Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Cze 04, 2014 20:07
mogą być amortyzatory te co są, biedronkowy kompresor który pokazałeś sie nie nadaje-
1 nie poda odpowiedniego ciśnienia
2 to co poda bedzie dmuchał pół dnia aby Ci te 4 poduchy napełnić,
na przodzie niema żadnych czarów, po prostu trzeba odpowiednio uszczelnić poduszke na amortyzatorze, dodatkowy + tego rozwiązania to zwiększona żywotność amortyzatorów ponieważ tłoczyska pracują w otoczeniu hermetycznie odizolowanym od warunków drogowych
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Czw Cze 12, 2014 12:59
A czy nie prościej byłoby kupić jakąś używkę ze starego range rovera? mały, elektryczny kompresorek, a może udało by się kupić i całą resztę i dopasować z w/w autka ze schrotu.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Czw Cze 12, 2014 18:45
mocu, pisałem Ci wcześniej citroen c5 był na poduszkach, masa podobna do rovera, a cała konstrukcja zawieszenia jest znacznie bardziej dopracowana niż w tych starych citroenach, nie wiem tylko jak to konstrukcyjnie wygląda w szczegółach.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
mhm z tą zabawą to lepiej ostrożnie podchodzić do tematu, jeżeli już robić to na porządnym osprzęcie i lepiej może zlecić to odpowiednie osobie, która zrobiła wiele zawieszeń w różnych autach, bo nakupić części okucia zrobić samemu to może się to skończyć niezbyt dobrze, należy pamiętać że bezpieczeństwo jest najważniejsze. Do rovera 75 nie ma największego problemu zrobić aira z przodu jest odpowiednio dużo miejsca i można wstawić szerokie poduchy na amorze im większe tym lepsze, z tyłu wywalić speżyne i wstawić okucie z samą poduszką, tak jak już to napisał kolega sash997 nie należy robić to na szybko złączach wiadomo, sash997 mhm z Golfa zrobiłeś jeepa, teraz raczej jak sie robi aira to jak sie napompuje to raczej auto jest na przyzwoitej wysokości żeby móc normalnie jeździć a jeżeli się spuści powietrze to jest konkretna gleba.;)
znam osobę która specjalizuje się właśnie w budowaniu zawieszeń air ride i widziałem ładne fury w jego wykonaniu , od audi po mercedesy Oglądał również r75 mojego taty i mówił że nie było by problemu , cena zależy jak chcesz żeby to chodziło,Wiec lepiej może troche więcej zapłacić ale mieć to dobrze zrobione. Pozdrawiam.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Cze 13, 2014 18:05
Matexx napisał/a:
sash997 mhm z Golfa zrobiłeś jeepa
zrobiłem tak bo nie chciałem gleby tylko auto w teren na polne drogi
poza tym R75 też tylko pod tym kontem myślałem aby go w razie "W" podnieść a nie obniżyć bo nie było krawężnika do którego mogłem normalnie dojechać
jeśli ma sie ogólne pojęcie o mechanice i pneumatyce to niema sensu oddawać komuś i przepłacać bo wiadomo, że jeśli ktoś to robi zarobkowo to zawsze jest możliwość że na czymś dodatkowo zaoszczędzi
hmm a co do szybkozłączek... w ciężarówkach są łączone przewody od hamulców na te szybkozłączki
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum