Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Już od jakiegoś czasu pompa wtryskowa daje o sobie znać w postaci dziwnego hałasu. Nic z tym nie robiłem bo auto paliło śmigało jak ta lala. Dopiero teraz ma problemy z paleniem bo się zapowietrza. Winą jest uciekający ON spod pompy. Wedle zaleceń wymieniłem o-ringi w czujniku wysokiego ciśnienia czy jakoś tak.
Ten po prawej. Niestety nic to nie dało. Wymieniłem też przewody paliwowe. Niestety nadal leci z pompy. Mniej więcej kropla na 7 sec. Przy pompowaniu gruchą również kapie w tym samym miejscu. Byłem u mechanika to on jedyne co widzi to wywalić pompę wysłać do regeneracji ale ceny zaczynają się od 2100 zł. Pytanie co teraz zrobić?
*Używana pompa za około 800 zł
*Inna zregenerowana pompa za około 800 zł (stara do oddania)
*Droższa regeneracja za 1300zł
*Najdroższa regeneracja za te 2000zł lub lepiej
*Nowa pompa ale to przekracza wartość auta
Jeżeli ktoś ma używaną pompę na sprzedanie to proszę na priv.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 04, 2014 17:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sam jej nie wyciągnę bo to potrwa wieki. A jeśli już to muszę mieć plan B a nie szukać wycieków kombinować. Mam tylko jedno auto i jest mi cały czas potrzebne. Jak wyjmę te pompę to najdalej następnego dnia muszę włożyć działającą. Innej siły nie ma.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Witaj. Ostatnio sam przerabiałem ten problem- lała pompa, gubiłem ON. Wybrałem wariant taki- kupiłem używkę ( z gwarancją rozruchową), na warsztat i podmiana. Auto miałem na drugi dzień sprawne i pompę wyjętą nad, którą możesz się zastanowić co z nią zrobić. Ryzyko jest takie, że możesz kupić pompę uszkodzoną lub nie ustawioną. Ja szukałem i pytałem o pompę, którą wyciągnięto z auta po wcześniejszym jej zablokowaniu (w ustawieniu startowym- usunięta podkładka pod śrubą blokującą, od strony koła rozrządu). Mam mały problem ze startem na zimnym ale to już inna bajka. Pompa okazała się sprawna, działa i nie leje, auto jeździ. I jeszcze jedno- warto sprawdzić kody błędów, jeżeli są to usunąć przyczynę. Podaj nr. pompy bo tylko po dokładnym numerze wyszukasz zamienną. U mnie była Boscha 0460414092, inaczej VP37 sterowana elektronicznie. Pozdrawiam
zeeuss, Trochę nie na temat tutaj mowa o Vp30 i jej blokować nie trzeba bo jest tylko jedna możliwość jej zamontowania
Alexi, Tak długo to nie trwa ja wyciągnąć i możesz z powrotem zamontować jak auto potrzebne Skoro tobie i tak kapie jak pompujesz gruszka to będzie szybko widoczne skąd kapie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
zeeuss, moja pompa to 0470004005. Znalazłem jedną wartą uwagi. Sprzedawca mówił że ma nie więcej jak 150K przebiegu. Mają ponad 1200 komentarzy pozytywnych i same części do nietypowych aut. Saab Rover Volvo Jaguar itd. Cena 850 zł. Swoją stara mogę na blacie rozebrać i wtedy się nią bawić zlokalizować wyciek uszczelnić i zostawić na czarną godzinę, bo w końcu jeszcze działa lub ją sprzedać i odzyskać trochę kasy.
Jak sprawdzić błędy na pompie?
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lut 07, 2014 17:31
Na e-bay'u raz są te pompy, innym razem nie ma, jak mi padła kupiłem nowszą używkę z 2003 z poprawionym tranzystorem, ale jakby mi z niej tylko ciekło dałbym do uszczelnienia.
Na e-bay'u raz są te pompy, innym razem nie ma, jak mi padła kupiłem nowszą używkę z 2003 z poprawionym tranzystorem, ale jakby mi z niej tylko ciekło dałbym do uszczelnienia.
właśnie te z poprawionym tranzystorem to też vp30 ? czy jak szukać tych po 2002 ?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lut 07, 2014 19:26
tak to też vp30, niby od 2002 były juz poprawione ale to chyba był rok przejsciowy... jest jedna jeszcze sprawa ze to iż tranzystor jet poprawiony nie gwarantuje niezawodnosci pompy, co najwyzej wydłuża to jej żywot
Nie dam jej do uszczelnienia za 500 zł bo jak już pisałem rzęzi coś w środku i niedługo może się wysypać cała. Nowa na ebay to 3200 zł a najdroższa 11 tyś!
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lut 08, 2014 13:35
do lucasa tesciowi tez wychodzil drozszy zestaw uszczelek i wzial od niego 170pln, mysle ze uszczelnienie to max 200zl, popytaj dobrze tam u siebie, na bank nie jest to 500zl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum