Ten co kupiłem z autem przejechał 95 tys, Jak kupiłem auto to miało na zegarach 180 tys, wiec domieniewywam, że był to jego drugi wysprzęglik.
Potem założyłem nowy i po 88 tys zaczął lać
Tan co aktualnie mam w aucie przejechał 45 tys i jescze działa
Mam pompkę z przeróbką za 15zł i ma już nakręcone 69 tys (w tym czasie nie musiałem robić żadnych dolewek i odpowietrzeń)
Witam,
zamontowałem ostatnio pompkę LPR2117 na fabrycznym przewodzie, a w zasadzie to oprócz przewodu pompka<->wysprzęglik nie zostało nic z oryginału.
Do wymiany poszła też tarcza, docisk (oryginały) wysprzęglik (ap td4).
Namęczyłem się jednynie z idealnym wycentrowaniem osi tłoczka za pomocą blaszki - ale po kilku próbach wyszło idealnie. Pedał na równi z pozostałymi.
Nie czuję różnicy pomiędzy moją starą pompką (jeżeli chodzi o siłę nacisku).
Łapie i puszcza też podobnie jak w starej (nie ma efektu opisanego w innym wątku, że sprzęgło działa prawie zero-jedynkowo).
Zbiorniczek umieściłem obok zbiorniczka na płyn hamulcowy.
Raz odpowietrzyłem przy montażu i jak na razie wszystko śmiga wyśmienicie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum