Nadeszła pora by odgrzebać ten temat
A więc zaczęła mi padać pompa paliwa przy akumulatorze.
Zdarzyło się już 3 razy, że nie mogłem odpalić auta, nie pomagając wystartować pompce, stuknięciem w nią.
W związku z ceną 500-600 zł za nowego pierburga, zastanawiam się czy ma ktoś jakieś doświadczenia z pompkami innych producentów, a w szczególności meat&doria.
Pamiętam, że gdzieś czytałem, że najtańsze chińskie nie dają rady, ale czy mógłby ktoś napisać o osobistych doświadczeniach?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 01, 2012 18:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W związku z ceną 500-600 zł za nowego pierburga, zastanawiam się czy ma ktoś jakieś doświadczenia z pompkami innych producentów, a w szczególności meat&doria.
Pamiętam, że gdzieś czytałem, że najtańsze chińskie nie dają rady, ale czy mógłby ktoś napisać o osobistych doświadczeniach?
Moja też zaczyna hałasować i raz już się zawiesiła. Ja niestety mam doświadczenia tylko z pompą w baku ale więcej chińskiego badziewia nie kupię. Jak kupiłem samochód pompa była tyle co wymieniona i padła po pół roku więc kupiłem i wymieniłem na nową a stara na gwarancję. po kolejnym pół roku padła druga więc założyłem tą po wymianie gwarancyjnej i kolejne 4m-ce i zdechła. Kupiłem używany oryginał i mam spokój. Tyle moich doświadczeń i pewnie tak samo zrobię z tą pod maską.
moja buczy od samego początku kiedy kupiłem samochód czyli już ponad rok, fakt raz się zdarzyło że nie mogłem auta uruchomić ale od tamtego momentu nie miałem z nią problemu, też szukałem na allegro ale nie uśmiecha mi się chińskiego zamiennika kupować, i chyba z czasem zdecyduje się na używkę
i się doigrałem jadać na A4 z ciągła prędkością ponad 160km/h poczułem że nie mam mocy że auto mi słabnie ja mu gaz a on nie idzie, od razu pomyślałem to pewnie ta nieszczęsna pompka przy aku która już od roku chcę wymienić ale do tej pory nie zdecydowałem, przy niższej prędkości wyskoczył błąd silnika ENGINE RESET kontrolka oleju i auto zgasło, zatrzymałem się na pasie awaryjnym i okazało się że przy uruchamianiu auta pompka jest martwa odłączyłem przewód i okazało się że tam było sporo paliwa wydmuchałem je, postukałem i zaczęła działać pojechałem dalej w stronę Krakowa ale co jakiś czas było czuć że silnik nie reagował na przyśpieszenie i niestety kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się nad wymianą ale jest ich masa na allegro od najdroższych np -> http://moto.allegro.pl/la...3012637731.html do najtańszych którą zakupić http://allegro.pl/pompa-p...3067020672.html
kupiłem pompę za 80 kilka złotych (akurat taka w sklepie była, za pierburga wołali wtedy 750) zrobiłem 40000 i nie ma żadnych problemów. Choć jet jeden mankament, oryginał po przekręceniu kluczyka robi ciśnienie w kilka sekund a moja pompa minutę albo więcej, a więc robi słabsze ciśnienie, różnicy w mocy auta ani jego braków przy wysokich obrotach nie doświadczyłem, zastanawia mnie jednak czy nie ma to negatywnego wpływu na pompę wysokiego ciśnienia lub na chłodzenie osprzętu.
Według mnie warto kupić zamiennik. Choć ciekaw jestem ile kosztowałaby regeneracja, i jak wygląda jej trwałość?
[ Dodano: Sro Mar 06, 2013 09:31 ]
witam pompka przyszła dziś ją zamontuje na pompce jest napis ledwo widoczny SKV ARRD10, dostałem karte gw a w niej piszę że nie mogę samodzielnie zamontować pompki bo utracę GW paranoja przecież wymiana jest banalnie prosta
witam pompka przyszła dziś ją zamontuje na pompce jest napis ledwo widoczny SKV ARRD10, dostałem karte gw a w niej piszę że nie mogę samodzielnie zamontować pompki bo utracę GW paranoja przecież wymiana jest banalnie prosta
W sumie to elektryka a nie elektronika . A tak poważnie ciekawe co na to rzecznik praw konsumenta.
1. Montaż tylko w autoryzowanej stacji obsługi. Jakaś brednia nawet producenci aut nie mają prawa zabrać ci gwarancji jeśli serwisujesz auto w stacji nie autoryzowanej
2. Samodzielny montaż nie jest żadnym argumentem. To na sprzedającym spoczywa obowiązek udowodnienia że zrobiłeś to źle a nie na kupującym że zrobił to dobrze
dokładnie też byłem zdziwiony tym co tam pisze ale cóż, wymieniłem tą pompkę wymiana prosta i banalna, sądziłem że stara pompka będzie oryginalna PIERBURG a tu okazuje się że jest identyczna bo piszę na niej SKV Germany! czyli wychodzi na to że kupiłem tej samej firmy pompkę paliwa,
Pieta powiedź mi bo ja zamówiłem u sprzedającego Acron a przyszła mi SKV ARRD10 czy ona ma w ogóle coś wspólnego z firma ACRON ITALY?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum