Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Sro Gru 02, 2009 18:28
40 K po Belgii to kest nic wiecej sie te amory zuzyły po przekroczeniu granicy czesiej/słowackiej plus ten czas w Polsce, hehehe, tam na takich by mozna całe zycie jezdzic. Ja rezygnuje bo dla mnie za twarde nie zniose jak sie auto zacznie tłuc niemiłosiernie, bo mam na tym pounkcie fioła. Ale gryzłem sie długo co robic boi łyknąłbym ten zawias. Dogadacie sie.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 02, 2009 18:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
troche źle zacytowałem w poprzednim poście
40 kkm dla zawiasu to nie jest tak dużo a o to że jest trochę lipa to chodziło mi że nie ma regulacji twardości ale za dobra kase to przeżyje to jakoś
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:51
A ja odswieze temat.
http://www.tomateam.pl/sk...wieszenie&c=370
Amortyzatory wg tego linku sa do MG, znalazłem je w innym sklepie w Krakowie (nawet w lepszej cenie) ale nurtuje mnie to ze w wielu sklepach internetowych pod tym oznaczeniem (DG9254) sa amortyzatory Delphi do Rovera a nawet slowem nie wspominaja o MG. Nurtuje mnie dlatego, ze zmieniam tylko dla krotszego skoku zeby to ze sprezynami ładnie wspolgrało i nie hciałbym zeby sie oakzało ze kupie to samo tylko nowe. Jest taka opcja czy to na pewno beda z krotszym skokiem?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 17:55
Podwozie: dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Koimentarz do amorów, na stronei Tomiego, gdzie równie=z sa pod zawieszeniem do 25, ale tez z tym komentarzem. Ma to sens, ale wolałbym miec pewnosc.
[ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 18:55 ]
DG 9207 sa krotsze, przeznaczone do mg i sportowych Roerów, sciagneli mi w IC w przyzwoitej cenie 220 za sztuke (na maks znizkach)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 01:33
9247:)
To sa jakeisj jaja. Kilak postow wyzej daje lin do takich amorów i pisze ze to 9257? Dlaczego niknt nie wie. Pozniej przekrecamj eszcze inaczej, pozniej sie bronei podajac znowu zły numer. Wazne jest co miałem na mysli a nei co napisalem. Nie bądźmy małostkowi.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Wto Maj 25, 2010 19:14
Pewnie ze zamontowane, przecierz wrzucałem zdjęcia. Stare amorki moge komu opchnąc za jakas smieszna cene jakby komus nie wiem po co były potrzebne. 100K, .
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Maj 28, 2010 19:34
Te gazowki? Czy te moje? Tu i tu nie wiem. Wg strony tomateam 2.0D ma te same amory co 1.4 benzyniak. Ja mam pytanie do ogarnietych dlaczego vvc ma inne amory?> Czym to jest spowodowane? Waga silnika czy roziwjane predkkosci? Czym grozi nie stosowanie sie do tego w praktyce?
Sory za odgrzanie watku ale chce wlasnie zmienic amory w R25 na te z mg zr . Ma ktos fotki jaka jest roznica miedzy seria a MG Czy lepiej na seryjne zalozyc springi sportowe
_________________ Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum