Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Mam pytanie wczoraj przerdzewiała mi rurka przewodu hamulcowego po lewej stronie więc skończyły się hamulce.
Moje pytanie czy ktoś wie jaka jest długość rurki która zaczyna się przed lewym tylnym kołem i czy końcówki są takie same?.
Muszę dorobić na zamówienie a nie mam kanału. Rover 75 diesel 2.0 Kombi
[ Dodano: Nie Lut 17, 2013 18:09 ]
Proszę, Proszę, kogoś o pomoc z tym przewodem przez niego jestem uziemiony i skazany na MPK .
[ Dodano: Nie Lut 17, 2013 19:52 ] Znalazłem taki schemat
wygląda na na to, że pod siedzeniem jest połączenie, pytanie tylko czy na 100%.Jestem zmuszony więc zaryzykuję i taki dorobię, jeszcze tylko czy końcówka jest taka sama jak przy kole?.
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Lut 19, 2013 09:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 17, 2013 19:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
z wymianą problemu niema, ostatnio wymieniałem prawy tył , kupiłem 3,5 m rurki ,po zarobieniu musiałem skracać, robiłem u kolegi na warsztacie , miał urządzenie do zarabiania końcówek [bardzo pomocna rzecz ]. Zbiornika nie trzeba wyjmować, od giętkiego przewodu idzie w całości dołem w stronę komory silnika, łączenie jest zaraz po tym jak rurki zaginają do góry. Na upartego wymienić można bez kanału, trzeba by tylko wysoko unieść na lewarku no i jeżeli końcówki dadzą się odkręcić. całość zajęła mi 2 h, z dojazdem do sklepu.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 65 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: Wto Lut 19, 2013 18:02
chyba to jakas serja ja wymieniałem ostatnio tył i kolega stwierdził ze lepiej obydwa kupił po 3 m z groszami na strone i nie odkrecał zbiornika tak obok niego puscił i tez jest dobrze
W końcu wymieniłem przewód hamulcowy, lewa ma prawie 3,5 i rzeczywiście idzie nad zbiornikiem paliwa. Łączenie o którym pisałem i wypytywałem się wcześniej występuje ale dopiero przed pierwszą osią w miejscu gdy przewody zaginają się do góry wchodząc do komory silnika, tak jest w moim Roverku kombi.
Pod tylnym siedzeniem po lewej i prawej stronie są klapki rewizyjne, które ułatwiają wymianę tego przewodu widać je na rysunku.
Cała wymiana tego przewodu zajęła mi niecałą godzinę z odpowietrzeniem w dwie osoby
Przewody robiłem na zamówienie, dla tych z Poznania (Sklep LUMA Przeźmierowo cena 62 zł ) lewy przewód jeżeli wymieniamy tak jak oryginał czyli nad zbiornikiem paliwa to długość 3,5 m. Końcówki są różne ta przy łączeniu pod silnik jest grubsza. Jak znajdę stary przewód to zrobię fotki z wymiarami.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, dzisiaj dałem auto do mechanika w celu wymiany przewodów hamulcowych tylnych. Dzwonił do mnie i twierdzi, że trzeba wyciągać zbiornik paliwa. I tu moje pytanie, czy faktycznie trzeba wyciągać zbiornik, czy może jest inna metoda montażu. Za całą robotę z przewodami chce 300 zł, jak myślicie uczciwa cena czy nie?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 12:00
kerbi napisał/a:
Dzwonił do mnie i twierdzi, że trzeba wyciągać zbiornik paliwa.
Nie trzeba. U mnie wymienili bez wyciągania ... da się tak je ułożyć że nie trzeba. Z drugiej strony na wysokości grodzi silnika jest złączka i do tego miejsca wymienili ... nie ciągnęli do pompy ABS.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 08:47
No ok, to proszę o dokładniejszy opis "operacji". Tzn. gdzie łączą się przewody z tyłu, z tymi elastycznymi (jak tam najlepiej się dostać), czy jak wyciągneliście to założyliście też nad zbiornikiem paliwa. Czy te przewody są mocowane do podwozia w okolicach zbiornika lub nad zbiornikiem. Jakie narzędzia będą potrzebne, jaka długość przewodów, czy kupowaliście przewody i sami końcówki dorabialiście, a może gotowe?. Oraz ogólne uwagi na co uważać, oraz w ile osób to najlepiej robić.
a ja chce wymienić całe przewody od pompy abs do końcówek elastycznbych z lewej i prawej strony bo obydwa przedowdy wyglądaja nie za bardzo weic moje ptanie jaka jest ich długość i nie mówie o combi bo kolega trebron, wymieniał 3,5m w combiku a ja mam sedan
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
automechanik, no ok,
czyli jak to określił fachowo trebron, lewa strona ma prawie 3,5 m i on wymieniał do złącza pod silnikiem a nie do samej pompy ABS a mnie interesuje do samej pompy.
no i zostaje jeszcze długość prawej strony
pozdrawiam
[ Dodano: Sro Maj 01, 2013 11:04 ]
a i jszcze jedno pytanie jaka jest końcówka przy silniku przed przednią osią bo przy przewodzie elkasycznym przy kole jest M10 z tego co pisaliście a jakie jest przy złączach przy siniku??
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum