Oto efekty mojej pracy:
Zdjęcie zrobione o godzinie 15, kiedy było dość jasno. Po ciemku jeszcze nie sprawdzałem, jak to wygląda. Na pewno troszkę za ciemne mam wskazówki bo pod słońce kiepsko je widzę.
Foto z godziny 23. Teraz dopiero przekonałem się, co to znaczy nie widzieć wskazówek
Teraz pytanko: Jakiś pomysł na podświetlenie ich bez wsadzania diod pod wskazówy?
Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/vipera-...3339297448.html
Jakbym pomalował takim bezbarwnym to by wystarczyło?
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Ostatnio zmieniony przez Sabz Sro Lip 03, 2013 09:59, w całości zmieniany 1 raz
Teraz pytanko: Jakiś pomysł na podświetlenie ich bez wsadzania diod pod wskazówy?
ja mam polakierowane pomarańczowym uv a podświetlenie mam zwykłymi żarówkami, poza tym mam połamane te poprzeczki które osłaniają żarówki co daje więcej światła i wskazówki widać
No właśnie myślałem o diodach na górze, ale stwierdziłem, że oświetli to cały panel zegarów i będzie to brzydko wyglądać.
Kozik, pisząc "zwykłe żarówki" masz na myśli te co oświetlają tarcze od spodu? Nic innego nie montowałeś? Myślę o tych lakierach uv i zastanawia mnie jedna rzecz. Jeżeli mam teraz czerwone wskazówki i pomaluję je bezbarwnym lakierem (dajmy na to takim, co pokazałem post wyżej), to będą one świecić na czerwono czy na niebiesko-fioletowo? Po prostu nie wiem czy kupować znowu czerwony tyle że UV, czy bezbarwny. Może zrobisz wieczorkiem zdjęcie? Chętnie zobaczyłbym jak to u Ciebie błyska.
PS: Jeszcze jedna sprawa. Nigdzie na allegro nie mogę znaleźć takiego kolorowego lakieru UV. Jedynie ten bezbarwny co wam wysłałem.
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Jeszcze jedna sprawa. Nigdzie na allegro nie mogę znaleźć takiego kolorowego lakieru UV. Jedynie ten bezbarwny co wam wysłałem.
Znajdz u sibie w miescie sklep z artykulami dla malarzy, ja w takim kupowalem kiedys takie male farbki w roznych kolorach. tyle ze nie nazywaly sie uv ale fluorescencyjne. i efekt byl taki ze przy obojetnie jakim delikatnym oswietleniu ich swiecily na taki kolor jakim byly pomalowane. nawet jak byly pomalowane na zolto a dalem z gory niebieskie diody to swiecily na zolto, a nie na zielono czy niebiesko.
farbki te byly w tubkach, bez pedzelka.
jedyny minus ze im blizej swiatla tym mocniej swiecily, wiec jak np wskazowka obrotow byla u gory a predkosci na dole no to swiecily z rozna moca
Patrzcie co wyczaiłem ciekawego: http://allegro.pl/farba-l...3341504689.html
Problem w tym, że na każdej takiej aukcji pokazują zdjęcia, gdzie zegary są oświetlone światłem UV od góry. Na jednej nawet napisali, że jeżeli się tego nie zrobi to to nie ma sensu. Ryzykować?
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Moje obawy w kwestii jednej wskazówki potwierdziły się. Auto rozgrzałem do optymalnej temperatury, a wskazóweczka strzeliła focha i pokazuje mi tak:
Jak ją skalibrować?
Poprzednia tarcza od temperatury również się zepsuła. Wskazówka od razu wędrowała najwyżej jak mogła - grubo poza skalę. Wskazówek nie wyciągałem. Jedynie malowałem je i skrobałem tarcze.
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Moze nalozyles tyle farby ze jest za ciezka a nie ze sie rozkalibrowala
Nie możliwe. Położyłem 2, na prawdę cienkie warstwy. Wydaje mi się, że ogólnie te wskazówki są strasznie czułe, bo w końcu ta pierwsza również się popsuła, tyle że w drugą stronę
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Wydaje mi się, że ogólnie te wskazówki są strasznie czułe, bo w końcu ta pierwsza również się popsuła, tyle że w drugą stronę
no to musisz ja podniesc o te 2mm ale na wylaczonym silniku i na opadnietej wskazowce. nie wiem jak tam jest z temp ale wiem ze koledzy musieli tak robic z predkosciomierzami, wypinali ten cycek co zatrzymuje wskazowke na 0, przesuwali recznie o tyle co trzeba i kladli ja spowrotem na 0. chyba to nawet w tym temacie bylo
Szkoda, że temp tego cycka nie ma
Ale moment - przesunęli dajmy na to 2 mm w górę, a potem dali znowu na 0. W sensie że po przesunięciu w górę zdjęli wskazówkę i włożyli ją tak aby była na 0?
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
W sensie że po przesunięciu w górę zdjęli wskazówkę i włożyli ją tak aby była na 0?
nie,
odpinasz cycek, wskazowka opada, przesuwasz o tyle co Ci przeklamywalo, podlaczasz licznik i w czasie jazdy jak wskazowka sama poszla do gory montujesz cycek.
Zdejmij wskazówkę, rozgrzej auto do normalnej temperatury, i włóż tam gdzie byc powinna, ja tak robiłem w r600 jak zmieniałem wskazówki na podświetlane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum