Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria K] Tuleja cylindra problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[seria K] Tuleja cylindra problem
Autor Wiadomość
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Czw Mar 27, 2014 15:54   [seria K] Tuleja cylindra problem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Witam wiem że temat już był ale mam pytanie co sie stało ze tuleja ostatniego cylindra obraca sie z oporem ale jednak .
1.Co teraz zrobić mogę
2.Czy to mogła być przyczyna hgf
Miałem płyn w oleju
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 27, 2014 15:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Mar 27, 2014 16:41   

musisz: rozebrać silnik, wyjac ta jedna tuleje, sprawdzić czy była osadzona na oring czy na klej

jeżeli na oring to go wymieniasz i tyle, jeżeli na klej to sprawdzasz czy po osadzeniu nie jest za nisko ( powinna wystawac 0,1 mm ponad plaszczyzne bloku ) i jak jest ok to ja wklejasz w blok ( po jego uprzednim oczyszczeniu ) na hylomar


jak najbardziej moglo ci przez to mieszac plyn z olejem ( i niekoniecznie winna była uszczelka jako taka )
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Mar 27, 2014 16:50   

O-ringi były w 1.4 na starym bloku. W 1.6 i 1.8 zawsze były klejone na hylomar. To samo tyczy się 1.4 po 1995 (unifikacja bloków po wprowadzeniu 1.6).
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Mar 27, 2014 21:44   

a możliwe, nigdy az tak tematu nie zglebialem :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Czw Mar 27, 2014 23:03   

No to w sobotę będę sie bawił od samego rana.
Tylko ciekawe gdzie ja w Holandii dostane taki klej :(
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 27, 2014 23:10   

pewnie idzie cos dobrac z oferty np. Loctite
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Pią Mar 28, 2014 07:28   

Ale nie muszę wyciągać całego bloku ??
i czy da rade wyciągnąć cały tłok razem z tuleją cylindra żeby nie wyciągać tłoka z tulei
i chce uszczelnić wszystkie na nowo jak wyciągnąć te które jeszcze trzyma jest z tym jakiś duży problem
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Mar 28, 2014 11:59   

musisz wg mnie wyjac silnik, nie zrobisz tego na aucie raczej....

ale może niech się wypowie ktoś kto działal pod tym katem,

możesz wyjac tlok z korba w zestawie z tuleja jak najbardziej
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Pon Mar 31, 2014 06:24   

Mam 2 podnośniki + 2 koziołki dla pewności.
Musze dać rade tutaj nie mam warunków do wyjęcia silnika mam już głowice i cały osprzęt wyjęty teraz myślę ze odkręcę miskę magistrale korbowód tylko ciekawe jak trzyma ta tuleja tzn chce wszystkie wyciągnąć i ja wkleić na nowo

[ Dodano: Sob Mar 29, 2014 11:54 ]
który klej wybrać z oferty Loctite bo mam dostęp do takich klei tutaj

[ Dodano: Pon Mar 31, 2014 07:24 ]
Znów mam problem zabieram sie powoli do dalszej rozbiórki ale znalazłem takie zdjęcia z jakimiś pierścieniami czy też muszę je dokupić

http://forums.mg-rover.or...t=406154&page=2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [k-series] obracajaca sie tuleja cylindra
t15690b Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 21 Czw Gru 18, 2014 20:17
MultecFSO
Brak nowych postów [seria T] klimatyzacja
krawy1 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Nie Sie 26, 2007 09:46
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Jak się ustrzec HGF?
Podsumowanie.
Ukasz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sro Cze 11, 2008 08:09
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Ile mm planować głowicę?
ceremony Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Sro Mar 11, 2009 18:11
oprawca_1978
Brak nowych postów [seria K16]zdychający silnik
dave_dee Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Sob Paź 06, 2007 12:13
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink