Dziwne. Zagrzany tym bardziej powinien na gazie śmigać chyba że zapowietrza się w tym czasie układ i w reduktorze jest powietrze to wtedy czujnik temp. nie pozwala przełączyć na gaz bo temperatury nie widzi.
W jakim stanie jest chłodnica ?
Kiedy była wymieniana pompa wody ?
Jaką masz instalację LPG ?
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 15:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie problem rozwiązany A dokładnie winowajca były stare węże od układu chłodzącego. Zostały wymienione dwa na nowe, od termostatu i taka krotka cześć od silnika do trójnika co tam do reduktora do gazu idzie. Po prostu węże puchły i puchły i o termostat się nie otwierał, wentylator się nie włączał i gotowało chama bo cykał na jednym obiegu. Chwała Tobie Wielebny że mi uszczelka nie poszła bo trochę tak jeździłem na tym jednym obiegu. No ale może i u Ciebie kamilosbos, węże puchną ?
[ Dodano: Wto Maj 28, 2013 18:44 ] robsson78, jeśli by reduktor byłby zapowietrzony to by mu się nie przełączył na gaz, a się przełącza. Wiec reduktor bym zostawił w spokoju. Wcześniej też tak mi podpowiadana ale to jednak nie to było przyczyną.
[ Dodano: Wto Maj 28, 2013 18:46 ] kamilosbos, Sprawdź te weze, bo masz te same problemy co ja mialem.
Instalację mam STAG-200 jakieś 45k km na niej zrobiłem.
Nie wiem jak określic stan głowicy.
Pompy nie wymieniałem odkąd mam uto a zrobiłem nim już 60k km.
Ale mechanik nic nie mówił na pompę jak robił ostatnio przy rozrządzie i uszczelkę.
Powiedzcie mi jeszcze czy po wycieciu katalizxatora może mi auto na biało kopcic?
Podczas wymiany rozrządu można było wymienić też pompę wody, koszt niewielki a jedna robota. Przyjmuje się że pompę wody wymieniamy co drugi rozrząd a u Ciebie nie wiadomo jak długo ta pompa chodzi. Mechanik oceniał ja na oko.
Jak oglądam moją starą pompę to łopatki wyglądają bardzo dobrze aż byłem zły że dobrą pompę wymieniałem a po wymianie na nową SKF wydajność była zauważalna.
Ciężko było doprowadzić do włączenia wentylatora już myślałem że się zepsuł.
Spróbuj wyczuć kiedy się grzeje bo piszesz wczaśniej że zrobiłeś 300 km. bez postoju i było OK. Może podczas szybkiej jazdy pompa daje radę.
Ja obstawiam słabą wydajność pompy wody, niesprawną chłodnicę a w ostateczności problem z zacinającym się termostatem.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
To wszystko wyglada tak jakby coś gdzieś się zacinało.
Bo zazwyczaj się zagotuje w nowy dzień jak gdzieś jadę i albo się zagotuje już po kilku minutach albo cały dzień spokój.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum