Wymiana czujnika trochę poprawiła sytuację - dzisiaj po nocnym postoju działał fajnie, dobrze odpalił i nie gasł.
Niestety na ciepłym jeszcze trochę szwankuje, obroty podnoszą się na postoju do 1000, zdarza się też, że się zawieszą jak redukuję bieg.
Nie wiem już, co sprawdzić - dziś mechanik ma mi naoliwić linkę gazu i podmienić krokowiec, ale jakoś wątpię czy pomoże. Bo dlaczego dzieje się tak tylko na ciepłym silniku?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 24, 2013 09:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hehe kondzio niedługo zostanie noim głównym dostawcą części. Ale może rzeczywiście chodzi o TPS, bo wydaje mi się, że coś tam się nieprawidłowo otwiera i zamyka.
Nie no z tym nie ma problemu, 1000 km zrobione w 2 tygodnie, w tym 800 w trasie. Ostatnio z Warszawy w 2 h wróciłam, więc się odkurzył
Ja ciągle myślę, że coś jeszcze mogło przymarznąć, bo objawy pojawiły się jakichś 2 h postoju po powrocie z trasy, a całą drogę było mokro i mogło mi się tam nachlapać.
Witam!
Panowie, przepraszam, ale nie widzę u Was takiego problemu, jak ja mam.
Mianowicie, przy jeździe zimą wszystko jest ok, dopóki nie włączę ogrzewania na co najmniej 20 stopni. Jeżeli włączę ogrzewanie na 21 stopni i ujade do momentu, aż termostat się włączy to obroty mi podskakują do 3000. Dodatkowo, jak nie podskakują obroty to silnik się wyłącza. Pomożecie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum