No to musisz zrobić porządek z zamkami. Zabezpieczyć je w jakiś sposób. Preparaty na bazie silikonu, wytrącacze wilgoci, itp. itd. Dodatkowo sprawdzić zamek w klapie bagażnika i przyjrzeć się wiązce tam idącej. To samo zrobić z czujnikiem w komorze silnika. Wyjmij ten czujnik i zerknij na przewody.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum