Siemka. Macie foto jak to wygląda ? znalazłem zdjęcia na jamexach, H&R itp. Ale na tych wyżej wymienionych niestety nie. Najbardziej interesuje mnie obniżenie IDT.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 20:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
SebastianS, jak możesz to zamieś jakie jest obniżenie samochodów na tych sprężynach jekie znalazłeś. Ja obecnie też szukam zdjęć poglądowych jak wygląda 25/ZR na obniżeniu ale tylko na samych sprzężycach . W szczególności interesuje mnie VOGTLAND miałem z nimi do czynienia w swoim R400 a teraz chcę zamontować do mego ZR .
VOGTLAND jest konkretną sprężyną którą można spokojnie sparować z org. amortyzatorem lub ze sportowym odpowiednikiem bez obaw że w krótkim czasie skończy swój żywot.
A może inni forumowicze mają jakieś foto jak wyglądają 25/ZR na obniżeniu po przez same sprężyny . Będę wdzięczny .
Po pierwsze co za różnica czy będzie na samych sprężynach czy będą do tego amory dedykowane? Auto siadzie tak samo co najwyżej będzie się zawias gorzej zachowywał na seryjnych amorach.
Po drugie masz camaro ZR, Vogtland nie ma dedykowanych sprezyn do ZR tylko do 200 wiec jak zamontujesz sprezyny od 200 może sie okazać, ze różnica w obniżeniu będzie niewielka bo ZR już seryjnie jest niżej niż 200.
SebastianS, skoro widzialeś auto ana H&R to na Vogtlandzie będzie podobnie różnica deklarowanego obniżenia to 5mm
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum