Jako, że moja coupeta Turbo nie jest wygodnym ani oszczędnym autem, rok temu kupiłem na dupowóz Roverka 600 sdi w wersji classic, granatowy z jasnymi skórami.
Jako, że miałem w garażu sam silnik sdi, szukałem auta z uszkodzonym motorem. Znalazłem akurat taki w którym przeskoczył pasek rozrządu i silnik szlag trafił. Pojechałem, obejrzałem, zapakowałem na lawetę i zapłaciłem za niego 1800zł
Od tamtego czasu wymieniłem prawie całe zawieszenie z przodu, wsadziłem sprężyny z wersji Ti, czyli 20mm niższe, oraz większe hamulce również z wersji Ti i na sam koniec aluski 18"
Mały update
Jakiś czas temu dostałem nie groźny strzał w dupę, a pieniądze z ubezpieczenia poszły na części do auta. Dzięki temu była sposobność do lepszego spasowania tyłu, bo było z tym dość słabo a teraz wygląda jak z fabryki
Wymieniłem jeszcze przednie błotniki bo były dość mocno zmasakrowane, wpadły sprężyny Jamexa -35mm, pomalowałem kierunki boczne oraz kierunki i wsteczne na czarno, wymieniłem też mechanizmy podnoszenia szyb przednich oraz kupiłem komplet opon kumho 215/45/18. Za jakiś czas będę się bawił w wygłuszanie drzwi oraz dachu, bo niestety jest dość głośno w tym aucie.
Na dzień dzisiejszy wygląda tak
Po 28tyś km pękł mi pasek rozrządu.... Niestety miałem mały wyciek z simmeringu i pasek pod wpływem oleju szlag jasny trafił... Więc przymusowo kupiłem głowicę, splanowałem sprawdziłem szczelność płaszcza wodnego i wymieniłem uszczelniacze zaworowe, kompletny rozrząd Gates (2xpasek , 2xnapinacz , rolka) uszczelniacze wałka x2 i x1 wału, śruby i uszczelka głowicy Elringa.
Dodatkowo wgrałem program ten z forum. Niestety mam problem z ktorym nie do konca moge sie uporać, mianowicie odcina mi moc gdy doladowanie przekroczy 0.9b. Na takim doladowaniu hamownia pokazala 125km i 281nm niestety przez zamale doladowanie auto robi zaslone dymna ; (
Doszedłem do ładu z doładowaniem, problem leżał po stronie nieszczelnej gruszki od turbiny. A powodem odcinania mocy na wyższych biegach leżał po stronie pompy wtryskowej ( na cale szczęście mialem taką w garażu )
Znajomy lekko zmodyfikowal mape, auto ponownie odwiedziło hamownie i pokazało 130km i 298nM
bociannielot, Zbladzic nie zbladzilem Po prostu chcialem sie przesiąść na coś nowszego, świeżego i przede wszystkim dobrze wygluszonego. Ponieważ co dzien do pracy i zpowrotem pokonuje 60km po obwodnicy 3miasta. Wybór padł na Audi ponieważ od 5 lat robię tylko przy vagach a te konkretne silniki znam jak własną kieszeń. Tak więc odkupiłem od naszego stałego klienta A4b7 3.0tdi Abt w automacie z pełnym S-linem zewnętrznym wewnetrznym i zawieszeniowym. Bardzo bogata wersja z webasto, grzanymi dupami przód /tył i solar dachem. Auto robione u nas od 4 lat więc byłem pewien tego co biorę. Oraz nie odstraszyl mnie przebieg który teraz wynosi 445tys km, śmigane tylko w trasach a w środku wygląda jak auta z allegro które rzekomo maja 160tys
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum