Zakurzony biedny, stoi w garażu gdzie się bardzo kurzy, wiem, trochę przesadzam
Jeszcze dwie fotki, które będą dopełnieniem blendy i komory silnikowej roverka:
[ Dodano: Wto Sie 07, 2012 22:56 ]
niebawem zbliżam się do przekroczenia 264k km
a roverkowi dałem prezent, który leżał w gablotce już kilka ładnych lat:
[ Dodano: Sob Wrz 08, 2012 15:25 ]
Wczoraj porządkując płyty cd, znalazłem jakieś tam zdjęcia i między innymi ujrzałem zdjęcia rover'ka podczas pobytu w niemczech kiedy to padł nam silnik i było to najprawdopodbniej spotkanie zaworu z tłokiem
Rover, cały czas odpoczywa sobie w garażu, wracając ze zlotu civic-a 4g w Warszawie, samochód zgasł, zalało świece doszczętnie, muszę wymienić uszczelki gniazd świec.. Podczas zlotu prezentował się tak:
[ Dodano: Sob Paź 13, 2012 21:34 ]
Sedan nie chciał odpalać, powodem był aparat zapłonowy Kupiłem na zaprzyjaźnionym forum aparat i kable WN w bardzo, bardzo rozsądnych pieniądzach, rover odpalił od pierwszego razu. Auto nie jest jeźdżone w deszcz, ale podczas przestoju zebrała się gruba warstwa kurzu, auto umyte, wysuszone, opony przejechane meg'sem, szyby też, na suchy lakier quick detailer, powoli autko będzie musiało się przygotować do zimy
[ Dodano: Nie Paź 14, 2012 15:50 ]
Jedna fotka ze spotkania /motore.pl 14.10.2012, czyli dziś/
Tak, znalezienie oryginalnych dekielków do Ronali Turbo graniczy z cudem, a z logiem Rovera nie będę szukał, bo to wstyd trochę.. Może po prostu z logiem ronal kupię, ew. poproszę znajomego, który 'ogarnia' m.in. naklejki 3D i zrobi projekt i będę miał 'prawie' oryginalne..
Dziś sedan i równocześnie pogoda mi zrobiła wielki psikus. Od jakiegoś czasu zmagam się z aparatem zapłonowym, stary/nowy przeniosłem do Coupe, kupiłem używkę za 30 pln, ale od znajomego dostałem info, że raz działa raz nie i rzeczywiście tak było. Aż w końcu umarł do końca, wymieniłem palec, cewki ,w sumie 4 sztuki - używki i nic. Podmieniałem moduł i nic. Co się okazało? Źle podpiąłem piny właśnie w module, sedan na chodzie, ale zaczął padać śnieg
Wielkie podziękowania dla Artura za pomoc przy pomocy w rozkręcaniu kopułki milion razy ^^
Tak więc, sedan jeździ, odpala, jak się cieplej zrobi to trochę pojeździ, jadę na zrobienie progów a w głowie kłębi się pomysł na B16A1 w czterech drzwiach, co się z tego urodzi, nie wiem, na razie myślę i zbieram wiedzę
Wojtek88, kupuj te H&R`y, będzie twardziej ale też dużo lepiej będzie wyglądał na tej fajnej feldze. Tym bardziej że cena super korzystna.
Sam myślę czy nie kupić sobie drugiego, nowego kompletu.
No i co to za VI gen
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
kupiłem 6G w sedanie, ek4 ferio, praktyczniejsza furka, jednak tęsknię do Tomcat'a, ale w gruncie rzeczy wiem, że będzie mu równie dobrze u nowego właściciela, jak u mnie.
greg-si napisał/a:
Wojtek88, kupuj te H&R`y, będzie twardziej ale też dużo lepiej będzie wyglądał na tej fajnej feldze. Tym bardziej że cena super korzystna.
Sam myślę czy nie kupić sobie drugiego, nowego kompletu.
No i co to za VI gen
Szpieg
Spokojna rozczochrana, temat trochę się obudził. Będzie delikatna gleba, h&r jak dobrze pójdzie, a dopełnieniem całości (bo nikt się nie pytał co jest w paczce z Holandii :<) będą oem owiewki do rover'a r8 ^^
Na CKP jest sporo fajnych rzeczy i przeglądam tamto forum codziennie. Także żaden szpieg
O niebieskim jajku też wiem
Ferio są fajne. Ceelx`a ferio super się prezentuje
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Na CKP jest sporo fajnych rzeczy i przeglądam tamto forum codziennie. Także żaden szpieg
O niebieskim jajku też wiem
Ferio są fajne. Ceelx`a ferio super się prezentuje
Żarcik kosmonaucik, jajko turkusowe miałem około roku, teraz jeździ nim moja siostra - fajne autko do nauki, nie drogie w utrzymaniu 1.3 na 'patelni' ze wspomą i elektryką, żyć nie umierać, mnóstwo części zamiennych ^^
Ceelx'a ferio to 5g, jest fajny, ale trochę przebajerzony, ale widać, że wywala poszczególne gadżety, ja mam 6g, drobna różnica.
Wracając do tematu roverka, nie będzie b-serii, zostaje to co jest, a szkoda, bo mam pełną specyfikacje gościa z Grecji, który do swojego sedana gti zapakował właśnie B16A1 na custom łapach, tzw. ebay i ma teraz ~177 KM, także mały sleeperek
Wczoraj zakupiłem na allegro drugą lampę tylną, po zdjęciach igła stan, lewą już mam, także teraz będzie komplet. Na wiosnę polerka kloszy tychże lamp i auto zupełnie inaczej będzie się prezentować.
Może coś jeszcze trafię do sedana, ale tanio i dobrze, po fajnej cenie coś wyrwać w przypadku sedana jest bardzo ciężko, wiedzą to Ci, którzy mają i dbają
mam już komplet lamp, przekaże je Arturowi aby swoją magiczną mocą je wypolerował by były jak nowe, tymczasem znalazłem kolejne 'stare zdjęcia', jeśli się nie mylę to jest to rok 2004.
Poszukuję tylnego zderzaka w stanie bdb, mój był kiedyś malowany (najprawdopodniej klarem), kiedyś był sklejany - nie pamiętam dlaczego, także jakby ktoś coś słyszał o niemalowanym zderzaku do przedlifta to proszę o odzew!
Musiałbym kupić komplet zderzaków, jakby to wyglądało, poza tym struktura rózniła by się gdybym kupił tylko jeden, a nie chce robić większego polifta niż jest (w domyśle grill i tylne lampy)
zapomniałbym, hak trzeba raczej zdjąć, bidulek już się nadźwigał w swoim życiu..
:<
Swego czasu kupiłem od ziomka z forum (nie dobregozioma) nakładki na końcówki do wydechu z podwójną końcówką, mam nadzieję, że kupię właśnie taki tłumik i końcówki się wykorzysta. Wtedy będzie tak, no, mniej więcej:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum