Ludziska działajta coś, chętnie narazie popatrzę a później sam coś wymodzę zaciski od bmw wyglądają bardzo obiecująco, miałem przekładać do ZR tylko zaciski z r620ti z większym klockiem bo akurat posiadam ale być może w tym temacie narodzi się nowa koncepcja jeśli ktoś by się podjął i wykonywał adaptery pod zaciski z bmw e38 to bym się pisał na taki komplecik
ja jednak zdecydowalem sie na zaciski od type r civica i tarcze 300mm;p zacisk z beemki by mi nie wlazl chyba do 16" a caly rok zasuwac na 17 to troche lipa
Jeszcze widziałem kit tarcze i zaciski firmy AP z ładnym logiem =MG= z MG TF do MG ZR
4 tłoczkowe i w tarczę 282 wchodzą bez żadnych dystansów.
albo tarcze z Fiat GT Coupe i do tego zaciski z Legend 2 tłoczkowe i trzeba dorobić płytki dystansowe (ang. calipers adaptor brackets).
jrdarus1, pewnie zaczynam sie bawic za jakies 1-2 tygodnie bo teraz nie mam czasu tarcze od scenica II 300mm trzeba tylko przetoczyc otwor srodkowy;p a jezeli smigasz na 17" caly rok to spokojnie bym lecial na zaciski od bmw jak chcesz mam typa 2 zaciski za 200zl
Tylko pamiętajcie że średnica to nie jedyny aspekt.
Większy zacisk lubi obcierać o ramiona felg. Wiem że ten zacisk z BMW jest dość duży więc może być różnie. Zwróćcie na to uwagę żeby się nie okazało że dupa z modów.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
przy założeniu na przód 300mm a na tyle bebny lub nawet 239 albo 260mm moim zdaniem będzie za mało, przy hamowaniu z 200km/h do 80 będzie super ale poniżej tych prędkości będzie hamował Ci tylko przód
Julek, jeździłem 200tką z 282 z przodu a 239 z tyłu i tył za słabo hamował pojawiał się efekt jak wyżej to samo będziesz miał jak wsadzisz nie dość że większe hamulce to jeszcze 4 tłoczki
no musi sie pogoda poprawic zeby w ogole cos myslec bo narazie temat zamarzl;p kozik a myslisz ze jezeli na przod wleca normalne hample od type r te jedno tloczkowe tarcza 300mm i tyl 262 to bedzie lipa??
Julek, nie znam Cię dobrze ale na tyle na ile Cię znam to daj sobie siana z kombinowaniem, kup hample z ZSa 282/260 będziesz miał wszystko plug and play jak to mówią i zero problemów, jeśli stwierdzasz że Twoje auto jest tak mega szybkie (uważam inaczej) to kup sobie większe a w przeciwnym wypadku nacinane nawiercane mikody przód i tył, do tego klocek ferodo i z pewnością Ci wystarczy, będzie świetnie wyglądać i wystarczająco hamować. Tyle mam w temacie hamulców do diesla, jakbyś miał ponad 200KM to mógłbyś kombinować na większe.
Dobry klocek, dobra tarcza 282mm/260mm i będzie git. No i nie zapomnij o przewodach hamulcowych w stalowym oplocie oraz dobrym płynie hamulcowym.
kolejne pytanie bo juz kupilem tarczki 282mm na przod te od zra 160tki wentylowane. Teraz tak szukam zaciskow do zra czy tam zsa ale wiadomo ze sa w sporych pieniadzach;p wyczytalem ze w hondzie accord byly 282 z silnikiem 1.8 vtec i znazlem zaciski w super stanie za 50zl... z 2003 roku czy takie cos podejdzie do roverka z tymi tarczami????
[ Dodano: Nie Mar 02, 2014 00:15 ] jrdarus1, jakby cos to moze uda mi sie wyczaic adaptery do zaciskow brembo beda jacys chetni oprocz dara?
natsu narazie czekam na odpowiedz facet sie zajmuje przygotowywnaiem aut do rajdow i po prostu cos takiego oferowal Remigiusz, ja nie mowie ze dla kazdego po prostu rzucilem temat mi stykna te z type r btw dwa otwory jednak trzeba bylo toczyc ale juz wszystko przygotowane w srode montuje;p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum