Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: wszystkie
Witam ciąg dalszy problemów z 1,4 , a mianowicie mam taki problem silnik już odpala ale zaraz gaśnie tak jak by miał immo . I mam takie pytanie czy polonezy z 1,4 występowały z immo ,jeżeli tak to jak i po czym poznać i czy da się obejść immo ?
Ostatnio zmieniony przez egonnowicz Nie Gru 01, 2013 19:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 01, 2013 18:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bardzo przepraszam za ponad roczny odkop ale dla potomnych może się przydać . Istniały Poldki 1.4 z immobilajzerem tylko w bardzo małych ilościach . Przez jakiś czas posiadał takiego Mój znajomy . Tu na filmiku widać jak działał w Poldkach 1.4 immobilajzer
Nie wiem nie był rozbierany ten samochód . Wiem że Fabrycznie posiadał immo jak to było zrobione nie wiem ale info że 1.4 nie było z immo było trochę błędne Nie będę rozwodził się na ten temat bo znajomy już nie posiada tego auta poszło do Warszawy i nie ma jak sprawdzić cóż można to potraktować bardziej jako taką ciekawostkę
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Mar 08, 2014 02:15
Macfly napisał/a:
Nie wiem nie był rozbierany ten samochód . Wiem że Fabrycznie posiadał immo jak to było zrobione nie wiem ale info że 1.4 nie było z immo było trochę błędne Nie będę rozwodził się na ten temat bo znajomy już nie posiada tego auta poszło do Warszawy i nie ma jak sprawdzić cóż można to potraktować bardziej jako taką ciekawostkę
W Polonezie nie było immobilisera związanego bezpośrednio ze sterownikiem, a o to się rozchodzi. A to że dilerzy dokładali na własną rękę wynalazki odcinające pompę itp. to żadna nowość.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum