R45 może mieć poduszki w fotelach, podgrzewane fotele, climatronic i sprzęgło jest połączone hydraulicznie a nie na lince.
Dodatkowa sprawa to taka, że komora silnika jest większa i można wyciągnąć z niej praktycznie wszystko (łącznie z chłodnicami) bez rozbierania jakiejkolwiek części z karoserii.
Nie wiem jak z podgrzewanymi lusterkami w R25.
No i zawieszenie wielowahaczowe, dzikusem ciężko z zakrętu wylecieć
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 16, 2013 17:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mój SW jest 4 osobowy i super to wygląda... masz 4 oddzielne fotele.
Co do wyposażenia, to R45 ma dużo lepsze od streeta.
Masz climatronic, podgrzewane fotele, tempomat, podgrzewane lusterka...
ale za to SW ma niezbędne minimum
Na duży minus, to wszystkie plastiki są strasznie drogie i trochę trzeba się naszukać...
Do tego powstało ich tylko 10,5 tys sztuk
ADI sorry, pisaliśmy to samo w tym samym czasie
Pozdrawiam,
v.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
podgrzewane lusterka w 25 tez powinny być w wersji po liftowej bo w moim R25 z 2000r juz mam choć jako tako to działa
ADI tez doczytałem o tych MG 3 ale nie znalazłem na żadnym portalu aukcyjnym . no w R25 nie ma wiele miejsca pod maską ale jako tako dostęp jest
Vigoslaw dokładnie to co jest w R25 i SW w zupełności starczy bez climatroniku da się przeżyć aktualnie wcale nie mam klimy ale faktycznie może być ciężko znaleźć fajne SW i temu będę patrzył też na 45.
Szkoda tylko ze nie dawali już tych fajnych kierownic wyprofilowanych na kciuki ale to myślę da sie kupic i podmienić
Ogólnie to nie spotkałem się z podgrzewanymi lusterkami i fotelami w SW, zaznaczam jednak, że nie oglądałem wszystkich na świecie
Osobiście mam wersję GSI, więc teoretycznie tą najwyższą, z dwukolorowymi fotelami i skórą na kierownicy i gałce.
Może koleś nie wziął wszystkiego...
Te co oglądałem, to nie miały podgrzewanych siedzeń, ani lusterek. Chyba, że jak odpalasz podgrzewanie szyby to się załączają. Na lustrze nie ma znaczka jak np. w Volvo
Oddzielnego guzika nie zauważyłem...
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
z tego co wyczytałem w R25 lusterka grzeją cały czas przez co sie szybciej maty grzewcze psuja i sa mniej wydajne
Edit
Na lusterkach mam ten taki znaczek mniejwiecej wyglądający jak na włączniku grzania tylnej szyby
Ostatnio zmieniony przez Guciek Pią Paź 18, 2013 18:02, w całości zmieniany 3 razy
Odświeżę temat trochę gdyż już od dłuższego czasu przeszukuje strony typu allegro i nie spotkałem w Wielkopolsce ani R SW ani R25/MG ZR po lifcie w benzynie 1,4 /1,6 co najwyżej z silnikiem 1,2 . Podobnie z MG ZS/R45 same diesle 2,0 ITD 112KM (żeby to hatchbacki były jeszcze to nie same sedany)
Tak więc mam pytanie jak odnosi się ten Roverowy silnik diesla 2,0 ITD jak się to będzie sprawdzać na częste odcinki 5-10-20 Km w jedną stronę raczej rzadko coś powyżej 100Km zwiększa to ryzyko awari?
jakie jest w tym sprzęgło dwu-mas jedno-mas?
Turbo ze zmienna geometrią łopatek czy stałą? (trwałe ?)
Filtrów cząstek nie ma z tego co udało mi się wyczytać, i także ze padają przepływomierze ale idzie sobie z tym poradzić nitując conieco,
Dodam że nigdy nie prowadziłem auta z silnikiem Diesla więc prosił bym o rady czy odpuscić i czekać na coś fajnego w benzynie czy te diesle dodać do poszukiwań
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 11:56
Guciek napisał/a:
co najwyżej z silnikiem 1,2
to gratulacje bo dokonałeś rzeczy niemożliwej
Guciek napisał/a:
Tak więc mam pytanie jak odnosi się ten Roverowy silnik diesla 2,0 ITD jak się to będzie sprawdzać na częste odcinki 5-10-20 Km
mi się dobrze sprawdza
Guciek napisał/a:
jakie jest w tym sprzęgło dwu-mas jedno-mas?
nie ma dwumasy na szczęscie, proste koło zamachowe
Guciek napisał/a:
Turbo ze zmienna geometrią łopatek czy stałą? (trwałe ?)
stałą - trwałe
Cytat:
Dodam że nigdy nie prowadziłem auta z silnikiem Diesla więc prosił bym o rady czy odpuscić i czekać na coś fajnego w benzynie czy te diesle dodać do poszukiwań
ja bym w zyciu nie kupił R25/Zr w benzynie - chyba ze po swapie na 2.0T
R25/MG ZR po lifcie w benzynie 1,4 /1,6 co najwyżej z silnikiem 1,2
1.2 ?! Widzisz a ja mam właśnie tak że gdzie widzę Streetwise to pod maską wyłącznie 1.4
Chętnie bym przytulił takiego grafitowego ale wyłącznie z Klekotem!
ADI-mistrzu napisał/a:
ja zacząłem w maju szukać swojego a znalazłem we wrześniu
Mój tata czarnego szukał około miesiąca na allegro wisiał max 30min
Gdyby nie to że był już w trasie po niego to prawdopodobnie handlarze by go zgarnęli
Więc gdy pojawia się perełka to trzeba łapać póki jest bo z roverami to wyboru nie ma
sorki nie 1,2 tylko 1,1 co raczej rzadko spotykane i koleś ma na tablicy wystawione ze 4-5 roverów http://tablica.pl/oferta/...benz-77tys-2005 albo http://tablica.pl/oferta/...-81-tys-km-2005 w tym 3 R25 z silnikiem 1,1 75 KM wg danych technicznych umieszczonych na stronie głównej w zakładce strefa R były takie silniki montowane co prawda na forum nie słyszałem by ktoś takowy silnik posiadał w swoim autku nie wiem co to za koleś pewnie jakiś handlarz i może nawet nie wie co sprzedaje w każdym razie 1,1 75 KM to trochę za mało,
bociannielot dzięki za odpowiedzi
Poczytałem troche ze ten Roverowy IDT jest znacznie lepszy niz TDI z VAG'ów
ale jak się ma taki diesel na krótkie trasy ? nie zajadę go w ten sposób ? lubię dość dynamiczna jazdę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum