu na człowieka najeżdżają, może lepiej być jak tzw. hiena i tylko pytać jak rozwiązywać swoje problemy, nikomu innemu nie pomagając.
Powiedziałem że ma 3 opcje do wyboru, zrobi co chce. Czy kazałem komuś zatajać wady auta? Trochę wyluzuj.
jakie ma opcje to dobrze wie, ale po co dawac takie rady.
michu027 napisał/a:
To samo tyczy się korka, może po prostu jest nie dokręcony, a jest w stanie bdb to od razu do wymiany?
to widac ze powtorzyles po innych o korku, a nie masz pojecia o co z nim chodzi. jak jest nie dokrecony to nie robi sie za duze cisnienie wrecz przeciwnie.
Wiem o co z nim chodzi, jest tam sprężyna która dociska uszczelke, może nie był wystarczająco dokręcony, czego skutkiem było nagrzanie się płynu do wysokiej temp(co spowodowało pęknięcie węża który swoją drogą mógł być stary) związane z tym że nie uruchomił się wentylator właśnie przez to że korek mógł być niedokręcony.
michu027,
Jeśli nie masz do końca pojęcia w kwestiach o których piszesz, to zanim wciśniesz przycisk "Wyślij", przemyśl to co napisałeś dwa razy. Wprowadzasz tylko niepotrzebnie zamieszanie...
Wiem o co z nim chodzi, jest tam sprężyna która dociska uszczelke, może nie był wystarczająco dokręcony, czego skutkiem było nagrzanie się płynu do wysokiej temp(co spowodowało pęknięcie węża który swoją drogą mógł być stary) związane z tym że nie uruchomił się wentylator właśnie przez to że korek mógł być niedokręcony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum