Lepiej, nie lepiej nie wiem ale dwumas w PB jest mniej obciążony jak w ON więc regeneracja powinna wystarczyć do końca życia auta, chyba że trzaskasz nim po 50tys km rocznie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
wroce do tematu, bo chyba zaczyna coraz bardziej stukac, to co jeszcze zauwazylem, ale nie wiem czy to laczyc
- w srodku wyraznie odczuwalne sa drgania w momencie jak silnik wchodzi/przechodzi przez 1tys obrokow pozniej znikaja
- jak zdusze auto podczas jazdy powiedzmy na 3 biegu, do 1tys obrotow i pozniej wcisne gaz, to chwile slychac takie "skrzypienie", ale nic nie szarpie, auto normalnie przyspiesza
to co na pewno jest charakterystyczne, puszczam baaaaardzo wolno sprzeglo (test na luzie oczywiscie) i wspomniane metaliczne stukanie znika
dwumas wykluczylismy, gdzies tutaj czytalem, ze to moze byc tylko wysprzeglik, doradzcie cos, bo troche sie obawiam aby to nie pociagnelo czegos wiecej za soba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum