Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam:). Temat wielokrotnie omawiany, co widać po wątkach forum, jednak pozwoliłem sobie założyć nowy. Po wymianie wtrysków, zaślepieniu EGRu, etc. zauważyłem kolejny problem - hamulce. Obecnie posiadam tarcze hamulcowe wentylowane Lucas-TRW z klockami TRW. Z hamowaniu z pewnych prędkości, przy 100km/h brakuje mocy na tarczach i poza nieprzyjemnym hałasem i wibrującą kierownicą nic się nie dzieje.
Moja prośba do nauczonych doświadczeniem tyczy się poleceniem zestawu. Wiem, że chciałbym pozostać przy średnicy 262mm.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 11:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak chcesz pozostac przy swoim rozmiarze, to porponuje kupic kable w oplocie wymienic plyn dobrze odpowietrzyc... jakas poprawa bedzie zauwazalna, ale nie przy upalaniu kiedy przegrzewasz tarcze i klocek.
wtedy to przydaje sie 282 bo jest wieksze i grubsze.
[ Dodano: Pon Kwi 22, 2013 13:02 ]
PS. mam jeszcze kable na tył jak chcesz to za przysłowiowe duże piwo oddam ale o przodzie musialbys pomyslec sam, ja za komplet placilem cos miedzy 250-300 pln z UK sciagane goodridga
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 13:36
Bardzo chętnie je przytulę . Myślałem też o 262 nawiercanych z alledrogo przy czym jeśli kupować coś co nie przyniesie efektu lepiej wrzucić coś większego... A jeśli chodzi o zmianę rozmiaru to zmieniam zestaw jarzmo, zacisk, klocek tarcza czy całość ze zwrotnicą (+piasta)?
Svirus, kolego ...... to po wsadzałeś wtryski z SDi , zaślepiałeś EGR , etc. ??
aby to szybciej jeździło ?? a teraz kombinujesz jak by tu najmniejszym nakładem mieś hamulce porównywalnej wydajność np z MG ZT V6 kub ZS V6 ......
jak dla mnie robota od d.... strony
puki nie wymienisz na tarcze 282 mm szkoda twoich sił , czasu na dowiadywanie się w szczególności kasy na nacinane tarcze z alledrogo...
Tak jak pisałem 282 minimum a żeby było fajnie to od hondy 2 tłoczkowe
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 22, 2013 20:01
nie najmniejszym nakładem a najmądrzejszym. Nie problem jest przecież wyrzucić kaskę w byle g&@^no. Na forum dostałem dobrą radę odnośnie zwiększenia mocy, teraz, idąc tym tropem, zasięgam opinii mądrzejszych ode mnie i wcale się tego nie wstydzę. I dzięki Wam Koledzy już mam plany sprecyzowane - 282 + nowe zaciski z hondy. Podziękował pięknie
Svirus, słucha tarcza 282 mm z rozstawem 4x100 wiadomo z MG ZR 160 lub MG ZS V6
ale co do kompletnych zacisków to masz większe pole manewru ...
mianowicie możesz szukać z takich samochodów jak :
- MG ZS V6
- MG ZR 160
- Honda Prelude IV gen 2,2 VTi
- Rover 620 Ti
co do dwóch pierwszych opcji kupujesz i wymieniasz na zasadzie p&p
jarzma z Hondy trzeba spiłować ok 2mm od środka z takiego fabrycznego zgrubienia bo nie poskładasz tego do kupy na nowych tarczach i klockach ....
nie wiem jak jest w Roverze 620Ti raczej tego zabiegu nie trzeba stosować
większość raczej robi na org. setupach z MG , ja osobiście zrobiłem to na nowych tarczach z MG ZSV6 + kompletne zaciski z jarzmami z Hondy Prelude oraz nowe klocki od Hondy
powód bardzo prosty, trafiłem za śmieszne pieniądze ten komplet po pełnej regeneracji na nowych gumkach i tłoczkach od kolesia który przeszedł z 302 mm
jest jeszcze jeden aspekt który dla mnie przemawiał pod kątem Hondy ....
Honda mam większą powierzchnie tarcia jeżeli chodzi o sam klocek niż org. MG
co po ułożeniu i dotarciu przedniego zestawu powoduje stawanie brawie dęba na ostrym hamowaniu
Od pralki są dwutłoczkowe czy tylko od legenda II ?
W każdym razie jakby ktoś za dużo sałaty miał to po dorobieniu adapterów pasują od
Porsche Cayenne turbo tylko cena tarcz i klocków zabija tam już wtedy średnica chyba 302
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tuners, pralka ma jedno tłoczkowe, tylko legend mam dwu tłoczkowe
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 09:30
Co do pojemności felg myślę, że letnie 17 (MG) nie będą miały z tym problemu, gorzej może być z zimówkami (15"+195/60/15) ale w niedzielę na spocie powinienem rozwiać swoje wątpliwości
Ja mam stalówki 15 z mini i pasują, nawet w wątku gdzieś dopytywałem od czego podpasują
Na spocie przełożysz i będziesz wiedział
Ja nie mogłem znaleźć godnych z Legend jak potrzebowałem zmienić i wkładałem do ZR-a 282 z MG. Lepiej hamowały z powodu nowych tarcz, klocków i kabli w oplocie, ale żeby to aż taki kosmos był ? Moim zdaniem - nie ! Jest lepiej, ale spodziewałem się więcej. Chyba że już się przyzwyczaiłem W ZS teraz tez mam kable w oplocie Chyba to największa różnice zrobiło- pedał jest twardszy od góry a nie po chwili deptania- nie ma tego ugięcia bez reakcji. Nie jest tajemnicą, że przewody gumowe zmieniane na oplot też miały swoje lata, wiec efekt był tym większy.
282 pewnie trudniej zagotować, ale jak pokazał Radom i mój ZS jest to do zrobienia na 2 okrążeniach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jest też garstka osób którzy pakują do swoich maszyn zaciski 4 tłoczkowe z MG TF oraz tarcze 302mm tak samo z MG TF albo 308mm z Fiata coupe turbo, focusa rs albo co tam jeszcze pasuje Wtedy już rzeźba na dopasowanie całości większa,
Są też specjalne kity (zaciski+tarcze+klocki+dystanse+przewody+śrubki) od APRacing
na przykład
Bez tych dystansów nie wejdą nawet 15" a że jeszcze dodatkowo dystanse także nawet z 16" może być ciężko.
Za to wygląd nieporównywalny Gdzieś czytałem że te oryginalne od TF'a też są z APRacing.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum