Ciekawe jaki to turbo będzie miało lag, tam jest 2,3 motor w maździe?
Jeśli to k04 to przy dobrym wystrojeniu nie powinno mieć dużo większego lagu od t20. K04 montowana jest w vagach 1.8t w wersji 225hp oraz polecana do modów w zakresie 220-280hp.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 10:01
ale ja nie mam stożka i nie będę go zakładał , jedynie wkładkę K&N i nic poza ty.
Wczoraj wreszcie spawałem wydech, musiałem spawać żeliwny downpipe od nissana, ciężki temat do roboty ale nie popękało więc jest dobrze.
Ogólnie to różnic i modów i tak było w ch*** spływ oleju zasilanie oleju, wydech, sonda w innym miejscu.
Westgate też jest inaczej i trzeba przy nim rzeźbić.
Wydech od samej turbinę jest 2.25" chcialem więcej ale nie było możliwości przerobić tego na większą średnice bo wstawiając kolanko wadziło by to o klimę.
W każdym razie jest na pewno lepiej niż w oryginale, wcześniej było 47mm teraz około 60mm.
w poniedziałek turbo daję do regeneracji, bo wolałem wszystko pasować na "starym".
pozdro
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum