Napisałeś że w BCU można uaktywnić "światła dzienne (zmniejszenie mijania o 50%) ", na czym polega sterowanie tymi światłami ? Ja mam włączone "światła dzienne" ale one załączają się wraz z uruchomieniem silnika i nie zauważyłem żeby były o 50% słabsze od świateł mijania. Zastanawia mnie jak miałoby wyglądać sterowanie światłami dziennymi 50% i mijania 100% mocy świecenia ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 10:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Napisałeś że w BCU można uaktywnić "światła dzienne (zmniejszenie mijania o 50%) ",
Chyba raczej w LSM (module świateł).
Punx napisał/a:
Ja mam włączone "światła dzienne" ale one załączają się wraz z uruchomieniem silnika i nie zauważyłem żeby były o 50% słabsze od świateł mijania.
Bo nie są Masz zwykły program skandynawski w wersji "włącz po uruchomieniu silnika", a nie "włącz po zapłonie" Takie opcje, o której piszesz były dostępne podobno w innym markecie (Kanada, Austriala). Pisano już kiedyś o tym w innym wątku i z tego co pamiętam, to ktoś wrzucił jakiś opis z RAVE czy innego miejsca dokumentującego R75.
T4 orientując się skąd pochodzi auto wrzuca odpowiedni konfig do LSMa.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Miałem także włączoną opcję automatycznego załączania świateł po przekręceniu kluczyka na chyba I pozycję, ale mi się to nie podobało ze względu na obciążenie aku i zamieniłem ją na opcję "skandynawską". Niemniej jednak nadal nie rozumiem kiedy auto miałoby przyczaić że należy włączyć 50 a kiedy 100% mocy żarówek ? Czy chodzi o to że po przekręceniu kluczyka gdy przełącznik świateł jest na pozycji "wyłączone" to wtedy jest 50% a gdy przełączy się na drogowe to ustawia się 100% mocy świecenia żarówek ?
Niemniej jednak nadal nie rozumiem kiedy auto miałoby przyczaić że należy włączyć 50 a kiedy 100% mocy żarówek ? Czy chodzi o to że po przekręceniu kluczyka gdy przełącznik świateł jest na pozycji "wyłączone" to wtedy jest 50% a gdy przełączy się na drogowe to ustawia się 100% mocy świecenia żarówek ?
Najprawdopodobniej tak właśnie jest.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No nie sam Najpierw w fatimex'ie gdzie skutecznie pozbawili mnie witaminy w mapach, a potem u Jowiego gdzie pojechałem wgrać sobie soft od CDTi żeby przynajmniej było coś więcej niż te 115KM.
Nie w każdym była wiązka do rolety, a same rolety były montowane właśnie w starszych modelach przed liftem, ale ja miałem wiązke nawet w ZT po lifcie. Nie wiem czym to jest uwarunkowane, może przedziałem wersji wypozażenia, podobna jest historia z wiązkami do foteli, trakcji czy nawet elektrycznego składania lusterek. Co do wtyczek za konsolą to kolor zielony jest do rolety, bo może być kilka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum