No i jest. Po poszukiwaniach i wielkim zamieszaniu w głowie kupiłem wreszcie nieduże, ekonomiczne kombi z silnikiem benzynowym... tylko wyszło MG ZT CDTi. Dziękuję klubowiczowi szypinor za rady i zachęcenie do zakupu.
Jestem cholernie zadowolony z samochodu. Po pokonaniu trasy 150 km w strugach deszczu, na drodze pełnej kolein i powrocie do domu o 1:00 w nocy byłem zadowolony. Auto bardzo mi pasuje, odpowiada mojemu stylowi jazdy, ma dość specyficzny charakter jak na "limuzynę". Z racji wykonywanego zawodu jeżdżę wieloma różnymi, nowymi autami i mam porównanie. MG ZT to taki typ samochodu, których właściwie już się nie robi
Nie zabrakło 15-minutowej, miłej rozmowy z pracownikiem stacji i pewnie jeszcze nie jedna mnie taka czeka.
Do rzeczy. Samochód jest w doskonałej jak na wiek kondycji. Niebieski, oczywiście na osiemnastkach, nigdzie nie malowany, korozji brak na karoserii, trochę jest pod spodem w takich miejscach, gdzie pewnie standardowo występuje. Wnętrze mega zadbane (lekkie przetarcie fotela i pasa kierowcy to jedyne minusy), wszystko sprawne na razie. Raczej uboga wersja: 4x szyby, 2-strefowa klima, audio kaseta+zmieniarka. Kupiłem od gościa, który naprawdę kochał ten samochód więc nie wymaga doprowadzania do ładu (pierwsze takie moje auto ).
Co do zrobienia? Na pewno opony i to najlepiej 4 sztuki - to wiedziałem jak kupowałem. Te co mam, nadają się najwyżej dla kogoś, kto chce je spalić w beemce na zlocie. Ma ktoś jakieś konkretne pomysły? Szukam dość budżetowo, ale nie chcę opon typu Minerva czy Sailun. Nie wiem czy ktoś sprzedaje w PL, ale chętnie kupiłbym Atlas Sport Green. Poza tym zapytam czy miał ktoś styczność z Infinity Ecomax - bardzo tanie i wyglądają przyzwoicie (jakaś kopia Continentala?).
Druga sprawa to światła, które świecą... i to wszystko co można o nich powiedzieć. Są tak słabe, że wczoraj . Co da się z nimi zrobić poza wypolerowaniem kloszy?
Do wymiany mam pas bezpieczeństwa kierowcy - gdzie szukać i czy trudno wymienić?
To tyle z bezpieczeństwa.
Estetyka i komfort to:
- tłumik końcowy do wymiany - niby nie jest dziurawy i raczej nigdzie nie przepuszcza, ale zaczynają odchodzić płaty blachy bo to oryginał i trochę przeżył
- chciałbym pomalować znaczki, które wyblakły
- na pewno polerka jak będzie pogoda
- może wymiana gałki zmiany biegów i obszycie kiery ładną skórką...
- fajnie byłoby pomalować pokrywę silnika - robił ktoś?
Mechanika:
- chcę postawić auto na rolki i sprawdzić moc i silnik. Jeśli wszystko wyjdzie ok. to kilka kucyków bym kupił? Kogo polecacie w mazowieckim?
- EGR - czy warto zaślepić i jak?
Fotki będą jak będzie pogoda i chwila czasu. Pewnie nie prędzej jak w weekend.
PS. Jeszcze zostaje mi najtrudniejsze - pokazanie mojemu mechanikowi tego samochodu. Facet ma swój wiek i uznaje raczej normalne samochody. Ma specyficzny charakter i dla niego estetyka nie istnieje. Jak zobaczy to MG....
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 25, 2014 08:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Wto Mar 25, 2014 09:23
Co do lamp to w najgorszym przypadku odbłyśniki do regenracji. Polerka również może pomóc.
Co do tłumika - płaty schodzą ale pod nimi może być ok, trzeba sprawdzić u jakiegoś fachowca, u siebie masz kolegę Damwir, który też ma diesla,może podpowie co w pobliżu i u kogo można zrobić .
EGR - oczywiście do zaślepienia,stara 1zł albo co niektórzy zaślepiają wężyk.
Co do mocy - zdecydowanie nowe mapy nawet bez hamowania, do zakupu Galletto 1260 PL i kontakt z naszym kolegą od tunningu diesli czyli MaReK.
No i zapłata składki klubowej co by auto dostało wlepy i naklejkę klubową
no właśnie ... jeśli ksenony masz i świecą słabo, to pozostaną zapewne odbłyśniki do regeneracji ... A pozatym to gratulacje i witamy na forum No i szerokości i przyczepności
a co do świateł, to ZT nie miały soczewek z xenonem i spryskami?
Ja mam normalne światła z soczewami. Krótkie megasłabe, długie jak dla mnie bardzo spoko.
damiwr z Mińska jest? To Ty masz Roverka od szpyniora? Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, ale w sumie i tak uważam, że kupiłem ładną sztukę. damiwr chętnie się spotkam fizycznie. Na jakiej ulicy parkujesz?
damiwr napisał/a:
a kolega welder skąd jest tak dokładnie ?
parkuję na topolowej niedaleko wjazdu na teren pałacu. Między starym blokiem nr 3 a tym nowym co na dole jest salon piękności z pięknościami w środku. Na razie się tak chowam bo jeszcze nie myłem auta
szpynior napisał/a:
Co do mocy - zdecydowanie nowe mapy nawet bez hamowania, do zakupu Galletto 1260 PL i kontakt z naszym kolegą od tunningu diesli czyli MaReK.
chciałbym zrobić na tip top na hamowni wcześniej sprawdzając jak silnik żyje. Potem jakąś indywidualną mapkę - wydaje się to lepszym rozwiązaniem niż standardowy soft. Moja żona już chce jakieś 20-30 KM więcej
damiwr z Mińska jest? To Ty masz Roverka od szpyniora? Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, ale w sumie i tak uważam, że kupiłem ładną sztukę. damiwr chętnie się spotkam fizycznie. Na jakiej ulicy parkujesz?
nareszcie pozytywna fanatyk na podwórku obiecuje spotkanie kontakt PRV
welder napisał/a:
parkuję na topolowej niedaleko wjazdu na teren pałacu. Między starym blokiem nr 3 a tym nowym co na dole jest salon piękności z pięknościami w środku. Na razie się tak chowam bo jeszcze nie myłem auta
jutro podlecę oblookam
tam też często staje zielone 75 w sedanie.
szpynior, teraz musisz przenieść się do Mińska , a już na bank przed zlotem zalecieć na 3 dni i poczuć naszą gościnność
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dziś wymieniałem opony z przodu i okazało się, że jeden amortyzator się wylał. No i mam kolejny wydatek. Pytanie tylko skąd wziąć takie amortyzatory? Myślałem, że tak podstawowe części eksploatacyjne są dostępne bez problemu a tu lipa. Niby jakieś tam Sachsa znalazłem, że chyba na jakieś do MG ZT nie mam co liczyć?
welder, ale jesteś pewien że się wylał czy tylko zaczął się pocić? Ja na spoconym jeżdżę już pół roku i jeszcze trzyma. Może pytaj w Tomateam a jak nie to trzeba z Anglii zamawiać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum