Forum Klubu ROVERki.pl :: WinOLS - Chiptuning
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
WinOLS - Chiptuning
Autor Wiadomość
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



  Wysłany: Sro Sty 29, 2014 00:42   WinOLS - Chiptuning

Witam dorwałem się do oryginalnej mapy z mojego roverka 200 SDI ze starej kości ale interesuje mnie jak zmodyfikować nasze mapy bo z tego co widzę w tym aucie jest program pisany na 8 bitach i ciężko jest wychwycić najpotrzebniejsze mapy do tuningu do tego zadanie jest bardzo utrudnione w porównaniu do np. map grupy VAG gdzie są one tak popularne ze wystarczy pliki dll do winolsa dograć i wszystkie (prawie) mapki nam winols pokaże jak na dłoni. Niestety w mapach z r200 tak nie jest trzeba każdą mape ręcznie szukać i do tego wartości sa totalnie nie logiczne dlatego mam pytanie czy ktos z was to robił kiedyś i umie mi pomoc i drugie pytanie czy ktoś ma zmodyfikowana już mapke żeby mi mogł podesłać bo ja mam ale w aucie i nie mam czytnika epromu żeby to zgrać i porównać chociażby. Pozdrawiam!! :mrgreen:
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 29, 2014 00:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Sty 29, 2014 05:50   

Pytałeś remiego? On chyba jedynie coś grzebał przy naszych mapach
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 15:18   

no nie pytałem ja swoja zmodzona mape mam od raptie :D
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 29, 2014 23:37   

No do Rovera na tacy nic gotowe nie dostaniesz ale 8bitowe mapy są łatwiejsze niż te 16bitowe w IDT np :wink:

Szukaj próbuj i coś może wykombinujesz :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Czw Sty 30, 2014 00:06   

a Ty remi masz moze ori z itd i zmodyfikowana? jak masz to mogł byś mi przesłac? na maila?
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 22:53   

Co chcesz wiedziec z Winolsem juz ogarnąłem tam te mapy z sdi :D Jest to proste jak budowa cepa :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 16, 2014 03:04   

Remek, to zapodaj tutaj adresację i opis ;) Chętnie zobaczę co tam takiego można zrobić ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 16, 2014 10:42   

:P Tajemnica zawodowa :mrgreen:

Jak naki zauwzayl niestety do naszych kompow nie ma nic na tacy :wink: Ale to nie znaczy ze nie mozna dojsc samemu jak sie orzumie dzialanie :)

W 8it jest ten plus ze ma sie ograniczona pule i mapki widac golym okiem ;)

[ Dodano: Pią Maj 16, 2014 11:42 ]
BTW bym sie cieszyl jak by ktos wstawil orig mape od SDI ;)

Naki17, Szkoda ze twoj temat z vnt umarl :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 16, 2014 12:49   

Również proszę o ori mapę od SDI, bo już mnie niestać na setny wynajem programatora :D
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
kompot 




Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 40



Wysłany: Sob Maj 24, 2014 13:10   

Podeślij mi to co masz na kompot1@wp.pl , zajrzę z ciekawości.
_________________
Machnąłem projekt Poldka 1.4 na ECUMaster DET II, śmiało pytać.
http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 24, 2014 22:13   

Remigiusz napisał/a:
BTW bym sie cieszyl jak by ktos wstawil orig mape od SDI


Rozszerzenie trzeba zmienic na bin, bo to cudowne forum nie pozwala takich.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 24, 2014 22:32   

xtek, Gitens Panie :P W końcu coś widać :mrgreen:

Mapki z forum się jednak tylko minimalnie podniesione :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 24, 2014 22:40   

Remigiusz napisał/a:
Mapki z forum się jednak tylko minimalnie podniesione


Z forum w sensie te stare z 2011 roku od Raptile co shamowane na 133KM i 288Nm? (nazwy plikow 1037355984-mod3-hamowany.BIN i 1037355985-mod3-hamowany.BIN) 3 lata na nich auto jezdzi i jest dobrze, ale jesli cos moze byc lepiej to moze warto te bialoruskie sprobowac? ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 24, 2014 22:44   

xtek, Tam wiekszy wplyw ma druga kosc 85 bo jest wazniejsza zmiana w nich :)

[ Dodano: Sob Maj 24, 2014 23:44 ]
Ja sie jeszcze z tymi mapami pobawie ale uwazam ze wiekszy wplyw maja wartosci na kosciach 85 ktore podnosza napiecie pompy :D Przez co wiecej dawkuje :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Chiptuning
Robert_66_ Tuning mechaniczny 3 Nie Gru 16, 2012 10:38
Adrian
Brak nowych postów [R75] Chiptuning
115 do 150 - warto??
jarek73 Tuning mechaniczny 13 Nie Lis 30, 2008 20:30
Dam-Kam
Brak nowych postów [R400] Chiptuning na 130 KM 2.0 iDT
Kacpro Tuning mechaniczny 6 Pią Maj 22, 2015 13:46
Kacpro
Brak nowych postów [MG ZT] Chiptuning GOODHOPE
j0zek Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 14, 2016 14:13
pietjak
Brak nowych postów [R75 CDT '01] Chiptuning przez złącze OBD
znalazlem tunera
Dam-Kam Tuning mechaniczny 1030 Pon Sie 04, 2014 13:37
szpynior



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink