Zobacz sobie jaką ta kia ma skrzynię biegów, czy miejsca montażowe do dzwonu skrzyni w silniku są takie same jak w kv6 w Roverze.
silnik jest w rozbitym samochodzie nie mam jak sprawdzić mocowań
[ Dodano: Sob Maj 10, 2014 09:54 ]
Markzo napisał/a:
dj_darco napisał/a:
no cudów nie ma silnik ma swoje 12 długich lat może katowany nie był ale w nieodpowiednich rękach to on był na pewno. Co do śmierci silnika to liczę się z tym. przy każdym rodzaju tuningu jest ryzyko. To jest eksperyment przecieram szlaki zobaczymy, liczę że się uda. Jeśli się uda może ktoś spróbuje to samo, jeśli nie będzie nauczka dla wszystkich czego nie robić z KV6
długo bawiłem się z KV6, to dobry ale nie pancerny motor... korby niezbyt grube, tłoki z cienkim denkiem, wysokie CR. Na Twoim miejscu olałbym to nitro, a za tą kasę ogarnął porzadny wydech. Kolektory, potem aż po końcowy tłumik zdecydowanie bezpieczniejsze i lepsze rozwiązanie, bo moc by była cały czas a powiem CI, że kolektory wydechowe to najsłabszy element całej tej układanki tylko nie kupic janspeeda, bo on potrafi dodać 1KM xD tylko w PL firmie zrobić dobry wydech dolotu nie musisz ruszać, ew. wkładkę kupić wtedy remap i będziesz miał bezawaryjne fajne auto do tego całkiem szybkie
co do wydechu to w tej samej firmie gdzie instalują N2O można zrobić ładny wydech z kolektorami 6+2+1 koszt takiej przyjemności 3600 PLN
BigBoyPL napisał/a:
Zobacz sobie jaką ta kia ma skrzynię biegów, czy miejsca montażowe do dzwonu skrzyni w silniku są takie same jak w kv6 w Roverze.
silnik jest w rozbitym samochodzie nie mam jak sprawdzić mocowań
są to takie same motory, różnią się osprzętem. Ale te w kijance jakoś częściej klękały, nei wiem czemu. Chociaż.... to czasem nie były I gen KV6? te co w 825??
[ Dodano: Sob Maj 10, 2014 09:55 ]
dj_darco napisał/a:
co do wydechu to w tej samej firmie gdzie instalują N2O można zrobić ładny wydech z kolektorami 6+2+1 koszt takiej przyjemności 3600 PLN
i w to bym poszedł, tym bardziej jakbyś wyjał ori kolektory i zobaczył w każdym zejście 3w1 3 rury sprasowane tak, że nie mozna palca wcisnąć i na to nałozone portki
i w to bym poszedł, tym bardziej jakbyś wyjał ori kolektory i zobaczył w każdym zejście 3w1 3 rury sprasowane tak, że nie mozna palca wcisnąć i na to nałozone portki
portki to obowiązkowe są, nie chcemy pożaru pod maską
portki = zejście 2w1 dlatego odpuściłbym nitro, ew zostawił je na koniec
https://www.youtube.com/watch?v=g5-65k_6t3Q
Na koniec powiadasz ? To jest Mitasubaszi Glant 2,5 v6 chyba fajnie mu to działa. Chciałbym sobie pobzikować na takim czymś jak najszybciej
Na koniec powiadasz ? To jest Mitasubaszi Glant 2,5 v6 chyba fajnie mu to działa. Chciałbym sobie pobzikować na takim czymś jak najszybciej
_________________
Twoja wola dla mnie nitro to wisienka na torcie, bo skonczy Ci sie gaz i dalej masz przecietne osiagi jak podlubiesz n/a na maxa to wtedy to ma sens ale to moje zdaniee
Z nitro pewnie nic ale miło obejrzeć
Temat Nitro wstrzymany Silnik pobiera znaczące ilości oleju moc w porządku Check Engine już nie zapala się wcale ale przy ostrzejszej jeździe 1000 km i 1.5 litra oleju potrafi zjeść więcej jak dwusuw .... jakieś pomysły ? Wkładać Nitro do silnika w tym stanie to pewny Fail.
Szkoda moim zdaniem wsadzać choc można było by się pokusićo rozebranie i sprawdzenie pierścieni lub ścianek w cylindrach co jest spowodowane tym iz bierze tobie tyle oleju;//.
remont albo wymiana na inny. Na bank remont to dużo droższa opcja, przy lipnym mechaniku również bardziej ryzykowna. Jeśli masz jakiegos dobrego mechaniora to remont będzie najlepszą opcją a zacznij od sprawdzenia cisnienia na cylindrach
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ciśnienie jest dobre sprawdzałem jakiś czas temu ,nie ma oleju w dolocie jedynie wydech jest czarny możliwe że uszczelniacze na zaworach.... Czasem jak zapalam słychać jeden popychacz na parę sekund
Valvoline max life 5w40 teraz a wcześniej to nie mam pojęcia poprzedni właściciel mówił ze na lotosie jeździł 5w40 ale nie miał papierków na to więc na słowo musialem uwierzyć. Będę musiał zmienić pewnie przy tym paski rozrzadu tak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum